Tomo_Tanker Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Jaaaa, dat wilde ik nog vragen.... zijn de graphics ook zo vet als je geen HD-tv hebt??? Ik weet dd'r niet zoveel van dus ik dacht, ik vraag het ff.. dus is dat zo? Reageren
feyenoord1988 Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 ik wil toch even terugkomen op mijn reactie van vanmiddag... k heb inmiddels de kleuren op mijn tv aangepast en nu zijn de grafics wel goed perfect eigelijk zelfs... de gameplay is nu weer heel goed, spel spreekt me meer aan dan GTA SA! Reageren
Draken oog Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Jaaaa, dat wilde ik nog vragen.... zijn de graphics ook zo vet als je geen HD-tv hebt??? Ik weet dd'r niet zoveel van dus ik dacht, ik vraag het ff.. dus is dat zo? De graphics zijn nog harstikke mooi, ik heb een doodgewone TV! Maar ik heb wel een Advanced Scart-kabel gekocht, waardoor het beeld ietsje mooier word. Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 De eerste indruk is dat dit mijn favo GTA ooit is en één van de beste spellen is die ik ooit heb gespeeld, ben de hele dag al bezig geweest en alles is goed; de sfeer, de graphics, de humor, en de auto's sturen ook niet slecht zoals ik vaak hoorde maar je moet nu gewoon remmen.. Reageren
Jordy_Wvl Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 het is totaal wat ik verwacht had en het is gewoon gewelding alleen het auto rijden is wat wennen, maar voor de rest valt alles goed mee Reageren
GTA-Larsman Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 ja echt een geweldig vet spel......kan er niks anders van maken enige minpuntje dat ik heb is dat de map als je op start drukt niet echt duidelijk is......ze hadden van mij wel meer kleur mogen geven.....nu kan je niet eens zien wat strand is Reageren
Racingfreak Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Toen die Nico met die boot aan kwam, en toen ik met die zwarte auto weg moest rijden. Toen voelde het zo goed! Daarna ging ik meteen door de stad cruisen, genieten van al het detail zelfs op een kleine TV. Reageren
elchillum Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 (bewerkt) navond samen ok ... ik heb 3 jaar in het buitenland gewoond en wegens geen internetverbinding mogelijk bij mij thuis had ik ook geen ps3 ... vond het te veel geld voor dat ding ... mn playstation 2 had ik ook niet zo maar direct gekocht maar pas na het uitkomen van pes waar ik overigens een fan van WAS ...door deze GTA ophefmakende crap ben ik verplicht om morgen mijn ps3 en GTA IV te gaan halen ... de reden is omdat ik weer in belgie woon en weer internetheb ... niet zozeer het gamen op zich vind ik leuk, maar vooral de mogelijkheden van de spelen van tegenwoordig ... de intelligentie (en onvoorspelbaarheid) zijn echt wel naar omhoog gegaan de laatste tijd, maar de ECHTE reden dat ik gta koop is de online versie ... gewoon het contact met andere gamers etc lijkt mij wel tof en ook het feit dat 1 iets nooit 2 x voorvalt, wat uiteraard een pluspunt is om zo'n box te kopen ... Echter, mn maat heeft me verteld dat de beelden echt niet goed zijn op een normale tv (iemand vermelde een advanced scart kabel) ... ik hoop dat de 439 euro die ik morgen uitgeef, echt de moeite waard is want als ik nog een nieuw samsung tveetje moet kopen ben ik toch weer 999 euro kwijt want ik geef nu eenmaal niet graag geld uit voor brol! ik koop liever iets goed dat langer meegaat, alhoewel deze tv het nog goed doet en ni veel zin heb om mn maandloon er nu al door te jagen ... ps: kan ik de update met de ps3 doen met een bijgeleverde cd of moet ik em direct aan het net hangen ... ? cheers! Bewerkt: 29 april 2008 door elchillum Reageren
tmffirework Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Ik vind het er echt heel vet uitzien. Ik heb nu een uur of 10 gespeeld en de game is echt gruwelijk vet. Wat is alles mooi en gedetailleerd, en er is geen framedrop of iets, ook op xbox niet! Het is gewoom allemaal perfect, alles werkt perfect en alles is gewoon leuk, de missies zijn vet en ik weet gewoon zeker dat ik nog heel wat uur plezier ga hebben aan deze game! Reageren
AOSY86 Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 ps: kan ik de update met de ps3 doen met een bijgeleverde cd of moet ik em direct aan het net hangen ... ?cheers! Kan ook via USB stick (eerst update downloaden via officiele site) Bijwerken via een pc: ga naar eu.playstation.com voor de nieuwste versie van de updategegevens. Volg de aanwijzingen op het scherm op om de gegevens naar je pc te downloaden. Sla om de updategegevens naar je PLAYSTATION 3 te kopiëren het bestand op een opslagapparaat dat met PS3 compatibel is op, bijvoorbeeld op een Memory Stick, een Memory Stick Duo, een USB-apparaat of je PSP. Gebruik je pc om voordat je begint op je opslag- of USB-apparaat een map met de naam PS3 aan te maken. Maak in deze map een map met de naam UPDATE aan (de naam van deze map is hoofdlettergevoelig en moet in hoofdletters worden geschreven). Download nadat je de UPDATE-map hebt aangemaakt de PS3-systeemsoftware naar deze locatie. Haal nadat de updategegevens zijn opgeslagen het opslagapparaat uit je pc en sluit dit afhankelijk van het apparaat dat je gebruikt via de aansluitingen onder het aansluitingsdeksel of via de USB-aansluitingen op je PS3 aan. Navigeer nadat het opslagapparaat is aangesloten naar Instellingen in het Beginmenu van je PS3, selecteer [systeemupdate] en vervolgens [update via opgeslagen medium]. Selecteer het aangesloten apparaat en je PS3 installeert de updategegevens die hier zijn opgeslagen Reageren
tmffirework Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Wat is een framedrop?? dat je wat minder beelden per seconde hebt. Dus in plaats van 30. 10, dan loopt ie wat minder soepel Reageren
oostzaan Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Ik vind het er echt heel vet uitzien. Ik heb nu een uur of 10 gespeeld en de game is echt gruwelijk vet. Wat is alles mooi en gedetailleerd, en er is geen framedrop of iets, ook op xbox niet! Het is gewoom allemaal perfect, alles werkt perfect en alles is gewoon leuk, de missies zijn vet en ik weet gewoon zeker dat ik nog heel wat uur plezier ga hebben aan deze game! Zat jij ook niet op avp..? Ontoppic: Ik heb zelf net het pakket gekocht van ps3 en gta 4 maar ga hem pas morgen gebruiken enzo.. Maar heb hem al even bij een vriend gespeeld en alles is nog beter dan dat ik al dacht. het zo mooi en gedetaileerd! Reageren
tmffirework Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Ik vind het er echt heel vet uitzien. Ik heb nu een uur of 10 gespeeld en de game is echt gruwelijk vet. Wat is alles mooi en gedetailleerd, en er is geen framedrop of iets, ook op xbox niet! Het is gewoom allemaal perfect, alles werkt perfect en alles is gewoon leuk, de missies zijn vet en ik weet gewoon zeker dat ik nog heel wat uur plezier ga hebben aan deze game! Zat jij ook niet op avp..? Ontoppic: Ik heb zelf net het pakket gekocht van ps3 en gta 4 maar ga hem pas morgen gebruiken enzo.. Maar heb hem al even bij een vriend gespeeld en alles is nog beter dan dat ik al dacht. het zo mooi en gedetaileerd! Ja man, ben AntiNAC van AVP Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.