Black Force Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Ik stond vanmorgen met zo'n 60 andere gamers voor de negame, te wachten tot de deuren open gingen zodat we allemaal onze GTA IV konden aanschaffen. Toen het introfilmpje afgelopen was, en je met de auto moest gaan rijden, ik merkte gelijk dat het veel realistischer was, en het viel me ook gelijk op dat bij nacht, het ook echt heel donker is, ik weet niet of dat per TV verschilt, maar ik heb een samsung HD ready TV, maar dat is minder interessant... Het viel me ook gelijk op dat de framerate super stabiel is met heeeeel af en toe een klein framedropje, maar dat mag geen naam hebben. Kortgezegt dus echt een aanraden, en ik heb echt nog nooit een game gespeelt met zoveel mogelijkheiden, detail, speelplezier enzo... Greetz, Black Force Reageren
Coachlars Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Als ik het spel een cijfer zou moeten geven zou ik het een 8.5 geven, dus geen 10 zoals vele reviews doen. Dit komt vooral door het feit dat het spel soms niet te spelen is, vooral wanneer het erg druk is en er veel agenten op de been zijn, hapert het spel. Ik vind de missies niet bepaald uitdagend, maar gewoon door de stad crossen, auto's jatten, luisteren naar de hilarische radiozenders en mensen die je constant lopen uit te schelden maken het spel wel erg leuk. Grafisch ziet het er geweldig uit. Reageren
plastic boy Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 dit is voor mij nu al een van de beste games ooit en ben nog ma net begonnen eigenlijk ma heb al wel veel rondgekeken en rondgereden enzo en er is zoveel te doen enzo eh,en het gaat er alleen maar beter op worden wanneer ik in de middelste stad zit. graphics:10 op 10 gameplay:11 op 10 Reageren
angie Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Ik stond vanmorgen met zo'n 60 andere gamers voor de negame, te wachten tot de deuren open gingen zodat we allemaal onze GTA IV konden aanschaffen.Toen het introfilmpje afgelopen was, en je met de auto moest gaan rijden, ik merkte gelijk dat het veel realistischer was, en het viel me ook gelijk op dat bij nacht, het ook echt heel donker is, ik weet niet of dat per TV verschilt, maar ik heb een samsung HD ready TV, maar dat is minder interessant... Het viel me ook gelijk op dat de framerate super stabiel is met heeeeel af en toe een klein framedropje, maar dat mag geen naam hebben. Kortgezegt dus echt een aanraden, en ik heb echt nog nooit een game gespeelt met zoveel mogelijkheiden, detail, speelplezier enzo... Greetz, Black Force had eerst ook last van het donkere gebeuren, vooral bij je safehouse enz. maar heb het contrast enz verandert en nu is het gewoon perfect Reageren
abruzzese Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 (bewerkt) Toen ik de Display ( options ) heb veranderd zoals contrast / brightness en deze op maximale gezet was het spel velen malen beter want ik schrok mij rot in het begin toen ik die te duistere sfeer zag en dat O nee hé . Gelukkig is het display nu bijgesteld zodat ook s,avonds en s,nacht het spel speelbaar is want de standaard display instelling vind ik veels te donker . Bewerkt: 30 april 2008 door abruzzese Reageren
GTA cYbR Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Eerste indruk was dat de game veel in het donker afspeelt en niet echt veel zonlicht ziet en je moeilijk kunt oriënteren met autorijden .Grafisch is het geen topper maar dat komt misschien ook dat ik een 5 jaar oude breedbeeld 100 Hertz TV heb . Maar dat donkere irriteert mij wel en ik houd meer van de zonsopgang en overdag lekker zonnig maar dat verdwijnt weer snel in GTA IV . Het autorijden valt wel mee moet ik eerlijk zeggen en dat went snel . Ik geef GTA IV toch maar een 7,5 voor een review . Zijn anderen zo bang voor minpuntjes te geven over Rockstar North zogenaamd meesterwerk ? Had er toch meer van verwacht , jammer van die tijd zo spannend wachten . Instellingen van je tv veranderen als je problemen hebt met donker beeld. En, idd na zelf gezien te hebben, kan zeker worden gezegd dat op een HD flatscreen tv het beeld kwalitatief gezien stukken beter is dan de 'normale'tv's. Verder vind ik dit een TOPspel, zeker weten de 10-en waard die ervoor zijn gegeven! Zoveel mogelijk, en zo´n verbetering ten opzichte van zijn voorgangers Reageren
Ertje88 Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 jong en lui het scheelt enorm als je in de game zelf ook alles ff instelt qua beeld en shizzle ik zag liberty city gelijk in een heel nieuw jasje van zonlicht en blooming Reageren
