Jump to content

Eerste indruk van GTA IV?


Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 163
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • tmffirework

    5

  • toonvanc

    4

  • Tomo_Tanker

    4

  • Coachlars

    4

Heb het spel nu verder gespeeld en het is alles wat ik verwachtte! Geen verrassing voor mij dat dit spel geniaal is want ik heb er 439 euries op gezet :dans:

Als Nice rondloopt komt er soms damp uit zijn mond (als het koud is), de filmpjes zijn briljant, álle gameplay is goed uitgewerkt:

Auto rijden is top al vraag ik me of je redelijk scherpe bochten bijna voluit kan nemen, denk het echter wel na oefening.

Aiming is top, eerst locken en dan headshot

Tomtom werkt goed

Politie-systeem is perfect, 1 ster kom je makkelijk vanaf maar 4 sterren is ander verhaal

Burgers reageren allemaal anders en lullen over van alles

Dates zijn grappig

Leuk dingetje: Schopte een gast in een gebouw kapot, hij stond op, ik duw hem: flikkert ie door een raam naar beneden :tu: Ander camerastandpunt, onverwacht en gewoon super uitgewerkt!

De stad veranderd ook echt gedurende de dag. Als het grauw weer is lijkt alles zwart-wit, op andere momenten gewoon superhelder.

Zit ook een optie in via je telefoon om die PS3 controller te testen, moet je achtereenvolgens op een motor, boot en heli vliegen (kan niet van vliegveld af met heli helaas). Ik vind die motion control super werken, denk echter NIET dat ik het ga gebruiken tijdens het spel. Zoals ze in de reviews al zeiden: Het is een voordeeltje voor de PS3 maar veel heb je er niet aan.

Alles kan je omgooien, dozen, vuilnisbakken, kauwgomballenautomaten (ja, de balletjes rollen maar verdwijnen ook meteen, enig detail van de hele stad die niet klopte IMO). Heb 1 keer een zwaar framerate-probleem gehad: Ik reed dóór een gigantische bruine massa. Deed me denken aan SA op de PS2 maar wederom hadden de reviews gelijk: Het maakt geen fuck uit omdat de gameplay gewoon the best is!

De auto's zijn gelikt, muren barsten als je er tegen aan rijdt, vechtsysteem is simpelweg top, de skyline is echt zo mooi als men zegt... Als je van gamen houdt en je hebt geen console is dit echt gewoon het geld waard. Ik ga voorlopig geen nieuw PS3 spel kopen en GTA is de enige die ik heb. Rijk ben ik zeker niet dus ik merk zeker wel dat ik wat ribbetjes mis maar dit spel is het dubbel en dwars waard!

Ik geef dit spel zeker weten een 10 omdat er geen beter spel is voor zover ik weet. Als je toekomstige spellen mee gaat rekenen (voor de kritische mensen onder ons) krijg dit spel een 1 omdat er over 300 jaar vééééél betere spellen zijn. Ga je de minpuntjes meerekenen kom ik op 9,5!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik moet zeggen, qua verhaal vind ik hem super (ja ik heb hem, stond om 5 voor 9 braaf voor de bartsmit :D), Grafisch vind ik hem niet zoooo fantastisch als ik had gedacht maar ik vind de engine wel niet normaal goed, wat die allemaal aankan. Wat dat betreft is het grafisch dan weer top maarja. Qua gameplay is het gewoon typisch GTA, soundtrack&stemmen zijn goed... precies wat ik er van had verwacht. Alleen multiplayer nog niet geprobeerd, die maakt voor mij wel het verschil tussen een topper en een klassieker.

Edit: meer tussen een klassieker en een all-time favourite :puh:

Edit 2: het enige minpuntje vind ik wel dat je tussen de missies door gewoon geen tijd hebt om ff te cruisen of te chillen. Naja niet zoveel dan want dan bellen er weer 6 mensen

Bewerkt: door Dark_GTA_Mike
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het echt een super spel!!! :tu::tu:

Ik vind het rijden juist veel beter en leuker als in de vorige gta's!

het enigste kleine minpuntje vond ik dat de schade aan auto's niet zo heel realistisch is als verwacht.. maarja ik ga weer spelen _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Ongelooflijk wat een spel is dit zeg!!

Alleen maar mooie dingen gezien tot nu toe! Soms heb ik wel het idee dat er iets meer licht mag zijn in de steegjes was net tijdens me 1e schietmissie de weg kwijt geraakt in het donker... heel vervelend! Voor de rest zeker een 10!!!!

Autorijden is veel leuker dan voorheen, nu moet je echt goed kijken wanneer je moet remmen anders rijd je er gewoon voorbij!

Ik ga weer verder....

Link to comment
Delen op andere websites

Wat mij is opgevallen is dat ik het spel vrij donker vind en dat doet voor mij toch wel wat af van de gameplay, ik moet me echt concentreren om alles goed te kunnen onderscheiden en dan vooral savonds. De rest van het spel vind ik wel goed maar niet geweldig, ik hoop dat ik nog overtuigd word van deze versie maar voorlopig kan het mijn favoriet (vice city) nog niet overtreffen helaas.

