NikoBellic16 Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Ik vroeg me af.. Ik heb een LCD Monitor van Packard Dell. En ik wil die graag koppelen met mijn PS3 die ik morgen krijg Kan dat? anders koppel ik hem gewoon aan me oude tv als het niet aan. Reageren
Robin2130 Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Ik vroeg me af..Ik heb een LCD Monitor van Packard Dell. En ik wil die graag koppelen met mijn PS3 die ik morgen krijg Kan dat? anders koppel ik hem gewoon aan me oude tv als het niet aan. Volgems mij kan het wel als je monitor een HDMi aansluiting heeft. Zo niet, dan ben je volgens mij genoodzaakt om je PS3 aan een TV aan te sluiten Veel succes Reageren
MekZ Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Voor de Xbox 360 is in ieder geval wel een VGA kabeltje, als die er voor de PS3 ook is hoef je niet veel moeite te doen dus Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.