Jump to content

Pre-Order Bol.com


Sgt. Presley

Recommended Posts

Hallo gamers,

Ik heb al in januari bij bol.com een pre-order gemaakt voor de special edition van GTA IV.

Maar nu heb ik nog geen email gehad van bol.com met de mededeling dat deze bestelling al is verzonden of wat dan ook, wat normaal wel altijd het geval is.

Hebben nog meer gamers GTA besteld bij bol.com en kunnen jullie me uit stress helpen... want ik hoop wel dat ik 'm morgen gewoon binnen krijg...

Alvast bedankt, en allemaal een über-vette gamedag toegewenst morgen! :tu:

Bewerkt: door Sgt. Presley
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 131
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Little Jacob

    17

  • Alchemy

    13

  • marcvinja

    12

  • fhklaarwater

    10

Top Posters In This Topic

Hallo gamers,

Ik heb al in januari bij bol.com een pre-order gemaakt voor de special edition van GTA IV.

Maar nu heb ik nog geen email gehad van bol.com met de mededeling dat deze bestelling al is verzonden of wat dan ook, wat normaal wel altijd het geval is.

Hebben nog meer gamers GTA besteld bij bol.com en kunnen jullie me uit stress helpen... want ik hoop wel dat ik 'm morgen gewoon binnen krijg...

Alvast bedankt, en allemaal een über-vette gamedag toegewenst morgen! :tu:

De mail van bol.com komt altijd ná 21:00

Link to comment
Delen op andere websites

misschien dat je niet goed hebt besteld?

miss alleen in je wagentje gedumpt, maar daarna niet besteld?

Haha, dat zou echt te *** zijn, maar dat is het niet.

Want ik heb toendertijd wel een email gehad met de bevestiging van de bestelling, en bij bestelstatus staat er "wordt verwerkt" ...

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo gamers,

Ik heb al in januari een pre-order gemaakt voor de special edition van GTA IV.

Maar nu heb ik nog geen email gehad van bol.com met de mededeling dat deze bestelling al is verzonden of wat dan ook, wat normaal wel altijd het geval is.

Hebben nog meer gamers GTA besteld bij bol.com en kunnen jullie me uit stress helpen... want ik hoop wel dat ik 'm morgen gewoon binnen krijg...

Alvast bedankt, en allemaal een über-vette gamedag toegewenst morgen! :tu:

2 dingen

1 hier is al een topic over.... mijn topic :D>hier<

2: lees mijn topic en dan vind je het andwoord wel ;):cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo gamers,

Ik heb al in januari bij bol.com een pre-order gemaakt voor de special edition van GTA IV.

Maar nu heb ik nog geen email gehad van bol.com met de mededeling dat deze bestelling al is verzonden of wat dan ook, wat normaal wel altijd het geval is.

Hebben nog meer gamers GTA besteld bij bol.com en kunnen jullie me uit stress helpen... want ik hoop wel dat ik 'm morgen gewoon binnen krijg...

Alvast bedankt, en allemaal een über-vette gamedag toegewenst morgen! :tu:

Ik heb de normale versie besteld.. ook bij bol.com en hij komt gewoon bij jouw omdat je hem zo snel al hebt besteld ik ook ik had hem besteld in februarie en iedereen die hem na de 23 maart had besteld krijgt hem een weekje later dacht ik! :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

bol.com info wat ik weet van Emmo lid van dit forum, en medewerkerbij bol.com.

-7000x gtaIV besteld meeste ps3 andere xbox 360.

-hoeveel heeft bol.com dan nu op voorraad? 7000 stuks het aantal pre orders tot 11.04.08

-Voor 11.04.08 besteld morgen 29.04.08 in huis.

-Hoe komt hij NIET door de brievenbus maar persoonlijk aan de deur. (vraag me niet waarom)

-Zijn nu nog steeds bezig of net klaar om er voor te zorgen dat die 7000 discs de deur uitgaan via TNT

-na die datum 11.04.08 besteld. aankomde Vrijdag of later in huis.

-Special edition niet aanwezig bij bol.com dat heb ik gehoord. maar dit is een gerucht!!!!!!

Edit 1: post van emmo over de Special Edition en het inpak proces:

Q: Ik heb een Special edition besteld bij bol.com

A: Vreemd, Zie je het ergens op de website van bol.com staan ?

Die SE hebben wij ook wel in voorraad.

Mensen ik heb alleen maar pallets vol met gta4's gezien voor de xbox en de ps3. Op dit moment zijn we nog steeds bezig met inpakken en versturen en dat zal tot 23.30 vanacht duren.

Meer info is er op dit moment niet. je kan hem altijd een PM sturen voor meer info maar ik denk dat hij druk bezig is :)

Je kan dit ook even in de Top post zetten zodat iedereen het ziet die het wil weten!

ciao!

Bewerkt: door Alchemy
Link to comment
Delen op andere websites

bol.com info wat ik weet van Emmo lid van dit forum, en medewerkerbij bol.com.

-7000x gtaIV besteld meeste ps3 andere xbox 360.

-hoeveel heeft bol.com dan nu op voorraad? 7000 stuks het aantal pre orders tot 11.04.08

-Voor 11.04.08 besteld morgen 29.04.08 in huis.

-Hoe komt hij NIET door de brievenbus maar persoonlijk aan de deur. (vraag me niet waarom)

-Zijn nu nog steeds bezig of net klaar om er voor te zorgen dat die 7000 discs de deur uitgaan via TNT

-na die datum 11.04.08 besteld. aankomde Vrijdag of later in huis.

-Special edition niet aanwezig bij bol.com dat heb ik gehoord. maar dit is een gerucht!!!!!!

Edit 1: post van emmo over de Special Edition en het inpak proces:

Q: Ik heb een Special edition besteld bij bol.com

A: Vreemd, Zie je het ergens op de website van bol.com staan ?

Die SE hebben wij ook wel in voorraad.

Mensen ik heb alleen maar pallets vol met gta4's gezien voor de xbox en de ps3. Op dit moment zijn we nog steeds bezig met inpakken en versturen en dat zal tot 23.30 vanacht duren.

Meer info is er op dit moment niet. je kan hem altijd een PM sturen voor meer info maar ik denk dat hij druk bezig is :)

Je kan dit ook even in de Top post zetten zodat iedereen het ziet die het wil weten!

ciao!

ai ai ik heb hem iets later besteld dat word dus naar de winkel bedankt voor de info. :)

Bewerkt: door Trikz
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...