michael_ Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Ik ben net begonnen aan het speln maar ik zit al snel vast Ik doe een missie voor Ryder. En ik moet kistjes pakken in een huis. Ik heb de kistjes al gevonden, maar ik weet niet hoe ik ze moet oppakken. Kan iemand me helpen? Dus kan iemand zeggen hoe ik de kistjes op kan pakken? PS. ik heb een ps2 alvast bedankt. Reageren
steintje Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 http://nl.wikigta.org/wiki/Home_Invasion_%..._San_Andreas%29 hier heb je de informatie van deze missie en op deze site staat nog veel meer informatie over alles. Reageren
michael_ Geplaatst: 28 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2008 oke, bedankt, dat is wel handig maar ik weet niet hoe je de kistjes moet oppakken:( Reageren
..::Dracula::.. Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 (bewerkt) oke, bedankt, dat is wel handigmaar ik weet niet hoe je de kistjes moet oppakken:( het driehoekje uit wikigta Als je in een huis bent kan je TV's, stereo installaties, radio's, DVD spelers en spelcomputers stelen, soms ligt er ook geld op de grond wat je op kan rapen. Als je in een huis wilt sluipen moet je de linker analoge stick voorzichtig naar voren drukken. Voor de PC hou je [ALT] ingedrukt terwijl je loopt. Als je voor een voorwerp staat druk je op Triangle (PC: [ENTER]). Loop daarna weer naar buiten waar de Black Boxville staat, ga bij de achterkant van de Black Boxville staan en druk weer op Triangle (PC: [ENTER]). Hierna kan je in nog meer huizen inbreken, het ligt eraan hoeveel tijd je nog hebt. Als je geen tijd meer hebt stap je in de Black Boxville en breng je de spullen weg naar de aangegeven plaats op de radar, hiervoor krijg je vijf minuten de tijd. Dit alles wordt ook uitgelegd in de missie Home Invasion waarbij je kisten met wapens moet stelen van Colonel Fuhrberger. In totaal moet je $10.000,= aan waarde stelen, die verspreid mogen zijn over meerdere nachten. Zodra de $10.000,= is bereikt krijg je de mededeling "mission passed" en ontvang je een bonus van $3.000,=. Je mag natuurlijk daarna nog zo vaak inbreken als je wilt. Bewerkt: 28 april 2008 door xorpa Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.