Jump to content

master account

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo dit heeft eigenlijk niets te maken met gta iv maar ik weet niet waar ik verder informatie krijg.

ik heb nu net een ethernet kabel gekocht en een switch voor internetten op de ps3.

ik moest dus mijn naam invullen en mijn geboortedatum alleen daarna kwam er te staan voer een master account in en sub account weten jullie misschien wat ik daar in moet vullen?

Geplaatst: (bewerkt)

Je hoeft niks in te vullen. je moet kiezen uit een master of sub account. Master is het handigst

En anders kan je altijd even op het Playstation Forum terecht:

Klik

Hier is trouwens ook een topic over de PS3: Klikken

En verder is dit een fora waar je deze vraag kan stellen:Klik

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Geplaatst: (bewerkt)

oke bedankt. ik ben 16 dus moet ik het e-mail adress van mijn ouders of van mezelf invullen?

Bewerkt: door steintje
Geplaatst:

ik heb het zelf ook geprobeerd, en als je onder de 18 ofzo bent, kan je geen eigen account aanmaken, zonder een master account te hebben....

ik zelf heb mezelf even 10 jaar ouder "getoverd" :puh:

Geplaatst:
oke bedankt. ik ben 16 dus moet ik het e-mail adress van mijn ouders of van mezelf invullen?

Net zoals degene hierboven zegt gewoon invullen dat je 18 bent en vul je eigen email adres in het heeft geen gevolgen.

Geplaatst:

het heeft geen nut, een master account is handig als je een creditcard hebt. Zo kan je content en hele spellen uit de ps store downloaden tegen een bepaalde prijs. Ik heb zelf een sub account aangemaakt alleen nu is het probleem dat ik niks can downloaden. Op de creditcard van mij pa..omdat de gegevens niet matchen.

Geplaatst:
hallo dit heeft eigenlijk niets te maken met gta iv maar ik weet niet waar ik verder informatie krijg.

ik heb nu net een ethernet kabel gekocht en een switch voor internetten op de ps3.

ik moest dus mijn naam invullen en mijn geboortedatum alleen daarna kwam er te staan voer een master account in en sub account weten jullie misschien wat ik daar in moet vullen?

ik heb maar subacount gedaan, kan je altijd nog verranderen ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...