Jump to content

Pre-Order Bol.com


Sgt. Presley

Recommended Posts

Ik denk dat je hem dan het best kan annuleren en dan morgen vroeg naar de winkel gaan.

(welke betaalmode heb je gebruikt)

Ideal.

Dacht dan wel eerst in de winkel te gaan kijken of ze hem daar hebben anders als ik hem nu al annuleer dan heb ik straks helemaal niks meer

Jep en dan als je hem in de winkel kan kopen dan gewoon meenemen en thuis je bestelling annuleren.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 131
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Little Jacob

    17

  • Alchemy

    13

  • marcvinja

    12

  • fhklaarwater

    10

Top Posters In This Topic

Ben pas net op dit forum gestuit maar toch. Had de mijne via Bol besteld. Net even gekeken en er staat verzonden. Overigens, dat hele pakketpost gebeuren stelt niet veel voor. Elke keer als ik iets via bol bestel dat als pekket wordt verzonden wordt het alsnog gewoon door de brievenbus geprakt....

Voor de zekerheid haal ik morgenochtend ook nog een exemplaar voor ik aan het werk ga. Dan heb ik m in ieder geval en waarschijnlijk 2x op 1 dag.....

Link to comment
Delen op andere websites

Ben pas net op dit forum gestuit maar toch. Had de mijne via Bol besteld. Net even gekeken en er staat verzonden. Overigens, dat hele pakketpost gebeuren stelt niet veel voor. Elke keer als ik iets via bol bestel dat als pekket wordt verzonden wordt het alsnog gewoon door de brievenbus geprakt....

Voor de zekerheid haal ik morgenochtend ook nog een exemplaar voor ik aan het werk ga. Dan heb ik m in ieder geval en waarschijnlijk 2x op 1 dag.....

haha waarom nog 1 halen hij komt morgen echt wel hoor.

maar ja dubbel genaaid houd beter he. zeggen ze wel eens

welkom op het forum

Link to comment
Delen op andere websites

Ben pas net op dit forum gestuit maar toch. Had de mijne via Bol besteld. Net even gekeken en er staat verzonden. Overigens, dat hele pakketpost gebeuren stelt niet veel voor. Elke keer als ik iets via bol bestel dat als pekket wordt verzonden wordt het alsnog gewoon door de brievenbus geprakt....

Voor de zekerheid haal ik morgenochtend ook nog een exemplaar voor ik aan het werk ga. Dan heb ik m in ieder geval en waarschijnlijk 2x op 1 dag.....

haha waarom nog 1 halen hij komt morgen echt wel hoor.

maar ja dubbel genaaid houd beter he. zeggen ze wel eens

welkom op het forum

Bedankt. Gewoon voor de zekerheid. Ben tot 5 uur aan het werk dus mocht ik wel voor het pakje moeten tekenen ofzo nemen ze mn game gewoon weer mee. In dat geval heb ik gelukkig mn reserve-exemplaar nog. Die laat ik overigens gewoon sealen zodat ie terug kan mocht Bol morgen gewoon zn woord houden.

Link to comment
Delen op andere websites

De geruchten van Bol.com dat als je voor 11-04-08 hebt besteld dat je dan op releasedatum binnenkrijgt blijken een gerucht te zijn denk ik, want ik heb hem ruim van te voren besteld en krijg hem dus morgen niet binnen. Slaat helemaal nergens op natuurlijk, maarja. En nee ik woon niet in Rotterdam omg.

Link to comment
Delen op andere websites

De geruchten van Bol.com dat als je voor 11-04-08 hebt besteld dat je dan op releasedatum binnenkrijgt blijken een gerucht te zijn denk ik, want ik heb hem ruim van te voren besteld en krijg hem dus morgen niet binnen. Slaat helemaal nergens op natuurlijk, maarja. En nee ik woon niet in Rotterdam omg.

kloten voor je morgen dus de winkels af. of gewoon wachten natuurlijk..

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb om 21:00 een mail gehad van bol.com dat ze hem op de post hebben gedaan en dat ik hem binnen 1 à 2 dagen binnen krijg :tu::tu:

morgen dus wachten of hij morgen komt en anders komt hij op koninginnedag ;)

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb om 21:00 een mail gehad van bol.com dat ze hem op de post hebben gedaan en dat ik hem binnen 1 à 2 dagen binnen krijg :tu::tu:

morgen dus wachten of hij morgen komt en anders komt hij op koninginnedag ;)

heb ik een nieuwtje voor je koninginnedag komt er geen post, en donderdag toch niet dus dan heb je hem niet eerder dan vrijdag.

btw mn track&trace code doet het niet bij jullie wel ???? niet dat dit SUPER belangrijk is. Maar gewoon voor het idee.

Link to comment
Delen op andere websites

voor de mensen die nog online zijn.

Vandaag zijn 8000 stuks ongeveer releases uit de deur gegaan.

Iedereen die een mailtje heeft ontvangen en onder zijn bestelstatus ''verzonden'' is vermeld krijgt het morgen binnen. Diegene die in zijn status nog staat onder behandeling , niet getreurt die zijn ook verzonden.

Vandaag zijn er zeker 8000 uit de deur gevlogen. Ja de Special Edition zijn ook verzonden. We hebben bijna niets meer in voorraad alles is weg bijna.

Dus iedereen morgen veel game plezier.

En ik ben kapot ja van het werken :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb om 21:00 een mail gehad van bol.com dat ze hem op de post hebben gedaan en dat ik hem binnen 1 à 2 dagen binnen krijg :tu::tu:

morgen dus wachten of hij morgen komt en anders komt hij op koninginnedag ;)

heb ik een nieuwtje voor je koninginnedag komt er geen post, en donderdag toch niet dus dan heb je hem niet eerder dan vrijdag.

btw mn track&trace code doet het niet bij jullie wel ???? niet dat dit SUPER belangrijk is. Maar gewoon voor het idee.

nou dan hoop ik dat ik hem vandaag krijg, tis net dinsdag dus khoop dat ik hem zo vroeg mogelijk krijg

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...