Little Jacob Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Prachtig moment, nietwaar Reageren
alonsospeed Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Net ook gechecked bij BOL.com. Bij mij staat ook verzonden. Reageren
Alchemy Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 alleen mn track en trace code doet het nog niet.. zal nog wel ingevoerd moeten worden en mensen gefeliciteerd he met dit mooie moment haha @little jacob; zei ik toch Reageren
Little Jacob Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Yeah, You're right! Thanks man, jij ook gefeliciteerd he. (de rest natuurlijk ook) Reageren
ScarPacino Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 VERZONDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! _O_ :eten: :dans: :tu: : !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Onderstaand(e) artikel(en) uit uw bestelling met bestelnummer 6275871750 van 16 februari 2008 hebben wij overgedragen aan TNT post. U ontvangt de bestelling zo spoedig mogelijk. Indien u in de regio Rotterdam woont, kan het zijn dat uw bestelling 1 à 2 dagen later wordt bezorgd in verband met stakingen van TNT. Als een zending vanwege het formaat niet door de brievenbus past of een hoge waarde vertegenwoordigt, wordt het als pakketpost verzonden. In dat geval vindt u in de bestelstatus van uw bestelling een 3S-nummer. Met dit nummer kunt u op de site van TNT Post www.tracktrace.nl het verzendtraject van uw pakket volgen. Pakketten worden over het algemeen later op de dag bezorgd dan de brievenbuspost. Bestelnummer: 6275871750 -------------------------------------------------------------------------------- Nieuw: Titel Aantal Prijs Totaal Grand Theft Auto IV - GTA 4 - Unknown 1 € 59.99 € 59.99 -------------------------------------------------------------------------------- Bestelbedrag € 59.99 Verzendkosten € 1.95 Subtotaal € 61.94 Totaalbedrag € 61.94 Als het aflever- en factuuradres hetzelfde zijn, dan wordt de factuur met het pakket meegestuurd. Heeft u gekozen voor een ander factuuradres? Dan wordt de factuur na verzending van het pakket naar dat adres opgestuurd. Reageren
Franky18 Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Dit is gewoon geweldig, Ik hoop dat iedereen die hem heeft besteld hem gewoon op tijd binnen krijgt Reageren
Alesis Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 ...... Had die van bij op 7-4 gepreordered krijg net dus een mailtje dat hij niet geleverd kon worden terwijl ze eerder wel zeiden dat alles voor de 11e wel geleverd kon worden. Weet iemand hoe dat zit als ik mijn bestelling wil annuleren (mits ik hem kan krijgen in de winkel morgen). Of het niet te laat is om te annuleren en hoe dat zit met het retourneren van mijn geld? Klantenservice op de website helpt mij ook niet echt Reageren
drial Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 ...... Had die van bij op 7-4 gepreordered krijg net dus een mailtje dat hij niet geleverd kon worden terwijl ze eerder wel zeiden dat alles voor de 11e wel geleverd kon worden. Weet iemand hoe dat zit als ik mijn bestelling wil annuleren (mits ik hem kan krijgen in de winkel morgen). Of het niet te laat is om te annuleren en hoe dat zit met het retourneren van mijn geld? Klantenservice op de website helpt mij ook niet echt ook voor 11 - 04 - besteld en net een mailtje datie niet geleverd kan worden... Reageren
Sgt. Presley Geplaatst: 28 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Best een emotioneel moment eigenlijk... : Morgen is het zo ver jongens... ...Grand Theft Auto IV... Reageren
Franky18 Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 ...... Had die van bij op 7-4 gepreordered krijg net dus een mailtje dat hij niet geleverd kon worden terwijl ze eerder wel zeiden dat alles voor de 11e wel geleverd kon worden. Weet iemand hoe dat zit als ik mijn bestelling wil annuleren (mits ik hem kan krijgen in de winkel morgen). Of het niet te laat is om te annuleren en hoe dat zit met het retourneren van mijn geld? Klantenservice op de website helpt mij ook niet echt Ik denk dat je hem dan het best kan annuleren en dan morgen vroeg naar de winkel gaan. (welke betaalmode heb je gebruikt) Reageren
Alchemy Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 (bewerkt) ...... Had die van bij op 7-4 gepreordered krijg net dus een mailtje dat hij niet geleverd kon worden terwijl ze eerder wel zeiden dat alles voor de 11e wel geleverd kon worden. Weet iemand hoe dat zit als ik mijn bestelling wil annuleren (mits ik hem kan krijgen in de winkel morgen). Of het niet te laat is om te annuleren en hoe dat zit met het retourneren van mijn geld? Klantenservice op de website helpt mij ook niet echt bij bestel status kijken op bol.com rechts boven dan op annuleren klikken. bij je bestelling tenzij je vooruitbetaald hebt. dan moet je gewoon wachten Bewerkt: 28 april 2008 door Alchemy Reageren
Alesis Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Ik denk dat je hem dan het best kan annuleren en dan morgen vroeg naar de winkel gaan.(welke betaalmode heb je gebruikt) Ideal. Dacht dan wel eerst in de winkel te gaan kijken of ze hem daar hebben anders als ik hem nu al annuleer dan heb ik straks helemaal niks meer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.