Jump to content

Eerste indruk van GTA IV?


Dutchy3010

Recommended Posts

Voor alle mensen die zeggen dat het te donker is:

Je kunt het contrast instellen bij het menu van GTA zelf, en wat ook heel belangrijk is,

is het contrast van je eigen tv!

Had hem voor het eerst gisternacht bij mn buurjongen gezien, daar wastie erg donker.

Vandaag mijn GTA gehaald en het beeld was top, genoeg licht... ligt dus gewoon aan je instellingen :Y

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 163
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • tmffirework

    5

  • toonvanc

    4

  • Tomo_Tanker

    4

  • Coachlars

    4

Ongelooflijk wat een spel is dit zeg!!

Alleen maar mooie dingen gezien tot nu toe! Soms heb ik wel het idee dat er iets meer licht mag zijn in de steegjes was net tijdens me 1e schietmissie de weg kwijt geraakt in het donker... heel vervelend! Voor de rest zeker een 10!!!!

Autorijden is veel leuker dan voorheen, nu moet je echt goed kijken wanneer je moet remmen anders rijd je er gewoon voorbij!

Ik ga weer verder....

probeer je scherm lichter tezetten maak en enorm verschil

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Ook ik heb vanmorgen GTA4 gehaald. Samen met een PS3 bundel met GT5. Ik kreeg GTA4 er gratis bij… das nog eens lachen op de dag van de release… :dans:

Anyway, zit nu nog op mijn werk en kan dus pas vanaf een uurtje of 17:00 gaan gamen. Wat een hell.

Nu lees ik alleen hier wat berichten over dat je de PS3 eerst moet voorzien van een update qua firmware???? Doe je dat gewoon door de PS3 aan het Internet te hangen?? Iemand al ervaring mee?

Iig allemaal veel plezier en ik lees het wel!

@rjen

ja gemoet de ps3 gewoon aansluiten met kabel of draadloos en dan netwerk update als het niet werk dan zal ik eens zien bij mij om je te helpen

Link to comment
Delen op andere websites

Er is 1 puntje wat ik moet aanmerken op de game:

Ik mis de sportschool :N

Ik mis de skills dat je kan krijgen door dingen veel te doen

Ik mis het eten om niet je spieren te verliezen.

Jammer dat dit er niet meer inzat dat vond ik wel een goed punt van GTA SA. Maar goed ik kan me goed vermaken nu.

Link to comment
Delen op andere websites

Één woord: Prachtig.

Ik starte het spel op, de besturing was erg wennen. Met auto rijden en het mobieltje heb ik geen problemen meer alleen dat schieten gaat nog lastig. Ik begon toch maar met de missie's en ben op 10%

offtopic: bij hoeveel procent kan je naar het "2e land"?

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb het nog niet kunnen proberen want ik zit op internaat :ch:

maar morgen ga ik het spelen onmidelijk als ik thuis ben het spel hebben me ouders al gaan halen en het ligt klaar om tespelen en die tijd gaat traag :zz:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het spel zelf nog niet (krijg hem pas maandafg of dinsdag) dus ik kan er nog niet echt vele over zeggen..

Mijn eerste indruk was wel: 'wat is dit een realistische game' :Y

Zodra ik hem heb vertel ik meer over m'n indruk.

Link to comment
Delen op andere websites

Van alles wat ik tot nu toe heb gezien... fantastisch :tu: Ik heb em nog niet, heb ook nog geen xbox360, maar al wel besteld via Veronica Magazine waardoor ik voor €200 een xbox 360 krijg en voor €70 Gta4+Halo3+Project Gotham Racing 4. Binnen 3 werkdagen thuisbezorgd :duh:. Kan niet meer stuk voor mij :D. Helaas wil m'n moeder maar €120 betalen voor m'n verjaardagscadeau, dus de rest ga ik binnenkort bij elkaar werken. Maar tis het helemaal waard :dans:

Bewerkt: door Tomo_Tanker
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...