Jump to content

Pre-Order Bol.com


Sgt. Presley

Recommended Posts

Damn! Ik heb ook bij bol.com besteld en netjes gisteren mail gehad helemaal goed dacht ik...

Vanochtend hele tijd TNT site in de gaten aan het houden... nou het was zo ver... de chauffeur is onderweg... maar zit nu nog focking te wachten.... dus ik heb al gebeld met TNT... het wordt wel afgeleverd maar met de pakketen dienst.... (terwijl ik wel eerder bij bol.com besteld heb en het dan gewoon door de brievenbus heen gaat)

Dus wat mijn vraag is.... hebben mensen hun GTA via bol.com en zo ja, moest je daar voor tekenen ofzo of lag ie gewoon op de deurmat???

PLEASE HELP ME UIT DEZE STRESSSSS!

ik wil je niet ongeruster maken dan dat je al bent.

Maar ik heb ook mailtje etc gehad. maar heb hem niet binnen gekregen vandaag.

En ja de normale post+pakketpost is al geweest. heb alleen een cooler gekregen voor 360 geen gtaIV

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 131
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Little Jacob

    17

  • Alchemy

    13

  • marcvinja

    12

  • fhklaarwater

    10

Top Posters In This Topic

Damn! Ik heb ook bij bol.com besteld en netjes gisteren mail gehad helemaal goed dacht ik...

Vanochtend hele tijd TNT site in de gaten aan het houden... nou het was zo ver... de chauffeur is onderweg... maar zit nu nog focking te wachten.... dus ik heb al gebeld met TNT... het wordt wel afgeleverd maar met de pakketen dienst.... (terwijl ik wel eerder bij bol.com besteld heb en het dan gewoon door de brievenbus heen gaat)

Dus wat mijn vraag is.... hebben mensen hun GTA via bol.com en zo ja, moest je daar voor tekenen ofzo of lag ie gewoon op de deurmat???

PLEASE HELP ME UIT DEZE STRESSSSS!

Kijk even naar bovenstaande posts. Hij is bij meerdere mensen gewoon op de mat gevallen waaronder bij mij. Als t past duwen koeriers pakjes toch wel door de bus ipv dat ze aanbellen.....

Link to comment
Delen op andere websites

Damn! Ik heb ook bij bol.com besteld en netjes gisteren mail gehad helemaal goed dacht ik...

Vanochtend hele tijd TNT site in de gaten aan het houden... nou het was zo ver... de chauffeur is onderweg... maar zit nu nog focking te wachten.... dus ik heb al gebeld met TNT... het wordt wel afgeleverd maar met de pakketen dienst.... (terwijl ik wel eerder bij bol.com besteld heb en het dan gewoon door de brievenbus heen gaat)

Dus wat mijn vraag is.... hebben mensen hun GTA via bol.com en zo ja, moest je daar voor tekenen ofzo of lag ie gewoon op de deurmat???

PLEASE HELP ME UIT DEZE STRESSSSS!

Hij wordt inderdaad aangetekend verstuurd, ik ben zelf niet thuis maar m'n moeder moest gewoon tekenen voor ontvangst.

Dus gewoon geduld hebben, die postautootjes rijden via een vooraf bepaalde route, en als je pech hebt, komt hij als laatste bij jou. Maar hij zal echt nog wel komen hoor! Succes met wachtenb, ik snap dat het echt vervelend is ... :eten:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ergens anders besteld, kreeg gisteren een bevestiging dat het is verzonden via normale tnt post.

Vandaag niks ontvangen :7 , dan maar hopen dat het morgen erbij zit.. (waarschijnlijk ligt het gewoon aan tnt, is wel vaker dat pakketjes die van ver af komen er 2 dagen over doen)

Bewerkt: door Gta-killer
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ergens anders besteld, kreeg gisteren een bevestiging dat het is verzonden via normale tnt post.

