Jump to content

Eerste indruk van GTA IV?

Recommended Posts

Geplaatst:
Er is 1 puntje wat ik moet aanmerken op de game:

Ik mis de sportschool :N

Ik mis de skills dat je kan krijgen door dingen veel te doen

Ik mis het eten om niet je spieren te verliezen.

Jammer dat dit er niet meer inzat dat vond ik wel een goed punt van GTA SA. Maar goed ik kan me goed vermaken nu.

het rijden vind ik heel lastig

vooral remmen in de bochten

ik hoopte dat dat veranderde in de loop van de game.

net als bij sa

• Reacties 163
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• tmffirework

5

• toonvanc

4

• Tomo_Tanker

4

• Coachlars

4

Geplaatst:

de graphics zijn bloedmooi.. alles is erg gedaitalleerd. en het rijden lukte moeilijk in het begin.

Geplaatst:
die halve punt minder, omdat ik 1 ding ERg irritant vindt... Die telefoon. ik kan er bijna niks van lezen. hoogst irritant.

Dit heb ik ook, soms moet ik echt goed kijken naar wat er staat!

Mischien is het omdat je start met een beginneling-gsm? Want binnekort zijn er duurdere gsm's in het spel. :Y

Er is een mogelijkheid dat je de letters iets groter zet.

Hierdoor is het wel beter te lezen.

Dit kan je vinden in de settings van het telefoontje

Ik heb geen ervaring hoe dit eruit ziet op een Beeldbuis TV.

Zelf heb ik een LCD Panel en daar ziet alles er erg strak uit op 720p.

Idd het ligt waarschijnlijk aan je tv. Jullie hebben waarschijnlijk nog een ´normale´ tv. Ik heb GTA ook op een normale beeldbuis tv gezien, en daar was het inderdaad moeilijk lezen, die smsjes.

Ikzelf heb ook een LCD tv met 720p en alles ziet er perfect uit. Alles is ook duidelijk te lezen.

Geplaatst:

geen idee of dat het is.

Lijk me meer met het lichtinval te maken hebben.

Als ik het beeld iets draai, zodat ie een donkere achtergrond heeft kan ik het wel normaal lezen.

Geplaatst: (bewerkt)

Net 1 dag GTA IV ( Ps3 ) binnen.. Maar ik vind m eigenlijk best wel tegenvallen, ten eerste het auto rijden is in geen enkel opzicht realistisch gewoon zwaar bagger.. Ik speel over 't algemeen alleen race spellen en GTA altijd dan.. maar ken geen race spel die zo slecht bestuurd Grand turismo bestuurd realistisch.. vond de oude Gta's veel beter sturen iig.. en het meest vervelende eraan is dat de camera niet meedraait of amper, want als ik auto rij draait mijn hoofd gewoon tegelijk met de auto mee maargoed :D

't spel is vaak ook te donker wat me ook erg tegen valt .. zo ook de graphics vind ik nog tegenvallen eigenlijk, had er meer van verwacht, maar ik hoop dat het spel gewoon supergroot is en niet dat je hem zoals San andreas in 2 dagen uitspeelt.

Maar er zitten ook wel goeie punten bij zoals je veel meer kan, zoals bowlen naar een bar gaan bellen met je eigen telefoon daten etc etc en auto's jatten gaat niet meer zo 1 2 3 altijd voor de rest ben ik nog niet zo ver begin is wel iets wat saai die missies want je moet alleen op en neer rijden met een rotte besturing.

al met al wel denk ik wel een goed spel, maar dat sturen met die auto's en dat het zo donker is vaak had beter moeten zijn en graphics konden ook wel iets mooier denk ik.. maar 't zal zeker niet de beste GTA worden uit de serie ook slechtste niet natuurlijk ..maar Vice city blijft nog altijd DE Gta game :D

Bewerkt: door Leviathan
Geplaatst:

hij is dood vet ik heb hem ook net uitgespeeld laatste missie is best moeilijk maar na 11x te zijn mislukt lukt het me toch

Geplaatst:

