Jump to content

Eerste indruk van GTA IV?


Dutchy3010

Recommended Posts

he hallo fan s van gta 8) 8)

ja super mij vr heeft de game gehaald voor me lach natuurlijk al klaar in de winkel ahha

ze belde me op heb je spelletje tering wat kan zo dag lang duren dan ineens he haha

toen spelen tot laat in de nacht lekker rond gereden en inderdaat auto rijden is een gewening maar mege realistich zoals veel in het spel en de grapics niet normaal meer ben nu nog blijer meet me ps3 en lcd full hd

het spel is nog beter dan in mij verwachting ga nu ook spelen zonder cheats uit spelen zonder de cheats is mijn doel

ik wens iedereeen heel veel uren spel plezier groetjes

:Y

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 163
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • tmffirework

    5

  • toonvanc

    4

  • Tomo_Tanker

    4

  • Coachlars

    4

he hallo fan s van gta 8) 8)

ja super mij vr heeft de game gehaald voor me lach natuurlijk al klaar in de winkel ahha

ze belde me op heb je spelletje tering wat kan zo dag lang duren dan ineens he haha

toen spelen tot laat in de nacht lekker rond gereden en inderdaat auto rijden is een gewening maar mege realistich zoals veel in het spel en de grapics niet normaal meer ben nu nog blijer meet me ps3 en lcd full hd

het spel is nog beter dan in mij verwachting ga nu ook spelen zonder cheats uit spelen zonder de cheats is mijn doel

ik wens iedereeen heel veel uren spel plezier groetjes

:Y

Ik krijg me xbox in deze maand *mei* , en ik ga ook spelen zonder cheats .

Wat heb je aan cheats in zo'n mooi spel. Dit spel is realistisch gemaakt, dan vind ik ook dat je het realistisch moet spelen tog ? :D

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn indruk van GTA IV na ongeveer 17 uur spelen:

De laatste missie die ik heb gedaan is de bankoverval. Hiermee heb ik het 3e eiland unlocked. Maar ik denk dat ik morgen maar eens een pauze neem van de missies, en eens flink ga free roamen. Dat heb ik namelijk nog niet gedaan, de drang naar meer missies doen was te groot door het goede verhaal en de ingewikkelde/moeilijke besturing tijdens het schieten (met het rijden had ik hoogstens 2 uur moeite, daarna verliep het vlotjes)die ik onder de knie wil krijgen. Mijn probleem (MIJN probleem, dus niet die van het spel) is dat ik steeds vergeet te rennen in hevige shootouts. Ik ben namelijk niet gewend om daar een knop voor in te moeten drukken, en na 17 uur gaat het nog steeds verkeerd. Wat ik wel een fout van het spel vind, is dat er geen mogelijkheid is om rennend uit cover te gaan, een beetje a la Gears of War dus, dat je je pookje naar voren duwd en dan op RB/R1 drukt en een snel sprintje maakt. Dat zou het wisselen tussen cover ook heel erg veel makkelijker maken. Anyways, de helicopters besturen echt zalig. Wat een verbetering. Heel soepeltjes gaat het allemaal. Grappig detail hier: loop niet tegen de wieken (of hoe heet dat?) van de heli aan als ie draaid, dan ben je meteen dood.

Maargoed, ik vind het een 9.6 waard, die -0.4 om dat coverprobleem. Ben het totaal niet eens met de gamekings impressie die ze dinsdag online zetten. Het verhaal lineair? wtf? de autos besturen kut? wtf? Ik heb het gevoel dat ze een beetje anti hype doen nu opeens, en gaan zoeken naar minpunten die of subjectief zijn, of waar gewoon niks van klopt.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb een hele tijd op GTA 4 zitten wachten , ongeveer een maand geleden kon ik dan eindelijk een pre order plaatsen.

29-04-08 was het zover ! De game werd netjes bezorgd op me werk.

Helaas moest ik nog de hele dag werken.

Toen ik eenmaal thuis kwam , was het zover ! snel de game uitpakken en in de PS3 gestopt.

De PS3 moest de game nog even installeren.

Ondertussen even me avond maaltijd gegeten , snel na het eten voor me 42" LCD Panel gaan zitten.

Bij mij begon de game in het donker. M'n tv was ook nog iets te donker afgesteld dus kon niet alles goed zien ..

eerste indruk viel me dus een beetje tegen , maar toen het wat lichter allemaal werd kon ik me ogen niet geloven !

Ik heb de game meteen 7,5 uur achter elkaar gespeeld..

Het verhaal is echt perfect !

De game play is even wennen , maar goed !

Je ziet dat ze echt gigantisch veel tijd in het spel hebben gestoken en de hype is deze game zeker waard !

