Jump to content

reclame van GTA4 in de krant


sven311

Recommended Posts

Ik kocht Call Of Duty voor psp bij e-plaza hij vroeg aan m'n vader: Hij is 18+ mag hij hem spelen en mijn vader zij ja het is een game hij weet dat ik er tegen kan ik ben 11 dusja ik krijg altijd wel de game van 18+ ofzo

Link to comment
Delen op andere websites

Kan iemand me misschien uitleggen hoe dat precies zit met die kinderslot code of zo iets?

Want dadelijk heb ik het spel en kan ik hem nog niet spelen...... :duh:

dat is een soort code die je ouder/verzorger in heeft gevoerd met een leeftijds limiet...

dus als je bijv. een leeftijds limiet van 16 invoerd, met een code, en je probeert GTA IV te spelen (18+ spel) dan moet je de code invoeren voordat je het kan spelen....

maar alle spellen voor onder de 16 mag je dan zonder code spelen:P

maar om eerlijk te zijn vind ik het een beetje onzin...

de ouder mag toch zelf wel beslissen wat het kind speelt, en als de ouder het niet weet, dan is dat niet de schuld van de verkoper...

Ze hebben het wel over een kinderslot, maar ik durf te wedden dat heel wat ouders niet weten hoe een 360 of PS3 werkt. Dus heeft dat erg weinig nut al zeg ik zelf.

Link to comment
Delen op andere websites

verkoop aan minderjarigen wordt er echt niet minder op, hier door worden er meer ilegale versies gekraakt en raken game industies in de problemen, en zullen minder ''goeie'' games op deze manier verkopen, terwijl er even veel 18+ games verkocht worden EN nog meer legale versies vanwege DIT....... :cya: Lekker die regels :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...