deserteaglenick Geplaatst: 28 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Hiervoor hoeft geen nieuw topic gemaakt te worden.Dit bericht kan gwn in Feitentopic. En niet vergeten: MET EEN SPOILER[/font] (Want dit was nu eigelijk nieuws wat ik nog niet hoefde te weten.. Heb nog géén enkele in-game clip gezien.) Mischien was dit nieuws wat je niet hoefde te weten maar je ziet de topic titel tog dan weet je dat je er iets over te weten krijgt dus mischien moes je niet kijken precies.. dan moet je ook niet op deze site kijken.. je weet bijna zeker dat je dan iets te weten krijgt wat je niet WIL weten Reageren
Gta-killer Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 (bewerkt) Ik heb gehoord dat je startpagina op de PC in GTA IV HYVES is euh dat klopt niet echt nee. Je krijgt een scherm waar je browser kan kiezen en waar je kan uitloggen. In dat browser kan je bijvoorbeeld ringtones bestellen, en veel(grappige) info vinden over reizen, autos enz.[/font] Bewerkt: 28 april 2008 door Gta-killer Reageren
DdJDean Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 (bewerkt) Waarom moeten mensen altijd zeiken over "daar hoefde geen topic voor gemaakte te worden". Het gaat toch over GTA IV dus als hij dat wil laat hem dan Ontopic: wel leuk om te tv te kijken als ik een blowtje aansteek Dus jij zou het toelaten als iedereen een nieuw topic opende voor elk feitje? Dan zou het GTA IV forum wel heel onoverzichtelijk worden. Het feitentopic is er niet voor niks. Zo'n topic is juist bedoeld om er informatie in te posten en te lezen. Ontopic: Dit ga ik denk ik niet meteen doen, misschien als ik me een beetje verveel maar het is toch een leuke toevoeging aan het spel. Bewerkt: 28 april 2008 door DdJDean Reageren
StrongBongSmoke Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Zooooooooooooooooo wat een spoiler man. je kan tv kijken ik weet zeker dat je gta experience nu helemaal omlaag is gegaan. zeik toch niet allemaal zo hij vertelt toch niet het einde van het spel. ik begrijp de spoiler niet van dat je tv kan kijken. SPOILER je kan ook auto rijden[/font] Reageren
Vercetti29 Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 TV kijken? Dat doe ik liever beneden, op mijn HD tv van 2 bij 1,50. Op mijn Xbox360 speel ik echter spelletjes, daar kijk ik geen TV op. Reageren
StrongBongSmoke Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 (bewerkt) Ja echt he, maja ik speel gta ook op een HDTVtje Bewerkt: 28 april 2008 door KronicSmoker187 Reageren
-IV- Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Zooooooooooooooooo wat een spoiler man. je kan tv kijken ik weet zeker dat je gta experience nu helemaal omlaag is gegaan.zeik toch niet allemaal zo hij vertelt toch niet het einde van het spel. ik begrijp de spoiler niet van dat je tv kan kijken. SPOILER je kan ook auto rijden[/font] Ga dan gewoon klagen bij de moderator's i.v.m. de spoiler uit de regels !? Snap niet wat het probleem is om gewoon de regels van dit forum na te leven.. Reageren
StrongBongSmoke Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Zooooooooooooooooo wat een spoiler man. je kan tv kijken ik weet zeker dat je gta experience nu helemaal omlaag is gegaan.zeik toch niet allemaal zo hij vertelt toch niet het einde van het spel. ik begrijp de spoiler niet van dat je tv kan kijken. SPOILER je kan ook auto rijden[/font] Ga dan gewoon klagen bij de moderator's i.v.m. de spoiler uit de regels !? Snap niet wat het probleem is om gewoon de regels van dit forum na te leven.. Waar moet ik voor naar de mod's? En wat is er nou zo spoiler aan tv kijken??? Reageren
Valkenburger Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 TV kijken was allang bekend uit legale bronnen?!?! Das dan dus geen spoiler, das gewoon info.... Of heb ik nou een baksteen op mijn achterhoofd gekregen zonder dat ik het door had? Reageren
deserteaglenick Geplaatst: 28 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2008 TV kijken was allang bekend uit legale bronnen?!?! Das dan dus geen spoiler, das gewoon info....Of heb ik nou een baksteen op mijn achterhoofd gekregen zonder dat ik het door had? wahahhah Reageren
philippe58 Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Cool, Tv kijken. Je kon ook al op het internet niet? jah in zon internet cafe TW@ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.