Rockstar heeft de dikke 10 echt verdiend !

Ik ben helaas nog niet zo super ver , maar dat komt nog !

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn indruk is goed en wordt met de dag beter... Helaas ben ik inmiddels verslaafd aan een game die ik niet heb en dat begint erg vervelend te worden... De hele dag niks te doen en kan 's avonds niet slapen... Maar heel misschien is er nog een kleine kans dat ik hem krijg... Ik weet in ieder geval dat als ik hem krijg dat ik dan niet hier ga vragen voor hulp bij een missie... Met jullie hulp ben ik waarschijnlijk zo door de missies heen gebrandt... Als ik even vast zit met een missie dan ga ik free roam doen en duurt het wel een paar maanden voordat ik hem klaar heb...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb precies hetzelfde, ik ben er ook al helemaal verslaafd aan :). Maar ik krijg em gelukkig waarschijnlijk woensdag en uiterlijk donderdag binnen :D Ook al meer dan 4.2 kopieën verkocht, echt niet normaal :D

Link to comment
Delen op andere websites

Rijden is echt moeilijk. Ik vind wel vervelen dat te rap politie komen. Maar ik zie nog geen 2 hetzelfde mensen. Met mobiel is leuk en graphic is ook mooi en uitgaan is leuk. Vechten is ook moeilijk. Ik geef 94%.

Link to comment
Delen op andere websites

mijn eerste indruk is Toppie (heb um vandaag gekocht echt heel vet spel aleen wat all bij

GameKings is gezegt:

-is dat je niet als je begint gelijk kan save zodat je niet weer alles vanaf het begin hoeft te doen

-toch een aantal voertuigen mis ik wat hier al is gezegt

-fiets

-vliegtuig(zoals de jet in San Andreas)

Grapichs zijn toppie heb een HDMI cabel en dat maakt het aleen nog maar beter :7

de missies zijn goed goeden verhaal lijn toch vind IK persoonlijk dat ze nog wel iets moeilijker hadden

gemogen maar voor de rest SUPERSPEL

onlline is ook heel vet leuk om te doen ik moet hier wel bij zeggen!!!

Gebruikers van een Playstation 3(zoals ik)

moeten een goeden internetverbinding hebben heb je dat niet

TIP:Begin der niet aan dan lagg je aleen maar en das niet de bedoeling

toch is het ook jammer dat er all weer Glitches Zijn gevonden in deze

nieuwe GTA maar ja wat verwacht je anders der zoals julli kunnen lezen zijn der toch wel een aantal dingen

waar van ik zeg dat het beter had gemogen maar voor de rest zeg ik

KOPEN DAT SPEL!!!

Link to comment
Delen op andere websites

mijn eerste indruk is Toppie (heb um vandaag gekocht echt heel vet spel aleen wat all bij

GameKings is gezegt:

-is dat je niet als je begint gelijk kan save zodat je niet weer alles vanaf het begin hoeft te doen

-toch een aantal voertuigen mis ik wat hier al is gezegt

-fiets

-vliegtuig(zoals de jet in San Andreas)

Grapichs zijn toppie heb een HDMI cabel en dat maakt het aleen nog maar beter :7

de missies zijn goed goeden verhaal lijn toch vind IK persoonlijk dat ze nog wel iets moeilijker hadden

gemogen maar voor de rest SUPERSPEL

onlline is ook heel vet leuk om te doen ik moet hier wel bij zeggen!!!

Gebruikers van een Playstation 3(zoals ik)

moeten een goeden internetverbinding hebben heb je dat niet

TIP:Begin der niet aan dan lagg je aleen maar en das niet de bedoeling

toch is het ook jammer dat er all weer Glitches Zijn gevonden in deze

nieuwe GTA maar ja wat verwacht je anders der zoals julli kunnen lezen zijn der toch wel een aantal dingen

waar van ik zeg dat het beter had gemogen maar voor de rest zeg ik

KOPEN DAT SPEL!!!