Hij is echt zwaar gaaf,ik heb m meteen dinsdagochtend gekocht en mn adiction level staat al op Beats any Meat Injection (wat het betekent?? Dunno)

Maar ik mis wel een paar dingen,ik bedoel het spel is grafisch heel erg mooi en de verhaallijn is uitstekend in elkaar gezet,maar ik mis echt dingen zoals een chopshop waar je je auto's kan pimpe,bekende nummers op de radio er zitten er maar een paar in die ik ken,vorige gta games hadden veel bekende liedjes erin,dat mis ik echt bij deze,

Huisjes kopen ben ik ook nog niet tegen gekomen,zo zijn er nog wel een paar dingen die ik mis maarja, voor de rest issie wer zwaar verslavend!!

Geplaatst:

Toen ik voor het eerst in Roman's cab reed,voelde ik me helemaal geweldig.Het spel is gewoon top en zo was ook me eerste indruk

Geplaatst:

Het rijden is echt heerlijk je moet gewoon in de bocht op a drukken op de xbox of X op de ps3 dan glijd ie heerlijk door de bocht en die motoren zijn noch leuker:)+je kan nog steeds goede wheelies maken met de sanchez.

Geplaatst:

leuk, ik vind het zeker leuk als je op volle snelheid uit een auto springt en dan 20 meter over de grond rolt.

Geplaatst:
Net 1 dag GTA IV ( Ps3 ) binnen.. Maar ik vind m eigenlijk best wel tegenvallen, ten eerste het auto rijden is in geen enkel opzicht realistisch gewoon zwaar bagger.. Ik speel over 't algemeen alleen race spellen en GTA altijd dan.. maar ken geen race spel die zo slecht bestuurd Grand turismo bestuurd realistisch.. vond de oude Gta's veel beter sturen iig.. en het meest vervelende eraan is dat de camera niet meedraait of amper, want als ik auto rij draait mijn hoofd gewoon tegelijk met de auto mee maargoed :D

't spel is vaak ook te donker wat me ook erg tegen valt .. zo ook de graphics vind ik nog tegenvallen eigenlijk, had er meer van verwacht, maar ik hoop dat het spel gewoon supergroot is en niet dat je hem zoals San andreas in 2 dagen uitspeelt.

Maar er zitten ook wel goeie punten bij zoals je veel meer kan, zoals bowlen naar een bar gaan bellen met je eigen telefoon daten etc etc en auto's jatten gaat niet meer zo 1 2 3 altijd voor de rest ben ik nog niet zo ver begin is wel iets wat saai die missies want je moet alleen op en neer rijden met een rotte besturing.

al met al wel denk ik wel een goed spel, maar dat sturen met die auto's en dat het zo donker is vaak had beter moeten zijn en graphics konden ook wel iets mooier denk ik.. maar 't zal zeker niet de beste GTA worden uit de serie ook slechtste niet natuurlijk ..maar Vice city blijft nog altijd DE Gta game :D

dat de graphics bij jou zo slecht zijn ligt waarschijnlijk aan je tv en het beeld is inderdaad donker op het begin maar dat kun je wel instellen in het menu weet even niet meer precies waar.

Geplaatst:

euhm. yeah. even wat puntjes.

Auto's.....

rijden in mijn ogen JUIST realistisch. Ooit wel eens met 100 in de stad 90 graden door de bocht gegaan? nee? ik ook niet, aangezien dat ook niet kan....

Ik rij in de echte wereld ook een amerikaan, en ik kan je vertellen... vrij realistisch in GTA hoor.

Je moet er even aan wennen, maar als je het onder de knie hebt is er echt niks aan de hand.. ik vind de besturing zelfs veel beter dan de vorige delen. DOet me een beetje aan driver denken.

Camera kun je zelf gewoon meedraaien in de bocht hoor.

maareh, vertel... Jij denkt dat je het spel in 2 dagen uit speelt, maar je bent zelf nog in het begin.....

da's knap.

Over dat donkere ben ik het met je eens.

ik moest het spel ook lichter zitten in de opties........jaja, dat is even heeeeeel veel werk en dan is dat probleem ook opgelost :-)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...