Jump to content

Pre-Order Bol.com


Sgt. Presley

Recommended Posts

Ja, mij maakt het niet echt veel uit hoelaat hij vandaag komt. Als hij vandaag in ieder geval komt vind ik het goed. Ik maak morgen niks mee van koninginnendag (zoals ze gister al voorspelde bij het nos journaal) :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 131
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Little Jacob

    17

  • Alchemy

    13

  • marcvinja

    12

  • fhklaarwater

    10

Top Posters In This Topic

Ja, mij maakt het niet echt veel uit hoelaat hij vandaag komt. Als hij vandaag in ieder geval komt vind ik het goed. Ik maak morgen niks mee van koninginnendag (zoals ze gister al voorspelde bij het nos journaal) :puh:

Nah, koninginnedag wordt voor mij geen GTAIV hoor. Ga waarschijnlijk keihard zuipen in Groningen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, mij maakt het niet echt veel uit hoelaat hij vandaag komt. Als hij vandaag in ieder geval komt vind ik het goed. Ik maak morgen niks mee van koninginnendag (zoals ze gister al voorspelde bij het nos journaal) :puh:

Nah, koninginnedag wordt voor mij geen GTAIV hoor. Ga waarschijnlijk keihard zuipen in Groningen :)

Ik denk dat ik mezelf vanavond al vol ga gieten als GTAIV niet komt :eten::D

Link to comment
Delen op andere websites

Yes!!! :D Een paar minuten geleden viel de brief met daarin GTA IV bij me op de deurmat, maar ik vond het toch wel raar, ze zeiden dat het in een pakketje zou komen maar dat is dut niet zo, maarre ik ga nou lekker gamen!! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Yes!!! :D Een paar minuten geleden viel de brief met daarin GTA IV bij me op de deurmat, maar ik vond het toch wel raar, ze zeiden dat het in een pakketje zou komen maar dat is dut niet zo, maarre ik ga nou lekker gamen!! :D

die van mij mag ook best in een brief komen :D

Link to comment
Delen op andere websites

nou ik ben mooi genaaid dus.

staat op verzonden etc etc mailtje alles.

komt die kerel van de pakket post wat krijg ik, een cooler voor mn xbox die ik ook had besteld maar geen gta IV !!!!! :duh: :duh: :duh: :duh: :duh: :duh: :duh: :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, mij maakt het niet echt veel uit hoelaat hij vandaag komt. Als hij vandaag in ieder geval komt vind ik het goed. Ik maak morgen niks mee van koninginnendag (zoals ze gister al voorspelde bij het nos journaal) :puh:

Nah, koninginnedag wordt voor mij geen GTAIV hoor. Ga waarschijnlijk keihard zuipen in Groningen :)

ik ga met je mee zuipen in groningen!!:puh:

wil groningen niet missen!!

hopen op een beetje mooi weer

Link to comment
Delen op andere websites

Yes!!! :D Een paar minuten geleden viel de brief met daarin GTA IV bij me op de deurmat, maar ik vond het toch wel raar, ze zeiden dat het in een pakketje zou komen maar dat is dut niet zo, maarre ik ga nou lekker gamen!! :D

die van mij mag ook best in een brief komen :D

Het wordt wel als pakket verzonden maar aangezien koeriers in principe (uitzonderingen daargelaten) lui zijn prakken ze alles wat past gewoon door de bus. Scheelt ze weer 30sec wachten nadat ze hebben aangebeld. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb net een mailtje gehad van een medewerker van bol.com dat ze hem vandaag afleveren. Dus ben nu zenuwachtig en in spanning als een gek. :eten:

Ik heb hem in ieder geval binnen via bol.com. En mijne stond "in behandeling" dus het komt allemaal goed stel zenuwachtige pipo's :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb net een mailtje gehad van een medewerker van bol.com dat ze hem vandaag afleveren. Dus ben nu zenuwachtig en in spanning als een gek. :eten:

Ik heb hem in ieder geval binnen via bol.com. En mijne stond "in behandeling" dus het komt allemaal goed stel zenuwachtige pipo's :tu:

lol als ik hem vandaag niet krijg is heel mijn vakantie verpest vandaar :puh: maandag weer werken en als vandaag nie komt vrijdag pas :(

Link to comment
Delen op andere websites

Ja jongens... het is dan eindelijk zo ver!

Ik heb 'm binnen, in januarie ge pre-ordered(?!)... en hij is ongeveer een uurtje geleden op de mat gevallen.

Alleen 'n beetje balen dat ik nu aan het werk ben, en vanavond om half 9 pas van GTA IV kan beginnen...

Maar dat mag de pret zeker niet drukken!

Heel veel succes voor de gamers die nu nog aan het wachten zijn! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Damn! Ik heb ook bij bol.com besteld en netjes gisteren mail gehad helemaal goed dacht ik...

Vanochtend hele tijd TNT site in de gaten aan het houden... nou het was zo ver... de chauffeur is onderweg... maar zit nu nog focking te wachten.... dus ik heb al gebeld met TNT... het wordt wel afgeleverd maar met de pakketen dienst.... (terwijl ik wel eerder bij bol.com besteld heb en het dan gewoon door de brievenbus heen gaat)

Dus wat mijn vraag is.... hebben mensen hun GTA via bol.com en zo ja, moest je daar voor tekenen ofzo of lag ie gewoon op de deurmat???

PLEASE HELP ME UIT DEZE STRESSSSS!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...