Jump to content

Eerste indruk van GTA IV?


Dutchy3010

Recommended Posts

ik vind hem echt geweldig!

ik ging naar een stripclub en een meid in een string en een gebruinde meid waren allemaal dingen met elkaar aan het doen! :O en dat die ene op je schoot komt zitten!

ik vind de cabaret club ook wel leuk :) van die stukjes kijken! de graphics zijn ook top!

kortom; een geweldige topgame! zijn al 1,7 miljoen exemplaren van verkocht!!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 163
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • tmffirework

    5

  • toonvanc

    4

  • Tomo_Tanker

    4

  • Coachlars

    4

Vooral de autos en het rijden vond ik gelijk al verschrikkelijk vet. Een stukje gereden en ik vond het allemaal zo echt en mooi. Dus, vooral het autorijden beviel. Later nog aan geweertjes gekomen, het knallen is ook nog steeds geweldig in deze gta game. Ik heb nog weinig negatiefs over de game, vind het echt tof. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

We hebben IV al maar het blijft maar vastlopen.

TIP: Pak een Savegame van gtaforum.nl dan ben je ongeveer al tussen de 30% en de 50% klaar. :Y;)

Dan gebeurt het maar een paar keer, wel veel minder!

Bewerkt: door lookie
Link to comment
Delen op andere websites

Was echt onder de indruk van de graphics! Deed me eerst wel een beetje denken aan Driver2 ofzo! Was in het begin allemaal wel ff wennen maar vindt het echt een topspel! Hoewel ik het af en toe wel irritant vindt dat al die 'vrienden' telkens bellen om wat te gaan doen! :7

Link to comment
Delen op andere websites

Was echt onder de indruk van de graphics! Deed me eerst wel een beetje denken aan Driver2 ofzo! Was in het begin allemaal wel ff wennen maar vindt het echt een topspel! Hoewel ik het af en toe wel irritant vindt dat al die 'vrienden' telkens bellen om wat te gaan doen! :7

Je kan je telefoon op 'Sleep Mode' zetten, dan staat de story line op pauze en word je niet meer gebeld tijdens het cruisen ;).

Link to comment
Delen op andere websites

Nu een aantal dagen gespeeld (PS3/60gb). Wat me opvalt is dat ik iedere keer saved games moet opslaan op de memory stick en deze moet terugzetten op de harde schijf. Na iedere save game start het spel niet meer en wordt de PS3 gereset met een luide piep. Van de stick terugkopieren werkt soms wel, soms niet.

Graphics zijn verbluffend, al is het in het donker toch vaak zoeken. PS3 raakt zelfs soms van streek als er teveel op het scherm gebeurt. Graphics worden dan streperig weergegeven.

Opstarten is tergend langzaam.

Vraag me af of de game ooit door en door is getest op diverse systemen.

Denk dat we binnen nu en twee weken een vette patch tegemoet kunnen zien.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan je telefoon op 'Sleep Mode' zetten, dan staat de story line op pauze en word je niet meer gebeld tijdens het cruisen .

geniale tip.. bedankt..!!! _O_

edit :

ik heb ook zo mijn plus en minpunten aan de game!!

- minpunten zijn de kartelrandjes..( heb lcd tv met hdmi kabel) heb soms kleine witte randjes om de voertuigen etc heen!

- aantal zij-missies zoals het inbreken in huizen zoals je in san andreas kon! las ergens vorige maand dat dit wel een optie zou zijn in deel IV

ben nu net aangekomen op het 3e eiland die ik momenteel aan het verkennen ben!

verder vind ik de graphics een dikke 8 waard.. en de gameplay ook een dikke voldoende!!!

de missies zijn ook stuk voor stuk heftig! vermaak me er prima mee!!

ik vind het die 7 tientjes dik waard!!!

Bewerkt: door Denzino86
Link to comment
Delen op andere websites

IK vind het echt een top game, alleen had ik de grapichs beter verwacht (ik speel wel op zo'n klein k*t tv'tje)en bij het begin zag ik echt niks in het donker, ik heb nu de brightness omhoog gezet en alles aangepast en nu zie ik het veel beter

En ik vind het jammer dat je geen granaten uit helicopters kunt gooien (als dit wel kan zeg het eventjes)

Link to comment
Delen op andere websites

ik was zo blij dat ie op de mat lag,

maar ja zoals sommige meer miss ik ook de fietsen,

en ik zit nu over de helft maar ik begrijp nu het verhaallijn niet meer

in het begin met die roman dat snapte ik maar daarna dat ie in middelste eiland kwam toen, kreeg je alleen "ik heb geld nodig" gedoe. :duh:

voor de rest de missie zijn niet helemaal verspreid.

in het begin kan je meteen bijna alle missies van roman en vlad doen en die missies zaten in de buurt van elkaar, :N

en tot nu toe ben ik nog nooit geweest bij het airport gedeelte

maar de auto's zijn toppie voor de rest,

ik wil alleen hierbij niet zeggen dat de missies slecht zijn ze zijn uiterst goed :tu:

laterzz

Link to comment
Delen op andere websites

GTA IV is echt een heel tof spel, mijn complimenten! _O_ Het ziet er perfect uit en de gameplay is gewoon goed.

Het enigste nadeel is dat er niet zoveel mogelijkheden in het spel zitten, vliegtuigen, duiken etc.

Maar dat is natuurlijk wel erg realistisch voor een spel zoals GTA IV. Verder is het nog even wennen aan de besturing, alhoewel je dat snel onder controle hebt. Nu me maar weer bezig houden met de storyline missie's! :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

GTA IV is top _O_

Dat was mijn eerste indruk letterlijk :)

GTA IV mist weliswaar wat opties die eigenlijk niet hadden hoeven ontbreken, maar dat zegt niks :)

Het is een goed, mooi uitgewerkt spel geworden en de minpuntjes zijn zo slecht nog niet. Gewoon naar de pluspuntjes kijken en je komt er overheen :tu:

Game of the Year!

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb het nog niet kunnen proberen want ik zit op internaat :ch:

maar morgen ga ik het spelen onmidelijk als ik thuis ben het spel hebben me ouders al gaan halen en het ligt klaar om tespelen en die tijd gaat traag :zz:

erg voor je waarom zit je op internaat? ik lekker niet![/font]

P.S ja ik heb gta IV 29 april gekregen TE VERSLAVEND VETSTE SPEL OOIT!!!!!!!!!!!!

Bewerkt: door NigelSlangen
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...