Wat voor televisie gebruik jij?
Link to comment
Delen op andere websites

Mijn eerste indruk was meer dan verwacht. Ik wist dat het spel er erg mooi uit zou gaan zien, maar tijdens het spelen kijk je echt je ogen uit. De graphics van het spel zijn bijzonder goed en als het om belichting gaat heb ik er geen woorden voor. Het is nu zelfs leuk geworden om te voet de stad door te gaan om her en der te kijken en te genieten van de prachtige omgeving van het spel. Er is ontzettend veel variatie als het gaan om burgers in de stad en de omgeving. Juist door deze enorme variatie is het niet heel makkelijk de stad snel uit je duim te kennen, wat ik persoonlijk erg leuk vind. De nieuwe feature om te schuilen achter bijna elk object is onwijs goed. De missies worden hierdoor een heel stuk realistischer en is voor jezelf ook een stuk leuker. Je kan glijden of rollen over de grond richting een ander object om ergens achter te schuilen en zelf schieten zonder te kijken wat er bruut uitziet. Ik was erg benieuwd naar vuur en ontploffingen van auto's. Na mijn criminele activiteiten in Liberty City kon ik het eindelijk waarnemen en wat zag dat er mooi uit zeg. Vooral het zwarte rook van de ontploffing ziet er erg mooi uit. Omdat Rockstar zoveel detail in het spel heeft gestopt maakt het de stad groter en elk nieuwe afslag nog interessanter. Er zijn zoveel dingen waarbij je niet verwacht dat het kan. Zo liet ik mij een keer slaan voor de politie om te kijken of die burger eens gearresteerd zou worden en ja hoor dat werd hij. Net als ieder andere GTA van Rockstar zal ook deze GTA je lang plezier doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Jezus mijn eerste indruk, waar moet ik beginnen?!

Ik zette het spel aan, en ik werd verliefd, zelfs de begin credits vond ik al vet hoe de letters zeg maar in het filmpje zaten verwerkt, een manier die ik vooral van de serie Heroes herken. Ik nu al helemaal lyrisch en dan heb ik nog niks gespeeld.

Dan word je voorgesteld aan Niko, die nu al een perfect personage is de manier waarop hij word geintroduceert maakt dat ik warm loop om Liberty voor de 3e maal onveilig te gaan maken. Dan krijg je de eerste dialogen, en dan blijkt dat de voice-acting ook weer helemaal geweldig is. Ik kreeg meer het idee dat ik een film zou gaan kijken dan een spel te gaan spelen, het verhaal word zo sterk neergezet, hoewel het standaard GTA is jij als low life moet een big shot worden simple as that.

Ja en daarna krijg je Liberty City te zien. Wat was dit prachtig.

Alleen het autorijden ging echt totaal niet, het was alsof ik opnieuw moest leren fietsen. De psychics verschillen bij elke auto, iets wat ik al heel vet vond aan de Driver serie, en nu heeft GTA dit ook. Je merkt eindelijk verschil per auto, prachtig Rockstar!

De manier waarop je nu aimt werkt ook als een tierelier, het coversysteem is even wennen aangezien ik niet direct eraan daar gebruik van te maken, aangezien je dit in vorige delen niet had maar het is zeker een goede toevoeging.

Ik ben vast nog een hoop vergeten, maar je krijgt nu tenminste een idee van wat mijn eerste indruk is.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb GTA 4 nu sinds dinsdag.

Ik kan maar 1 ding zeggen. WOW.

Voor mij persoonlijk net zo'n wow moment als van GTA 2 naar 3.

niet zozeer om het "nieuwe". want nog een keer 3d kan niet.

maar meer om de hele game, in totaal.

De hele stad leeft echt, alles gaat z'n eigen gang, de graphics zijn natuurlijk echt te belachelijk goed voor woorden, ik heb vrij weinig frame problemen (xbox).

Maar gewoon hoe het spel in elkaar zit, geweldig gewoon.

Ik maak veel gebruik van de taxi, echt super om gewoon te zitten en mee te rijden... kun je alles rustig bekijken.

mijn eerste indruk 9.5 !!!!!

die halve punt minder, omdat ik 1 ding ERg irritant vindt... Die telefoon. ik kan er bijna niks van lezen. hoogst irritant.

maar voor de rest SUPER !!!!!!!!!!!!

Link to comment
Delen op andere websites

die halve punt minder, omdat ik 1 ding ERg irritant vindt... Die telefoon. ik kan er bijna niks van lezen. hoogst irritant.

Dit heb ik ook, soms moet ik echt goed kijken naar wat er staat!

Mischien is het omdat je start met een beginneling-gsm? Want binnekort zijn er duurdere gsm's in het spel. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

die halve punt minder, omdat ik 1 ding ERg irritant vindt... Die telefoon. ik kan er bijna niks van lezen. hoogst irritant.

Dit heb ik ook, soms moet ik echt goed kijken naar wat er staat!

Mischien is het omdat je start met een beginneling-gsm? Want binnekort zijn er duurdere gsm's in het spel. :Y

Er is een mogelijkheid dat je de letters iets groter zet.

Hierdoor is het wel beter te lezen.

Dit kan je vinden in de settings van het telefoontje

Ik heb geen ervaring hoe dit eruit ziet op een Beeldbuis TV.

Zelf heb ik een LCD Panel en daar ziet alles er erg strak uit op 720p.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...