Jump to content

Guinnes world records

Recommended Posts

Geplaatst:

Guinness World Records eyes release of upcoming "Grand Theft Auto IV" as a potential record breaking giant

As part of its continued interest in chronicling the world of video game achievements and accomplishments, Guinness World Records™ will be closely watching the release of Grand Theft Auto IV as a potential record-breaking phenomenon.

Easily one of the most anticipated games of the year and biggest releases in the entertainment industry, the GTA franchise is no stranger to the famed pages of Guinness World Records. Ever since the franchise released its first third-person game with Grand Theft Auto III, the series has been racking up record after record.

* First Full “Sandbox” Action-Adventure- GTA III

* Biggest Selling Game of 2001- GTA III

* Biggest Selling Game of 2002- GTA: Vice City

* Best-selling Playstation 2 game of all time- GTA: Vice City

* Best-selling PSP game of all time- GTA: Liberty City Stories

* Largest in-game soundtrack- GTA: San Andreas

* Largest Voice Cast in a video game- GTA: San Andreas

* Most Guest Stars In A Video Game Series- Grand Theft Auto Franchise

With fans counting down the hours to GTA IV’s debut, it will only be a matter of time until a new record is added to that impressive list.

28th April 2008

Geplaatst: (bewerkt)

ik sta toevallig ook in het book guinnes world records. want ik heb in hardenberg meegedaan aan het wereldrecord twister op een mat met 2000 mensen. 3 dagen geleden.

Bewerkt: door steintje
Geplaatst:
ik sta toevallig ook in het book guinnes world records. want ik heb in hardenberg meegedaan aan het wereldrecord twister op een mat met 2000 mensen. 3 dagen geleden.

Leutig ;) was het naakt twister met voor de rest alleen maar vrouwen??

Denk wel dat GTA weer een record zal halen! Als je kijkt dat nu al heel veel online shops met vertragingen kampen omdat er zoveel besteld wordt, dan denk ik dat 'best selling game' er dik in zit.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik denk weet zeker dat Gta IV zoiezo een record gaat breken.

Ben je weer terug Rensch? ^_^

Bewerkt: door pilot
Geplaatst:

GTA IV was toch al benoemd tot beste actiongame aller tijden? En er schijnen ongeveer 6 miljoen exemplaren over de toonbank te gaan morgen ( dat is als alle winkels 9 uur open zijn 666667 per uur, wat 185 per seconde is :schater: ) dus dat wordt zeker een nieuw record.

Stel, de game zou nog een keer uitgesteld worden, dan kwam er nog een nieuw record bij:

Record aantal mensen in een psychiatrische kliniek.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...