Vandaag niks ontvangen :7 , dan maar hopen dat het morgen erbij zit.. (waarschijnlijk ligt het gewoon aan tnt, is wel vaker dat pakketjes die van ver af komen er 2 dagen over doen)

morge komt er geen post,

koninginnedag :@ haat het ook

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ergens anders besteld, kreeg gisteren een bevestiging dat het is verzonden via normale tnt post.

Vandaag niks ontvangen :7 , dan maar hopen dat het morgen erbij zit.. (waarschijnlijk ligt het gewoon aan tnt, is wel vaker dat pakketjes die van ver af komen er 2 dagen over doen)

morge komt er geen post,

koninginnedag :@ haat het ook

Jat gewoon een willekeurige postfiets, en hopen dat er een spel bij zit. Ik heb het spel binnen maar ik kijk wel of ik het zo ga doen, heb ook wel zin in te pokeren.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ergens anders besteld, kreeg gisteren een bevestiging dat het is verzonden via normale tnt post.

Vandaag niks ontvangen :7 , dan maar hopen dat het morgen erbij zit.. (waarschijnlijk ligt het gewoon aan tnt, is wel vaker dat pakketjes die van ver af komen er 2 dagen over doen)

morge komt er geen post,

koninginnedag :@ haat het ook

Jat gewoon een willekeurige postfiets, en hopen dat er een spel bij zit. Ik heb het spel binnen maar ik kijk wel of ik het zo ga doen, heb ook wel zin in te pokeren.

mag ik de jouwe hebbe mag jij de mijne hebbe? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ergens anders besteld, kreeg gisteren een bevestiging dat het is verzonden via normale tnt post.

Vandaag niks ontvangen :7 , dan maar hopen dat het morgen erbij zit.. (waarschijnlijk ligt het gewoon aan tnt, is wel vaker dat pakketjes die van ver af komen er 2 dagen over doen)

morge komt er geen post,

koninginnedag :@ haat het ook

Jat gewoon een willekeurige postfiets, en hopen dat er een spel bij zit. Ik heb het spel binnen maar ik kijk wel of ik het zo ga doen, heb ook wel zin in te pokeren.

mag ik de jouwe hebbe mag jij de mijne hebbe? :puh:

100 euro?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ergens anders besteld, kreeg gisteren een bevestiging dat het is verzonden via normale tnt post.

Vandaag niks ontvangen :7 , dan maar hopen dat het morgen erbij zit.. (waarschijnlijk ligt het gewoon aan tnt, is wel vaker dat pakketjes die van ver af komen er 2 dagen over doen)

morge komt er geen post,

koninginnedag :@ haat het ook

Jat gewoon een willekeurige postfiets, en hopen dat er een spel bij zit. Ik heb het spel binnen maar ik kijk wel of ik het zo ga doen, heb ook wel zin in te pokeren.

mag ik de jouwe hebbe mag jij de mijne hebbe? :puh:

100 euro?

nice scam!

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi ik heb even een vraagje

Ik heb mijn GTA 4 al vanaf 5 April gereserveerdbij bol.com.

Ik dacht hem vandaag dan wel te hebben aangezien er overal na 11 april zijn er problemen etc. stond

Ik heb hem niet gekregen, en ook mijn bestelstatus is : de voorraad word gecontroleerd :O

Hoort dit denken jullie? of zijn ze mij vergeten ofzo:S

aangezien ik al verschillende keren ergens heb gelezen dat bijv. iemand de 17e van april 2008 pas

had gereserveerd en hem wel vandaag binnen heeft gekregen:O!

en morgen op Koninginnedag leveren ze sowiezo niets, en donderdag is heel TNT nog stomdronken op bed en heeft hemelvaart, geen idee of ze werken met die dag.

dus als ik hem uiterlijk zaterdag niet heb , valt eigenlijk mijn hele vakantie in het water, en heb ik alleen maar

gewacht op iets dat niet kwam:S

Weet iemand iets meer over bol.com m.b.t. GTA 4? want op hun site staat alleen dat 5-10 werkdagen, maarja ik neem aan dat dat geld voor als je vandaag pas besteld

alvast bedankt

Grtz

Bewerkt: door grandtheftA
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...