angie Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 jong en luihet scheelt enorm als je in de game zelf ook alles ff instelt qua beeld en shizzle ik zag liberty city gelijk in een heel nieuw jasje van zonlicht en blooming inderdaad...eerst kon ik niet eens mijn safehuis vinden ...ff anders ingesteld en nu is het in het donker net zo prettig als in het daglicht . voor de rest is het gewoon super vet. al die auto's enz. ik verwcht ook wle dat het in andere delen waar je nu nog niet kan komen veel lichter is. was net zoals bij SA. eerst zat je daar ook in de sloppewijken, maar uiteindelijk toch in las vegas met veel licht enz. Reageren
gtamaniac Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Eerste indruk was dat de game veel in het donker afspeelt en niet echt veel zonlicht ziet en je moeilijk kunt oriënteren met autorijden .Grafisch is het geen topper maar dat komt misschien ook dat ik een 5 jaar oude breedbeeld 100 Hertz TV heb . Zet zomogelijk de 100hz(100hz vernielt je game grapichs compleet) uit en neem een advance scart kabel, helpt enorm. Ik game op gewone 50hz bak en alles is super, het verschil met HD is helemaal niet groot. Wat me lijkt op te vallen is dat dag en nacht veel langer duren dan in de andere gta's Reageren
Coachlars Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Ik heb zelf een 1080P televisie en heb voor de grap alle verhoudingen geprobeerd. Van 720P, 1080I tot aan 1080P en kan zeggen dat er een verschil is in beeldkwaliteit tussen de 720 en 1080P. Bij de 720P verhouding zie je meer 'blurring' aan de randen van objecten terwijl dit bij de 1080P minder is. Ook lijken gebouwen realistischer. Meer die dit is opgevallen of heeft mijn tv vreemde kuren? . Het spel heeft trouwens wel indruk gemaakt.. heb zelfs over het spel gedroomd haha. Reageren
oldschool Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Als ik het spel een cijfer zou moeten geven zou ik het een 8.5 geven, dus geen 10 zoals vele reviews doen.Dit komt vooral door het feit dat het spel soms niet te spelen is, vooral wanneer het erg druk is en er veel agenten op de been zijn, hapert het spel. Ik vind de missies niet bepaald uitdagend, maar gewoon door de stad crossen, auto's jatten, luisteren naar de hilarische radiozenders en mensen die je constant lopen uit te schelden maken het spel wel erg leuk. Grafisch ziet het er geweldig uit. En hoeveel missies heb je al gedaan? In het begin is het veel auto rijden ja, nogal logisch denk ik, beetje stad verkennen, beetje auto rijden onder de knie krijgen etc. Vond ik juist wel mooi. Als je die fase beetje gehad hebt dan zitten er echt wel gruwlijke missies bij hoor waarbij je alleen naar de locatie van het target rijdt en vervolgens alleen maar hoeft te schieten en niks rijden. Maar goed het is ook alleen nog maar een eerste indruk... Reageren
Kakaroth Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Ik kom terug op mijn reactie van gisteren Ik heb de helderheid en contrast beter ingesteld en het ziet er nu gewoon veel beter uit. Het autorijden vind ik echt een plus, eerst was het altijd saai, nu is het leuk om te doen. Nu ik wat verder ben zijn de missies (natuurlijk) zoveel leuker dat ik hem echt TOP vind! Damn deze game pwnt! Reageren
jason31 Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Ik was nogal sceptisch over GTA IV omdat ik San Andreas eerlijk gezegd niet veel aan vond, vooral vanwege het rapcircuit wat mij niet boeit, daarentegen heb ik Vice City helemaal gek gespeeld vanwege het leuke Miami sfeertje. Maar nadat ik GTA IV gisteren in de x doos propte werd ik al gelijk in het verhaal meegezogen en wat mij betreft overtreft het al mijn verwachtingen. Ik vind het echt een superspel. De personages zijn boeiend en soms hilarisch, filmpjes druk ik in andere spellen altijd door maar in dit spel is alles een genot om naar te kijken en ik ben echt benieuwd hoe het spel zich gaat vorderen, ik denk dat ik eindelijk na een lange tijd eindelijk weer een spel heb waarbij de drang groot is om zelfs koninginnedag aan te verspillen. een dikke 10 zeker waard! Reageren
pilot Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Ik vond het een fantastische game om te zien. Het verhaal is uitgebreider en diepgaander dan de vorige Gta's. De graphics zijn goed en de gameplay is veel beter dan ik verwacht had. De autobesturing is veel realistischer en moeilijker. Ik ben al een klein beetje aan de besturing gewend. De muziek past echt bij Liberty City en het verhaal van Niko. Er zit veel goede muziek in en de talk radio stations hebben veel humor. De geluidseffecten zijn een van de beste die ik in een game heb gehoord. Reageren
MkoPeoples Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Ik vindt de game nog steeds TOP, grafisch is hij echt briljant, de commentaren over het donker moet ik jullie gelijk geven, het is donker maar denk ook dat dat niet altijd zo zal zijn, anders moet er iemand de helderheidsinstellingen eens zeggen!! Ik ga straks zeker nog wat gamen, maar eerst werken, Damn i love this game Grtz Mko Nico Belic, he screwed your girlfriend Roman!!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.