Jump to content

Pre-Order Bol.com


Sgt. Presley

Recommended Posts

  • Reacties 131
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Little Jacob

    17

  • Alchemy

    13

  • marcvinja

    12

  • fhklaarwater

    10

Top Posters In This Topic

VERZONDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! _O_ _O_ :eten: :eten: :dans: :dans: :dans::Y_O_:dans::tu: :tu: :Y : !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Onderstaand(e) artikel(en) uit uw bestelling met bestelnummer 6275871750 van 16 februari 2008 hebben wij overgedragen aan TNT post. U ontvangt de bestelling zo spoedig mogelijk.

Indien u in de regio Rotterdam woont, kan het zijn dat uw bestelling 1 à 2 dagen later wordt bezorgd in verband met stakingen van TNT.

Als een zending vanwege het formaat niet door de brievenbus past of een hoge waarde vertegenwoordigt, wordt het als pakketpost verzonden. In dat geval vindt u in de bestelstatus van uw bestelling een 3S-nummer. Met dit nummer kunt u op de site van TNT Post www.tracktrace.nl het verzendtraject van uw pakket volgen. Pakketten worden over het algemeen later op de dag bezorgd dan de brievenbuspost.

Bestelnummer: 6275871750

--------------------------------------------------------------------------------

Nieuw:

Titel Aantal Prijs Totaal

Grand Theft Auto IV - GTA 4 -

Unknown

1 € 59.99 € 59.99

--------------------------------------------------------------------------------

Bestelbedrag € 59.99

Verzendkosten € 1.95

Subtotaal € 61.94

Totaalbedrag € 61.94

Als het aflever- en factuuradres hetzelfde zijn, dan wordt de factuur met het pakket meegestuurd. Heeft u gekozen voor een ander factuuradres? Dan wordt de factuur na verzending van het pakket naar dat adres opgestuurd.

Link to comment
Delen op andere websites

...... :duh:

Had die van bij op 7-4 gepreordered krijg net dus een mailtje dat hij niet geleverd kon worden terwijl ze eerder wel zeiden dat alles voor de 11e wel geleverd kon worden.

Weet iemand hoe dat zit als ik mijn bestelling wil annuleren (mits ik hem kan krijgen in de winkel morgen).

Of het niet te laat is om te annuleren en hoe dat zit met het retourneren van mijn geld?

Klantenservice op de website helpt mij ook niet echt

Link to comment
Delen op andere websites

...... :duh:

Had die van bij op 7-4 gepreordered krijg net dus een mailtje dat hij niet geleverd kon worden terwijl ze eerder wel zeiden dat alles voor de 11e wel geleverd kon worden.

Weet iemand hoe dat zit als ik mijn bestelling wil annuleren (mits ik hem kan krijgen in de winkel morgen).

Of het niet te laat is om te annuleren en hoe dat zit met het retourneren van mijn geld?

Klantenservice op de website helpt mij ook niet echt

ook voor 11 - 04 - besteld en net een mailtje datie niet geleverd kan worden...

Link to comment
Delen op andere websites

...... :duh:

Had die van bij op 7-4 gepreordered krijg net dus een mailtje dat hij niet geleverd kon worden terwijl ze eerder wel zeiden dat alles voor de 11e wel geleverd kon worden.

Weet iemand hoe dat zit als ik mijn bestelling wil annuleren (mits ik hem kan krijgen in de winkel morgen).

Of het niet te laat is om te annuleren en hoe dat zit met het retourneren van mijn geld?

Klantenservice op de website helpt mij ook niet echt

Ik denk dat je hem dan het best kan annuleren en dan morgen vroeg naar de winkel gaan.

(welke betaalmode heb je gebruikt)

Link to comment
Delen op andere websites

...... :duh:

Had die van bij op 7-4 gepreordered krijg net dus een mailtje dat hij niet geleverd kon worden terwijl ze eerder wel zeiden dat alles voor de 11e wel geleverd kon worden.

Weet iemand hoe dat zit als ik mijn bestelling wil annuleren (mits ik hem kan krijgen in de winkel morgen).

Of het niet te laat is om te annuleren en hoe dat zit met het retourneren van mijn geld?

Klantenservice op de website helpt mij ook niet echt

bij bestel status kijken op bol.com rechts boven dan op annuleren klikken. bij je bestelling

tenzij je vooruitbetaald hebt. dan moet je gewoon wachten

:cya:

Bewerkt: door Alchemy
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat je hem dan het best kan annuleren en dan morgen vroeg naar de winkel gaan.

(welke betaalmode heb je gebruikt)

Ideal.

Dacht dan wel eerst in de winkel te gaan kijken of ze hem daar hebben anders als ik hem nu al annuleer dan heb ik straks helemaal niks meer

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...