mattetoet Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 heeft er iemand een preorder geplaatst bij gamermania ?? ik heb daarjuist een sms gekrege da hij binne was en ik helm om 00.00 uur kan gaan halen (om middernacht dus), nu er stond bij dat je ook een verrasing kreeg... weet iemand soms welke dat zou kunnen zijn ?... om te weten of ik evht deze nacht zou gaan of niet, ben aan het twijfelen ... Reageren
thugkai Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 je krijgt er denk ik een kenteken ofzoiets bij, Reageren
Jack-IV Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Je krijgt er een poster bij Reageren
mattetoet Geplaatst: 28 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2008 een nummerplaat ??? Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Kan er niet gwn 1 topic gemaakt worden waar IEDEREEN vragen kan stellen of zijn game wel komt, hoe laat je hem kan bestellen en bij wie je hem koopt e.d. Want al die topics schiet ook niet erg op... Reageren
mattetoet Geplaatst: 28 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Je krijgt er een poster bij die krijg ik morgen ook nog denk ik als ik hem ga halen Reageren
aat Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 ja ik heb gepreorder bij game mania ( antwerpen ) je krijgt gratis poster grtzZ lil aat Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.