Jump to content

Eerste indruk van GTA IV?


Dutchy3010

Recommended Posts

Als ik het spel een cijfer zou moeten geven zou ik het een 8.5 geven, dus geen 10 zoals vele reviews doen.

Dit komt vooral door het feit dat het spel soms niet te spelen is, vooral wanneer het erg druk is en er veel agenten op de been zijn, hapert het spel.

Ik vind de missies niet bepaald uitdagend, maar gewoon door de stad crossen, auto's jatten, luisteren naar de hilarische radiozenders en mensen die je constant lopen uit te schelden maken het spel wel erg leuk.

Grafisch ziet het er geweldig uit.

En hoeveel missies heb je al gedaan? In het begin is het veel auto rijden ja, nogal logisch denk ik, beetje stad verkennen, beetje auto rijden onder de knie krijgen etc. Vond ik juist wel mooi. Als je die fase beetje gehad hebt dan zitten er echt wel gruwlijke missies bij hoor waarbij je alleen naar de locatie van het target rijdt en vervolgens alleen maar hoeft te schieten en niks rijden.

Maar goed het is ook alleen nog maar een eerste indruk...

Kom terug op mijn eerdere reactie. De missies lijken nu te veranderen. Er wordt meer geschoten en de missies worden nu ook gecompliceerder.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 163
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • tmffirework

    5

  • toonvanc

    4

  • Tomo_Tanker

    4

  • Coachlars

    4

Ik vind het ook te donker daarom zet ik hem 3 tikken lichter gewoon alle 3 tikken hoger zetten en het is mooi licht en als je het dan nog te donker vind dan zet je hem op je lichts.

of je stelt de helderheid en contrast van je tv hoger in ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik het spel een cijfer zou moeten geven zou ik het een 8.5 geven, dus geen 10 zoals vele reviews doen.

Dit komt vooral door het feit dat het spel soms niet te spelen is, vooral wanneer het erg druk is en er veel agenten op de been zijn, hapert het spel.

Ik vind de missies niet bepaald uitdagend, maar gewoon door de stad crossen, auto's jatten, luisteren naar de hilarische radiozenders en mensen die je constant lopen uit te schelden maken het spel wel erg leuk.

Grafisch ziet het er geweldig uit.

Huh! Hapert ie bij jou? Dat heb ik nog van niemand gehoord. En ik vind de missies eigelijk ook wel uitdagend. Sommige schietmissies vind ik echt gruwelijk vet hoor! Alleen de paar eerste missies zijn wel saai. Maar dat Daten enzo maken het ook een stuk leuker!

Ja bij mij hapert die geregeld. Wanneer het druk op straat is schokt de camera en vooral s' nachts (met veel verlichting) is het soms heel moeilijk besturen.. ik zou bijna denken dat het aan de playstation ligt want weer anderen hebben nergens last van :s.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het autorijden even wennen (met R2 en L2), maar toch wel fijn. Het klimmen en dekking zoeken is heel goed gedaan. Het politie systeem is ook heel fijn en een stuk realistischer dan in de vorige GTA's. Het geluid van de wapens zijn echt super mooi :Y

Maar net sprong ik tegen een auto aan, en vloog daarna 20 meter in de lucht... Dus er zitten nog wel foutjes in :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het autorijden even wennen (met R2 en L2), maar toch wel fijn. Het klimmen en dekking zoeken is heel goed gedaan. Het politie systeem is ook heel fijn en een stuk realistischer dan in de vorige GTA's. Het geluid van de wapens zijn echt super mooi :Y

Maar net sprong ik tegen een auto aan, en vloog daarna 20 meter in de lucht... Dus er zitten nog wel foutjes in :7

als je de besturing niet prettig vind kan je hem op classic instellen of old, wat er ook staat

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben nu al 2 dagen aant spelen.. en wat ik jammer vind is dat je (nog) niet een huis kan kopen, sporten... voor de rest super vet!!:D

Verhaal is super lijp, echt spannend en toch soms wel moeilijke missies..

ohja graphics... SUPER... vloog net met een heli door de lucht.. pfff:O

Link to comment
Delen op andere websites

Ik als PC gamer heb een XBOX 360 gekocht (natuurlijk met GTA 4)

En 1 opmerking.. wat ik al wist maar dit bevestigd het. De muis OWNT de controller kwa schieten.

De controller daarintegen OWNT een keyboard met het rijden.

GTA 4 is wat mij betreft 1 van de zoniet de beste game ooit en staat in het rijtje topgames zoals Crysis,Mafia,Half Life 2 etc.

Maar GTA 4 verpulvert de vorige GTA's, en eigenlijk alle Free Roam City games naar mijn mening. De levendigheid is zo enorm dat je zelf zwervers in tunnels van de metro ziet. Het unieke geluid als er word omgeroepen dat de tram komt etc. Mensen die gebelt worden en andere die op de trap in een metrostation wachten. Fenomenaal.

En DAMN wat is de tegenhanger van Manhattan fenomenaal mooi. Vooral dat kruispunt met al die lichten en reclames etc. (naam ff vergeten)

Een weergaloze game met als eindscore een 97%.

