wtc Geplaatst: 31 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2008 En hier is het volgende filmpje; met een voertuig van een hoog gebouw springen: wtc Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 2 november 2008 Rapport Geplaatst: 2 november 2008 HAHA LOL... Het einde dat je tegen de lantarenpaal botste. Reageren
Sentasi Geplaatst: 6 november 2008 Rapport Geplaatst: 6 november 2008 (bewerkt) Vanmiddag in multiplayer, onzichtbare helicopter in de subway?? Sorry voor het slechte geluid, stond duidelijk te hard ingesteld Bewerkt: 6 november 2008 door sentasi Reageren
jellha Geplaatst: 8 november 2008 Rapport Geplaatst: 8 november 2008 Vanmiddag in multiplayer, onzichtbare helicopter in de subway?? Sorry voor het slechte geluid, stond duidelijk te hard ingesteld haha ja raar lijkt inderdaad op heli Reageren
Sentasi Geplaatst: 8 november 2008 Rapport Geplaatst: 8 november 2008 Het was ook een heli, alleen konden wij hem niet zien. Nick wel. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 9 november 2008 Rapport Geplaatst: 9 november 2008 Het was ook een heli, alleen konden wij hem niet zien. Nick wel. Had wel leuk geweest dat hij julie met de onzichtbare wieken zou lanceren. Reageren
-Simon- Geplaatst: 9 november 2008 Rapport Geplaatst: 9 november 2008 En hier is het volgende filmpje; met een voertuig van een hoog gebouw springen: wtc Haha, Inderdaad leuk filmpje! 8/10 Reageren
jeromegtafan Geplaatst: 12 november 2008 Rapport Geplaatst: 12 november 2008 (bewerkt) jammer dat het nog een paar weken duurt want hoe meer plaatjes en filmpjes ik van gta iv zie hoe sneller ik em wil hebben Bewerkt: 12 november 2008 door jeromegtafan Reageren
JobH. Geplaatst: 13 november 2008 Rapport Geplaatst: 13 november 2008 jammer dat het nog een paar weken duurt want hoe meer plaatjes en filmpjes ik van gta iv zie hoe sneller ik em wil hebben Dat heb ik ook ja, maarja nog ff GTA Vice City spelen voor mij Reageren
mattert Geplaatst: 15 november 2008 Rapport Geplaatst: 15 november 2008 http://nl.youtube.com/watch?v=z3-0XL88ljcmijn filmpje is wel de gelekte versie mja ik ga em deze week toch nog kopuh [/font] ik wou hem kijken maar dit stond er: Deze video is niet langer beschikbaar vanwege een auteursrechtclaim door Take 2 Games. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 15 november 2008 Rapport Geplaatst: 15 november 2008 (bewerkt) http://nl.youtube.com/watch?v=z3-0XL88ljcmijn filmpje is wel de gelekte versie mja ik ga em deze week toch nog kopuh [/font] ik wou hem kijken maar dit stond er: Deze video is niet langer beschikbaar vanwege een auteursrechtclaim door Take 2 Games. Er staat ook dat het de gelekte versie is. En daarom heeft Take 2 Games er een auteursrechtclaim op gezet. EDIT: 800ste post!! Bewerkt: 15 november 2008 door End Of The Riot Reageren
WarGamer599 Geplaatst: 18 november 2008 Rapport Geplaatst: 18 november 2008 (bewerkt) Ik heb geen eigen filmpjes. Maar k heb wel een filmpje gamaakt van GTAIV trailers en die aan elkaar geplakt. Niet veel bijzonders maar de kwaliteit is egt SUPER HOOG. Ik heb nog nauwelijks filmpjes kunnen ontdekken met een vergelijkbare kwaliteit. Dus KIJKE! http://nl.youtube.com/watch?v=3LIqBMLex7Q Natturlijk wel klikke op: Met hoge kwaliteit bekjiken Die optie wordt afhankelijk van je browser na ong 10 sec rechtsonder het schermpje zichtbaar. O ja - dankzij dat kutyoutube is t filmpje tog van lagere kwaliteit dan op mn pc. Kijk ff op mn site dr staat-ie ook in 16:9 en beter kwaliteit. http://www.freewebs.com/vanallesennogwatv/gamerstv.htm Je moet wel ff doorspoelen nr t 4e filmpje. Bewerkt: 18 november 2008 door WarGamer599 Reageren
Big Boss Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Geplaatst: 22 november 2008 'k Ben de storyline nog eens aan't spelen op m'n PS3 (nu ik weet dat m'n PC GTA4 niet aankan ) Het is wel super slechte kwaliteit .. Maar ja, de enige manier om dit op te nemen is via composiet. Favoriete screen: Reageren
ilovefifa Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Geplaatst: 22 november 2008 'k Ben de storyline nog eens aan't spelen op m'n PS3 (nu ik weet dat m'n PC GTA4 niet aankan ) Het is wel super slechte kwaliteit .. Maar ja, de enige manier om dit op te nemen is via composiet.Favoriete screen: als je dit zelf gemaakt is ie nog aardig gelukt ook ! Reageren
MissBellic Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Geplaatst: 22 november 2008 'k Ben de storyline nog eens aan't spelen op m'n PS3 (nu ik weet dat m'n PC GTA4 niet aankan ) Het is wel super slechte kwaliteit .. Maar ja, de enige manier om dit op te nemen is via composiet.Favoriete screen: als je dit zelf gemaakt is ie nog aardig gelukt ook ! Cool! x] En, heeft de N.O.O.S.E je opgepakt? Ik rijd ze gewoon te pletter. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.