nick5556 Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Hey, ik heb problemen met command want elk command wat ik maak word niet als warning of error gezien maar, alle commando's worden weggehaalt, nee niet uit mijn GM maar alle commands(dus ook degene die ik niet aanpas) komen uit op SERVER: Unknow Command. Is er een maximaal aantal commando's?(lijkt me stug, sommige servers hebben veeeeel meer commando's als ik) Maar dit is mijn script. De commando's die met /* en */ omringt zijn zijn of foute commando's of goeie maar als ik die /**/ weghaal doet geen een commando het meer Dat wassum DDEDM Reageren
WackoX Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Ik snap er geen drol van, kan je mischien alles opnieuw typen? Reageren
nick5556 Geplaatst: 29 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 april 2008 De post of de ehmmm pawno code? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.