js007 Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Ik was eens aan het multyplayeren met een vriend. Opeens maakt lance ( waar ik mee speelde) een koprol naar voren. weet iemand hoe ik dat heb gedaan en of ik dat in de singelplayer ook kan. bedankt Reageren
Tommy The Best Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 (bewerkt) Het zou best een glitch kunnen zijn geweest.. want normaal kan je dat niet Bewerkt: 28 april 2008 door Tommy The Best Reageren
Scarface92 Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 In het spel is dit niet van toepassing, daarom zou het dus vrijwel zeker een fout (glitch) in het spel zijn. Reageren
BIG_NICO Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 of je hebt bepaalde toetsen ingedrukt tegelijkertijd Reageren
~Victorious~ Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 @hierboven: Nee, dat denk ik niet. Dat is meer iets voor in spellen als Tekken enzo. Het zal wel een bug/glitch zijn zoals al gezegd was. grtz ~Victorious~ Reageren
Miek Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Je kan een soort koprol maken als je bergaf valt. Reageren
1974 Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 Je kan een soort koprol maken als je bergaf valt.precies als je mannetje valt van een bepaalde hoogte dan valt hij op de grond en maakt een koprol,dus dat kon het ook zijn.maar je hebt wel gelijk miek. Reageren
js007 Geplaatst: 7 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Je kan een soort koprol maken als je bergaf valt.precies als je mannetje valt van een bepaalde hoogte dan valt hij op de grond en maakt een koprol,dus dat kon het ook zijn.maar je hebt wel gelijk miek. Ik drukte het vierkantje in en opeens maakte hij zo een koprol net zoals hij valt het is dan 2 keer gelukt dan niet meer. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.