Jump to content

Eerste indruk van GTA IV?

Recommended Posts

Geplaatst:
Ik was nogal sceptisch over GTA IV omdat ik San Andreas eerlijk gezegd niet veel aan vond, vooral vanwege het rapcircuit wat mij niet boeit, daarentegen heb ik Vice City helemaal gek gespeeld vanwege het leuke Miami sfeertje. Maar nadat ik GTA IV gisteren in de x doos propte werd ik al gelijk in het verhaal meegezogen en wat mij betreft overtreft het al mijn verwachtingen. Ik vind het echt een superspel. De personages zijn boeiend en soms hilarisch, filmpjes druk ik in andere spellen altijd door maar in dit spel is alles een genot om naar te kijken en ik ben echt benieuwd hoe het spel zich gaat vorderen, ik denk dat ik eindelijk na een lange tijd eindelijk weer een spel heb waarbij de drang groot is om zelfs koninginnedag aan te verspillen. een dikke 10 zeker waard!

Ik sluit me aan met de dikgedrukte letters in de Quote hierboven. Koninginnendag kan me 100% gestolen worden! Het is inderdaad een dikke tien waard. Rijden is fijn, schieten is fijn, aardig goede (en veel!) muziek, zeer goed verhaal en de personages zijn cool! Geweldig ook hoe er meerdere talen door elkaar gesproken wordt. Dat maakt het echt immigranten!

• Reacties 163
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• tmffirework

5

• toonvanc

4

• Tomo_Tanker

4

• Coachlars

4

Geplaatst:
Als ik het spel een cijfer zou moeten geven zou ik het een 8.5 geven, dus geen 10 zoals vele reviews doen.

Dit komt vooral door het feit dat het spel soms niet te spelen is, vooral wanneer het erg druk is en er veel agenten op de been zijn, hapert het spel.

Ik vind de missies niet bepaald uitdagend, maar gewoon door de stad crossen, auto's jatten, luisteren naar de hilarische radiozenders en mensen die je constant lopen uit te schelden maken het spel wel erg leuk.

Grafisch ziet het er geweldig uit.

Huh! Hapert ie bij jou? Dat heb ik nog van niemand gehoord. En ik vind de missies eigelijk ook wel uitdagend. Sommige schietmissies vind ik echt gruwelijk vet hoor! Alleen de paar eerste missies zijn wel saai. Maar dat Daten enzo maken het ook een stuk leuker!

Geplaatst:

'k heb al van meerdere mensen gehoord dat hij hapert :N

nu nog laaaaaaaaaaang wachten tot de pc release :N:duh:

Geplaatst:

op de 360 is echt bijna niks te merken van haper. Zelfs met 6 sterren achter je aan. Helicopter boven je en tientallen mensen op straat hapert ie niet!

Geplaatst:

ik speel hem ook op de 360 en heb nog geen haperingen gehad. Alleen is er nix geinstalleerd, heb dus steeds laadschermen.

Wat me is opgevallen: Bij first date met michelle zegt dat de funfair/carnaval niet open is deze tijd van het jaar. Ik hoop dat dit inhoudt dat ie later in het spel wel opengaat!!! Zou kicken zijn in de Screamer.

Verder heerlijk spel.

Geplaatst:

Geweldig spel!

Grappige intro, realistisch auto-rijden, prachtige omgevingen en geluiden, noem maar op .. :tu:

Ben zeker onder de indruk van het spel!

Geplaatst:

ff een vraagje... is het waard om een Advanced Scart Cable te kopen?? Zijn de graphics dan echt heel veel beter? want dan vraag ik er een van m'n zus voor m'n verjaardag waarvoor ik een 360+gta4 krijg :D

Alvast bedankt!

Geplaatst:

toen ik begon met spelen d8 ik what the f*ck het is zo donker ik stelde het aan en het was in een klap weer goed toen ik begon met rijden gaf ik volle gas en kwam tegen een paal en kwam door de voorruit en ik was dood egt realistih

Geplaatst:

Ik vond de controls nog wel ff wennen, maar voorderest was ik erg onder de indruk (ben ik nu nogsteeds!!)

al met al is GTA IV een super spel!!!!

:cya:

Geplaatst: (bewerkt)
Ik moet zeggen, qua verhaal vind ik hem super (ja ik heb hem, stond om 5 voor 9 braaf voor de bartsmit :D), Grafisch vind ik hem niet zoooo fantastisch als ik had gedacht maar ik vind de engine wel niet normaal goed, wat die allemaal aankan. Wat dat betreft is het grafisch dan weer top maarja. Qua gameplay is het gewoon typisch GTA, soundtrack&stemmen zijn goed... precies wat ik er van had verwacht. Alleen multiplayer nog niet geprobeerd, die maakt voor mij wel het verschil tussen een topper en een klassieker.

Edit: meer tussen een klassieker en een all-time favourite :puh:

Edit 2: het enige minpuntje vind ik wel dat je tussen de missies door gewoon geen tijd hebt om ff te cruisen of te chillen. Naja niet zoveel dan want dan bellen er weer 6 mensen

Reactie op je Edit 2:

Die tijd kan je zelf maken m.b.v. de "Sleep mode" op je gsm. Het is een soort pauzemode voor de storyline, en geeft je alle tijd van de wereld om lekker te cruisen! Ben je het weer zat? zet je de sleep mode weer op "off"..

Mijn eigen reactie niet te vergeten natuurlijk! Meer dan geniaal. Het ziet er beter uit dan voorheen, draait beter dan voorheen en ik heb gisteravond toch zó gelachen op die multiplayer! Met een paar maten gewoon lekker lopen kloten, maar ook de co-op en de VS teamplay zit gewoon lekker in elkaar! En uiteraard loopt en rijdt er overal volk rond.. Mijn cijfer, zeker een 9+!!_O_

Bewerkt: door Jacky-2007
Geplaatst:
ik speel hem ook op de 360 en heb nog geen haperingen gehad. Alleen is er nix geinstalleerd, heb dus steeds laadschermen.

Wat me is opgevallen: Bij first date met michelle zegt dat de funfair/carnaval niet open is deze tijd van het jaar. Ik hoop dat dit inhoudt dat ie later in het spel wel opengaat!!! Zou kicken zijn in de Screamer.

Verder heerlijk spel.

Ook jammer dat we niet de keuze hebben gehad om te installeren.. Heb zelf geen arcade dus schijfruimte zat! :duh:

Volgens mij gaat de screamer niet open, in het boekje wordt ie genoemd als bezienswaardigheid die gesloten is wegens ouderdom.. Verrot hout enzo! :N

Geplaatst:

Ik vind het ook te donker daarom zet ik hem 3 tikken lichter gewoon alle 3 tikken hoger zetten en het is mooi licht en als je het dan nog te donker vind dan zet je hem op je lichts.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...