Wazuup Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Hey, ik ben dringend op zoek naar een manier waarop ik mijn eigen sound output kan opnemen. Ik had er zelf al aan gedacht om mijn sound out in mijn mic in te proppen, maar dan wordt mijn geluid uit mijn boxen gedempt en dat wil ik niet aangezien ik muziek live aan het mixen ben. Dus weet iemand hier iets op, in de vorm van software of wat dan ook? Bvd. Reageren
Preddy Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 TotalRecorder Total Recorder uses a virtual sound driver to capture the sound output from another program. By installing this driver, and setting this device as the default, different sound reproducing programs send their output stream to Total Recorder's driver and not to the driver of a real device. Total Recorder then passes the information to the sound card driver.Lijkt me dat je naar zoiets op zoek bent, voordat het geluid naar je boxen gaat slaat dit programma de muziek op en stuurt het dan naar je boxen. Er is wel een trial versie beschikbaar, hele versie kost 8 euro's omgerekend. Reageren
Wazuup Geplaatst: 29 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Nu zal ik wel blind zijn, maar waar kun je dat programma op die pagina downloaden? Ik kan die knop niet vinden. Reageren
Galiorix Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Ze zijn volgens mij geen fan van overbodig bandwidth gebruik, want het is zo lullig aangegeven Er staat in font-size 'heel klein' "download" met daarachter één server, USA. Dit is de link. Greetz Reageren
blokzeil1 Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 je moet soundblaster hebben als je gewoon een ene extra geluids kaard in je pc heb of als je een moeder boord heb met meerdere kanalen ik zelf had eerst een geluids kaart maar ik heb een moeder boord gekocht waar ik 7-kenaals geluid in had en er zat een geluids driver er bij van het moederboord messchien heb je het zelfde moeder boord MSI N-PEO V2 zo iets Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.