Jump to content

Vertraging bij levering?


FireFighter

Recommended Posts

Hey allemaal

Ik heb GTA besteld bij bol.com en krijg hem morgen binnen. Maar ik heb een vraag:

TNT staakt noch steeds (als het goed is) maar dan kan hij toch later komen?

wat weten/denken jullie ervan? :?:cya:

(\__/)

(='.'=)

('')_('') This is bunny, he want do dominate the world!!! To help: put the bunny in your sig or in your posts! Please help him!

Link to comment
Delen op andere websites

Hey allemaal

Ik heb GTA besteld bij bol.com en krijg hem morgen binnen. Maar ik heb een vraag:

TNT staakt noch steeds (als het goed is) maar dan kan hij toch later komen?

wat weten/denken jullie ervan? :?:cya:

(\__/)

(='.'=)

('')_('') This is bunny, he want do dominate the world!!! To help: put the bunny in your sig or in your posts! Please help him!

heb je al een e mail gehad van bol dan want ik zit nog te w8ten op een mail :)

Link to comment
Delen op andere websites

Waarschijnlijk krijg je pas een mailtje van www.bol.com op de dag dat de game geleverd wordt.

nee ik had ze gebeld of de game nog mroegn werd geleverd dat wisten ze nog niet zeker en daarom zouden ze iedereen een mailtje sturen of ze die game zeker morgen kunnen verwachten dus ik w8 nog even anders anuleer ik hem dan ga ik wel lekker vroeg naar de winkel :)

Link to comment
Delen op andere websites

Waarschijnlijk krijg je pas een mailtje van www.bol.com op de dag dat de game geleverd wordt.

nee ik had ze gebeld of de game nog mroegn werd geleverd dat wisten ze nog niet zeker en daarom zouden ze iedereen een mailtje sturen of ze die game zeker morgen kunnen verwachten dus ik w8 nog even anders anuleer ik hem dan ga ik wel lekker vroeg naar de winkel :)

HAHA prachtig ik denk dat meer mensen zo denken.

vanvond op tijdstip X nog steeds geen bevestiging dat hij verzonden is, dan annuleer ik de bestelling.

En vlieg ik morgenvroeg naar de winkel :)

ik heb nog steeds goeie hoop bij bol.com dat ik hem morgen gewoon heb.. ook ik wacht nog op een mailtje

edit: trikz hou me even op de hoogte bijv via pm of je al een mail van hun hebt gehad. dan doe ik dat andersom ook even anders kunnen we wachten tot we een ons wegen.

Bewerkt: door Alchemy
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb 'm bij consoleshop zou het daar ook allemaal goed gaan? Ik zweer het is echt iets voor mij om een game te bestellen en dan heeft ie vette vertraging had ik beter naar de bart smit kunnen gaan :N Ik kan nu gewoon echt niet meer wachten mensen help. Deze game wordt zo vet echt niet te geloven, ik voel me echt een trotse GTA-fan :7 Wat zou ik zonder GTA moeten haaleloeja!

nee hoor grapje heb hiernaast ook nog een leven 8)

Link to comment
Delen op andere websites

Waarschijnlijk krijg je pas een mailtje van www.bol.com op de dag dat de game geleverd wordt.

nee ik had ze gebeld of de game nog mroegn werd geleverd dat wisten ze nog niet zeker en daarom zouden ze iedereen een mailtje sturen of ze die game zeker morgen kunnen verwachten dus ik w8 nog even anders anuleer ik hem dan ga ik wel lekker vroeg naar de winkel :)

HAHA prachtig ik denk dat meer mensen zo denken.

vanvond op tijdstip X nog steeds geen bevestiging dat hij verzonden is, dan annuleer ik de bestelling.

En vlieg ik morgenvroeg naar de winkel :)

ik heb nog steeds goeie hoop bij bol.com dat ik hem morgen gewoon heb.. ook ik wacht nog op een mailtje

edit: trikz hou me even op de hoogte bijv via pm of je al een mail van hun hebt gehad. dan doe ik dat andersom ook even anders kunnen we wachten tot we een ons wegen.

kk zal ik doen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Hey allemaal

Ik heb GTA besteld bij bol.com en krijg hem morgen binnen. Maar ik heb een vraag:

TNT staakt noch steeds (als het goed is) maar dan kan hij toch later komen?

wat weten/denken jullie ervan? :?:cya:

(\__/)

(='.'=)

('')_('') This is bunny, he want do dominate the world!!! To help: put the bunny in your sig or in your posts! Please help him!

Over re-posten gesproken thegtaman... :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wacht ook op bevestiging bij bol, willen jullie mij ook pm-men zodra de email eris. Ik heb namelijk special edition bestelt :D

EDIT:

(\__/)

(='.'=)

('')_('')

Bewerkt: door Little Jacob
Link to comment
Delen op andere websites

Ik had GTA 4 al op 23-03-08 besteld en er staat nog steeds "wordt verwerkt". Nu maar hopen dat het ook morgen komt. Er stond twouwens wel dit bij de GTA 4 pagina:

''Let op: In verband met de grote populariteit van deze game, kunnen wij de bestellingen die nu worden geplaatst niet op dag van release uitleveren. Verwacht wordt dat wij deze bestellingen binnen een week na release kunnen uitleveren!''

Link to comment
Delen op andere websites

Goedendag heren en (vrouwen?) mijn eerste post hier ! Ik ben al een lange tijd op deze website aan het kijken over gta 4. Ik heb mijn eerste pc gehaalt voor gta 1 dus een echte gta lief hebber. Ook ik heb hem besteld op BOL.com en twijfel inderdaad aan of deze morgen vroeg word bezorgd. Er staat namelijk nog steeds " In behandeling". Iemand wetend of er vanavond laat al een winkel open gaat in nijmegen ?! ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...