Little Jacob Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Geplaatst: 8 december 2008 Super 9/10 R.I.P Niko Reageren
Little Jacob Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Geplaatst: 8 december 2008 lol gtaa nice picture Reageren
gtaa Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Geplaatst: 8 december 2008 Mooi uitzicht, ook dat je al die autootjes ziet rijden enz <3 [/norml] Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Geplaatst: 8 december 2008 Heel mooi die derde screen. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 9 december 2008 Rapport Geplaatst: 9 december 2008 Hoezo kunnen jullie al wel spelen en ik niet? =( Ik heb nog steeds dat doorzichtige beeld =( Reageren
Toeterneus Geplaatst: 9 december 2008 Rapport Geplaatst: 9 december 2008 Hier een filmpje over de uitwerking van de swingset glitch, gemaakt met de video editor. en een probeersel waar ik een camera wilde jatten. Ik denk dat ik me in de toekomst nog uitstekend kan vermaken met de video-editor, hoewel de mogelijkheden soms beperkt zijn. Reageren
PrisOwner Geplaatst: 9 december 2008 Rapport Geplaatst: 9 december 2008 Jaloers!! Ik wil echt dat die patch uitkomt zodat ik niet meer in een onzichtbare wereld rijdt en waarin ik ook gewoon met die awesom-0 editor aan de slag kan gaan Reageren
karamanci Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Geplaatst: 11 december 2008 Wat vinden jullie ervan? Reageren
Platypus Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Geplaatst: 11 december 2008 Wat vinden jullie ervan? Sorry, maar ik krijg de melding dat de video niet beschikbaar is. Reageren
Diaz070 Geplaatst: 12 december 2008 Rapport Geplaatst: 12 december 2008 hoe hebben jullie je video hier geplaatst? in ieder geval ik heb hier de link van mijn video veel plezier ermee Dit is um Reageren
[B]ig [S]moke Geplaatst: 12 december 2008 Rapport Geplaatst: 12 december 2008 daar is ook nix Reageren
Flitskikker Geplaatst: 12 december 2008 Rapport Geplaatst: 12 december 2008 (bewerkt) Nou dit is het resultaat op een Radeon X1650 AGP: Dan heb je nog gelukt dat het er zo uit ziet, want meestal laadt hij de omgeving dus helemaal niet. Maar er gaan nog wel meer dingen mis die niets met de videokaart te maken hebben: Cut-scenes lopen vast en gaan niet meer door, mobiel doet niets. Bijvoorbeeld, bel ik een nummer, blijft Niko met de telefoon in z'n hand staan in plaats van hem naar zijn oor te bewegen. Ik kan niet meer schieten enzo, want hij blijft maar op "Calling..." staan. Als ik de Video Editor wilt opstarten, slaat de boel ook helemaal vast. Misschien met een patch dat de game toch speelbaar is op de X1650. Mvg, Flitskikker Bewerkt: 12 december 2008 door Flitskikker Reageren
deagle Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Geplaatst: 13 december 2008 Hier even een filmpje van mij ingame, klik. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.