mattetoet Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 OPM geeft GTA 4 een 96 procent, en heel goed cijfern want gta SA scoorde bij hun niet zo goed!! Reageren
BIG_NICO Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 wat balt het wat OPM eiegnlijk zegt je weet toch wel zelf wat er bij gta IV hoort Reageren
Little Jacob Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Dat zal het spel zeker waard zijn. Reageren
Giozio Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Tja mij maakt het niet uit wat de OPM voor cijfer geeft. Blijft toch ieders eigen mening. GR Giozio Reageren
Giozio Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 De meeste geven hem 10/10. Tja, het is dan ook echt een uber vet spel. GR Giozio Reageren
mattetoet Geplaatst: 28 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2008 wat balt het wat OPM eiegnlijk zegt je weet toch wel zelf wat er bij gta IV hoort was alleen maar voor de info he ... Reageren
$big$smoke$ Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Best wel veel vind ik; naar mijn weten geeft OPM niet zo snel zo'n hoge score. Reageren
mattetoet Geplaatst: 28 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Best wel veel vind ik; naar mijn weten geeft OPM niet zo snel zo'n hoge score. das waar gta sa had totaal niet hoog gescoord ps je krijgt er een dubbelpooster bij met niko volledig erop (zo een lange pooster) ps pluspunten van gta 4 volgens opm: + euphoria + overweldigende sfeer + gestroomlijnd tot in de puntjes + speelduur minpunten - blur in de verte stoort even Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.