Jump to content

The Home Invasion [PS2]

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik ben net begonnen aan het speln maar ik zit al snel vast

Ik doe een missie voor Ryder.

En ik moet kistjes pakken in een huis.

Ik heb de kistjes al gevonden, maar ik weet niet hoe ik ze moet oppakken.

Kan iemand me helpen?

Dus kan iemand zeggen hoe ik de kistjes op kan pakken?

PS. ik heb een ps2 ;)

alvast bedankt.

Geplaatst: (bewerkt)
oke, bedankt, dat is wel handig

maar ik weet niet hoe je de kistjes moet oppakken:(

het driehoekje

uit wikigta

Als je in een huis bent kan je TV's, stereo installaties, radio's, DVD spelers en spelcomputers stelen, soms ligt er ook geld op de grond wat je op kan rapen. Als je in een huis wilt sluipen moet je de linker analoge stick voorzichtig naar voren drukken. Voor de PC hou je [ALT] ingedrukt terwijl je loopt. Als je voor een voorwerp staat druk je op Triangle (PC: [ENTER]). Loop daarna weer naar buiten waar de Black Boxville staat, ga bij de achterkant van de Black Boxville staan en druk weer op Triangle (PC: [ENTER]). Hierna kan je in nog meer huizen inbreken, het ligt eraan hoeveel tijd je nog hebt. Als je geen tijd meer hebt stap je in de Black Boxville en breng je de spullen weg naar de aangegeven plaats op de radar, hiervoor krijg je vijf minuten de tijd. Dit alles wordt ook uitgelegd in de missie Home Invasion waarbij je kisten met wapens moet stelen van Colonel Fuhrberger. In totaal moet je $10.000,= aan waarde stelen, die verspreid mogen zijn over meerdere nachten. Zodra de $10.000,= is bereikt krijg je de mededeling "mission passed" en ontvang je een bonus van $3.000,=. Je mag natuurlijk daarna nog zo vaak inbreken als je wilt.

Bewerkt: door xorpa

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...