emmo Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 hahaha die roman is best grappig Reageren
emmo Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 hahahah knal net tegen een persoon aan op straat vliegt die 20 meter verder maar wel een dikke deuk op mn auto en bloed enzo echt mooie graphics Reageren
Alesis Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 voor de mensen die nog online zijn.Vandaag zijn 8000 stuks ongeveer releases uit de deur gegaan. Iedereen die een mailtje heeft ontvangen en onder zijn bestelstatus ''verzonden'' is vermeld krijgt het morgen binnen. Diegene die in zijn status nog staat onder behandeling , niet getreurt die zijn ook verzonden. Vandaag zijn er zeker 8000 uit de deur gevlogen. Ja de Special Edition zijn ook verzonden. We hebben bijna niets meer in voorraad alles is weg bijna. Dus iedereen morgen veel game plezier. En ik ben kapot ja van het werken Bijna alles is weg? dus er is nog iets? En toch kreeg ik een mailtje met de tekst "In verband met de grote populariteit van deze game en de leverproblemen bij de leverancier, kunnen we uw bestelling echter niet op de dag van release leveren. Onze oprechte excuses hiervoor." mijn status zegt "wordt verwerkt" ??? komt die van mij nou wel of niet? :S Reageren
sieders Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 voor de mensen die nog online zijn.Vandaag zijn 8000 stuks ongeveer releases uit de deur gegaan. Iedereen die een mailtje heeft ontvangen en onder zijn bestelstatus ''verzonden'' is vermeld krijgt het morgen binnen. Diegene die in zijn status nog staat onder behandeling , niet getreurt die zijn ook verzonden. Vandaag zijn er zeker 8000 uit de deur gevlogen. Ja de Special Edition zijn ook verzonden. We hebben bijna niets meer in voorraad alles is weg bijna. Dus iedereen morgen veel game plezier. En ik ben kapot ja van het werken Bijna alles is weg? dus er is nog iets? En toch kreeg ik een mailtje met de tekst "In verband met de grote populariteit van deze game en de leverproblemen bij de leverancier, kunnen we uw bestelling echter niet op de dag van release leveren. Onze oprechte excuses hiervoor." mijn status zegt "wordt verwerkt" ??? komt die van mij nou wel of niet? :S Als je een mailtje hebt gehad dat TNT post hem heeft, dan denk ik dat je em wel krijgt. Reageren
abruzzese Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Is toch niet normaal dat medewerkers van UPS ( koeriersbedrijf ) GTA IV exemplaren hebben gestolen . Zie hier de link : http://www.ps3party.nl/nieuws/item/45176/ Reageren
sieders Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Dan ben je als medewerker erg ongeduldig en zielig Reageren
jesse25 Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Dan ben je als medewerker erg ongeduldig en zielig sommige mensen hebben nou eenmaal meer geluk net als die medewerkers die de game nog eerder hebben Reageren
sieders Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Dan ben je als medewerker erg ongeduldig en zielig sommige mensen hebben nou eenmaal meer geluk net als die medewerkers die de game nog eerder hebben Nouja geluk, ik noem ontslagen worden niet echt geluk Reageren
jeroen.k. Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Muhahaha ik heb hem besteld bij de dynabyte opgebeld om zeker te weten dat ze hem zouden hebben, antwoord was nee , opgehangen nog een keer gebeld en wou ik hem cancellen toen kreeg ik hem ineens wel met mail van mijn track & trace code Reageren
marcvinja Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 hopen dat emmo gelijk heeft en dat ik hem vandaag alsnog krijg. Reageren
rendual Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 (bewerkt) Onlangs heeft u de game ‘Grand Theft Auto IV’ voor de Playstation 3 bij ons besteld In verband met de grote populariteit van deze game en de leverproblemen bij de leverancier, kunnen we uw bestelling echter niet op de dag van release leveren. Onze oprechte excuses hiervoor. normale versie maar ik denk dat ik toch maar tot 9 uur voor de duer ga zitte met me laptop Bewerkt: 29 april 2008 door rendual Reageren
marcvinja Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Onlangs heeft u de game ‘Grand Theft Auto IV’ voor de Playstation 3 bij ons besteld In verband met de grote populariteit van deze game en de leverproblemen bij de leverancier, kunnen we uw bestelling echter niet op de dag van release leveren. Onze oprechte excuses hiervoor. normale versie maar ik denk dat ik toch maar tot 9 uur voor de duer ga zitte met me laptop Ik heb dus dezelfde mail gekregen. Reageren
rendual Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Onlangs heeft u de game ‘Grand Theft Auto IV’ voor de Playstation 3 bij ons besteld In verband met de grote populariteit van deze game en de leverproblemen bij de leverancier, kunnen we uw bestelling echter niet op de dag van release leveren. Onze oprechte excuses hiervoor. normale versie maar ik denk dat ik toch maar tot 9 uur voor de duer ga zitte met me laptop Ik heb dus dezelfde mail gekregen. /end life /go emo /spring voor een trein lol Reageren
emmo Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 mensen die voor 11 april hebben besteld krijgen het vandaag binnen. Degene die na 11 april hebben besteld krijgen het binnen 1 tot 5 werkdagen. Reageren
marcvinja Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 (bewerkt) mensen die voor 11 april hebben besteld krijgen het vandaag binnen. Degene die na 11 april hebben besteld krijgen het binnen 1 tot 5 werkdagen. Geweldig ben ik blij dat ik hem ervoor heb besteld. EDIT: Er staat namelijk dat hij nog 'In Behandeling' is. Bewerkt: 29 april 2008 door marcvinja Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.