Link to comment
Delen op andere websites

Nu dat ik wat revieuws heb gelezen, videobeelden heb gezien, en persoonlijk zelf bij een maat mocht spelen, en zelf GTA IV op mijn gekochte xbox 360 ga spelen, kan ik toch al klein beetje een illusie geven over mijn beeld, en mijn eerste indruk van dit wonderlijk bare Game! Wat vorig jaar nog heel ver leek, is het nu een realiteit geworden. Namelijk GTA IV is eindelijk uit! Toch ging voor mij zo jaartje snel voorbij, en gelukkig maar! De laatste dagen kreeg ik natuurlijk wel steeds meer zin om naar de game toe te steven. Overigens is GTA enige game waar ik écht een fan van ben! Naast FIFA, maar verder geen enkele game waarvan ik kan zeggen dat ik nu echt een fan van ben, om elke keer een nieuwe exmpelaar van te kopen. Ergens in de zomer van 1998 zag ik GTA voor het eerst bij een vriend van mij. Ik was toen 9 jaar. En ja hoor! Ik was meteen verliefd op het spel! Zo verliefd dat ik: GTA, GTA 2, GTA 3, GTA-VICE CITY, GTA SANANDREAS, helemaal kapot hebt gespeeld! :eten: En nu is GTA IV aan de beurt. Dus ik kan verder me eigen wikken en wegen bij de andere GTA-fans! :Y

Mijn eerste indruk dat ik GTA IV zag was:"Wauw" en mijn mond stond open van de verbazingwekkende dingen die je in de game kunt doen. :Y De engine, graphics, realisme, missions, de stad allemaal echt super! en tot details afgewerkt!. Wat heeft Rockstat hier hard aan gewerkt, om zo superieure game op de markt neer te kunnen zetten. Wonderbaarlijk en je staat echt van ondergesteld van te kijken. :Y De mensen, de auto's, de omgeving hoe die allemaal realistisch op elkaar afstemmen zodra iets gebeurd. En ja, zo hoort het eigenlijk ook! Zo moest ik wel 5x schieten op iemand schieten voor dat die dood was. Dit vergeleken bij de vorige delen een grote vooruitgang! 8) De sfeer waarin je leeft, is ook weer heel goed afgewerkt! Gewoon de échte GTA-feeling! :klap: Óók de Multiplayer is een goed succesende onderdeel van het spel geworden. Nu kun je lekker met je vrienden in zo realistisch stad elkaar afmaken tot de bodem toe! :cab: Echt geweldig!. Om nu het verhaal in een soort belans te uiteten:

Pluspunten:

- Graphic super

- Erg realistisch

- Multiplayer een leuke bijvoegde onderdeel van het spel.

- Bijna géén pop-ups meer.

- veel leuke details te ontdekken.

- Beste game van dit jaar!

Minpunten:

- nog niks gevonden. :puh:

Groetjes,

MGT. :sigaar:

Bewerkt: door MrGrandtheftauto
Link to comment
Delen op andere websites

alles super vet behalve 's nachts! veel te donker! hopelijk is dat in de andere steden beter, want missies doen in het donker is onmogelijk :N

Kijk bij de opties, ik vond dat eerst ook, dus keek ffies in het menu en dan options ofzo, kon je de helderheid enzo instellen.

Link to comment
Delen op andere websites

heb het nog ni maar heb al van iemand gehoort dat het to is en heb codes ondekt je moet ze intikken op de gsm van niko het is wel in het engels

CHEAT NAME CHEAT CODE

Health

Restore Niko's health. 4825550100

Armour

Give Niko armour. 3625550100

Weapons #1

Baseball Bat, Handgun, Shotgun, MP-10, M4, Sniper Rifle, RPG, Grenades. 4865550100

Weapons #2

Knife, Molotovs, Handgun, Shotgun, Uzi, AK47, Sniper Rifle, RPG 4865550150

Remove Wanted Level

Remove Niko's wanted level. Blocks achievement "Walked free". 2675550100

Raise Wanted Level

Add one star to Niko's wanted level. 2675550150

Change Weather/Brightness

Alters the weather/brightness of the game. 4685550100

Spawn Annihilator

Spawn an Annihilator in front of Niko. 3595550100

Spawn Jetmax

Spawn a Jetmax in front of Niko. 9385550100

Spawn NRG-900

Spawn an NRG-900 in front of Niko. 6255550100

Spawn Sanchez

Spawn a Sanchez in front of Niko. 6255550150

Spawn FIB Buffalo

Spawn an FIB Buffalo in front of Niko. 2275550100

Spawn Comet

Spawn a Comet in front of Niko. 2275550175

Spawn Turismo

Spawn a Turismo in front of Niko. 2275550147

Spawn Cognoscenti

Spawn a Cognoscenti in front of Niko. 2275550142

Spawn SuperGT

Spawn a SuperGT in front of Niko.

Bewerkt: door toonvanc
Link to comment
Delen op andere websites

Nou, ik heb sinds gister me kapot gezocht naar een winkel waar ze IV verkochten want ik zit namelijk tijdelijk in franrkijk op vakantie en heb de hele nacht wakker gelegen omdat ik hem MOEST hebben vandaag en ja hoor gelukkig bij de meest domme supermarkt hing hij, en hij hing erbij alsof ze hem al 10 jaar hadden hangen, die fransen snappen ook helemaal niks he. Ik had het wel NOG wat specifieker verwacht, maar toch vind ik het echt een onwijs toffe game. Auto rijden is nu een echte uitdaging en je moet er echt in trainen. Enjoy gaming! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...