Link to comment
Delen op andere websites

Deze game is gewoon zo vet... De storyline is egt spannend en ontwikkeld en der is over nagedacht... Grafisch is ie ook gewon steengoed, kej, soms wel eens een kleine glitch of kleine foutjes, maar ach, we maken allemaal fouten, niet? Dus dat stoort mij niet egt. Het politiesysteem is ook veel beter! En aiming ook, en de funfactor is er nog steeds, ook al hebben ze het realisme behoorlijk opgedreven...

Keep on playing e :)

Binnenkort(lees als: MORGEN) ook eens de multiplayer uittesten :dans: :dans:

Feestj met voor mij een dikke verdiende 95%

Link to comment
Delen op andere websites

Laat ik mijn eerste indruk dan ook maar even posten, zelfs al was dat dagen geleden.

Mijn eerste indruk was eigenlijk: 'Woow, hoe hebben ze het toch voor elkaar gekregen?!'. Ik was tijdens de intro al meteen heel erg onder de indruk van de geweldige graphics en het geluid. Alles zag er fantastisch uit en hoe de intro verliep, sprak me erg aan. Toen je voor het eerst zélf de touwtjes in handen mocht nemen, was het even wennen. Bovendien zag de game er ietwat donker uit, maar met de instellings mogelijkheden was dat zo opgelost. Wat mij meteen opviel was dat het rijden stukken lastiger ging, maar ook stukken realistischer. De auto's voelden veel meer solide aan als bij andere GTA's. Na wat missie's gedaan te hebben, ging ik lekker rondcruisen in LC. De stad ademt echt sfeer uit, iets wat mij heel erg aanspreekt. Veel dingen waren nieuw of verbeterd ten opzichte van de oudere GTA serie, maar toch voelde alles vertrouwd aan en alles 'klopte', er was niet iets waarvan ik dacht: 'Dat hadden ze er beter uit kunnen laten'. Er waren ook wat, minimale weliswaar, tegenvallers. Zo werkte het spel niet geweldig op de Xbox360 Arcade van een vriend van mij, m.b.t. het laden van de map en de minimap. Dat vertikte het spel simpelweg gewoon een paar keer... Omdat ik eerder op een Xbox360 Premium gespeeld had, was dat even raar en kwam het een beetje slordig over, maar het verziekte de rest van de gameplay niet, dus ik ergerde me er niet zoveel aan. Ondanks dat kleine minpunt, was ik erg tevreden over deze nieuwe GTA en ik vind dat dit nieuwe deel ook écht de naam GTA verdient, het past prima in de serie en het oude gevoel is niet verloren gegaan. Top werk Rockstar!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik stond vanmorgen met zo'n 60 andere gamers voor de negame, te wachten tot de deuren open gingen zodat we allemaal onze GTA IV konden aanschaffen.

Toen het introfilmpje afgelopen was, en je met de auto moest gaan rijden, ik merkte gelijk dat het veel realistischer was, en het viel me ook gelijk op dat bij nacht, het ook echt heel donker is, ik weet niet of dat per TV verschilt, maar ik heb een samsung HD ready TV, maar dat is minder interessant... Het viel me ook gelijk op dat de framerate super stabiel is met heeeeel af en toe een klein framedropje, maar dat mag geen naam hebben.

Kortgezegt dus echt een aanraden, en ik heb echt nog nooit een game gespeelt met zoveel mogelijkheiden, detail, speelplezier enzo...

Greetz,

Black Force

Is het echt zo geweldig:D en op die Samsung HD Ready hoe is het beeld daar:D indien mogelijk hoop ik dat je me eens een screenshot kan posten op het Home Made Screenshot forum .. ik wil namelijk ook een Samsung HD Ready tv gaan kopen met een Xbox 360 en GTA IV en wil graag weten hoe het beeld is en ten opzichte van de Full HD;)

Link to comment
Delen op andere websites

Op de dag van de release had ik een vriend gebeld of ik daar even GTA IV kon komen testen.

Mijn eerste indruk was echt super! Heel mooi, veel realistischer etc.

Maar heb al wel een bug ondekt: er was zo'n mannetje van zijn motor gevallen maar bleef hangen, toen leek het net zo'n paspop die die op de weg lag, heel stijf weet je wel.

Maarja, het spel is nog steeds super!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zat helemaal vol spanning toen ik het voor de eerste keer speelde.

geweldig intro filmpje. en daarna meteen even de stad verkennen en kijken wat je allemaal kan doen.

Het is wel allemaal even wennen. Het auto rijden bijv. lijkt een stuk lastiger maar is eigenlijk gewoon veel realistischer. Je moet echt op tijd remmen om de bocht goed te kunnen nemen.

En voor de rest is alles gewoon geweldig. gta IV verdient al die tienen die ie bij reviews krijgt.

Veel gameplezier ;)

he je heb toch 2 controlers ? bij ps3 ik wel teminste? maar gta 4 is onwijs gaaf

Link to comment
Delen op andere websites

Ik las dat bijna iedereen hier slapeloze nachten heeft gehad, of tenminste 1 dag voor de release xD

nou ik niet, ik heb zelf geen xbox enz, maar ik kan wel meepraten omdat ik best veel met me kameraad game thuis.

Maar ik heb geen slapeloze nachten gehad, ik was gewoon om half 5 snachts gaan slapen, want toen was ik echt moe :D nou en om half 11 bij de FRS in Assen waar we wonen, en er waren nog 5 exemplaren over voor de xbox. ps3 weet ik niet

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...