Toeterneus Geplaatst: 15 januari 2009 Rapport Geplaatst: 15 januari 2009 Na het spelen van voetgangerbowling met mijn Comet... Reageren
---Elias--- Geplaatst: 15 januari 2009 Rapport Geplaatst: 15 januari 2009 Ik heb meegedaan aan pimp my ride!Voor: *afbeelding* Na: *afbeelding* Er staat cheat activated, omdat hem eerst heb gesloopt en daarna pas heb laten zien hoe hij er uit zag hier had ik een code voor nodig. Toch wel een ruim geslaagde opdracht, al zeg ik het zelf. Lol hoe doe je dat? Reageren
WaRioRZ Geplaatst: 16 januari 2009 Rapport Geplaatst: 16 januari 2009 Lol hoe doe je dat? Je pakt een annihilator. En ramt net zo lang op de bovenkant totdat hij er mooi uit ziet Reageren
wtc Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Geplaatst: 17 januari 2009 Effe nog een filmpjes van een mod van me Alez, eigenlijk was het niet meer dan een foutje in de handling file wtc Reageren
Dieko Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Geplaatst: 17 januari 2009 Effe nog een filmpjes van een mod van me Alez, eigenlijk was het niet meer dan een foutje in de handling file wtc Hahaha. Kan je dat weer terugzetten? Dat de autos weer normaal rijden? Reageren
Flitskikker Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Geplaatst: 17 januari 2009 Een paar (slechte kwaliteits-) screens van mij: (Er komt wel snel een begrafenis als ik iemand platrijd) (Even mijn nieuwe shotgun testen) (Gelukkig heb ik een rode auto) (Het stadshart) Mvg, Flitskikker Reageren
wtc Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Geplaatst: 17 januari 2009 Effe nog een filmpjes van een mod van me Alez, eigenlijk was het niet meer dan een foutje in de handling file wtc Hahaha. Kan je dat weer terugzetten? Dat de autos weer normaal rijden? Jazeker, gewoon de gebackupte handling file terugzetten Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Geplaatst: 17 januari 2009 Effe nog een filmpjes van een mod van me Alez, eigenlijk was het niet meer dan een foutje in de handling file wtc Hahaha. Kan je dat weer terugzetten? Dat de autos weer normaal rijden? Jazeker, gewoon de gebackupte handling file terugzetten Waarom zit de grond er zo raar uit? Reageren
X-Qyeh Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Geplaatst: 17 januari 2009 Ik zal binnenkort ook eens wat screens plaatsen.. Maar wtc maak wat meer van die mods, ik geniet er van om naardie filmpjes van je te kijken. Reageren
GICE Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Geplaatst: 17 januari 2009 Effe nog een filmpjes van een mod van me Alez, eigenlijk was het niet meer dan een foutje in de handling file wtc waarom is jou weg wit Reageren
Dieko Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Geplaatst: 17 januari 2009 Effe nog een filmpjes van een mod van me Alez, eigenlijk was het niet meer dan een foutje in de handling file wtc waarom is jou weg wit Hij heeft een sneeuw mod gemaakt. Dat houdt in dat hij GTA IV heeft bewerkt,en in plaats van de gewone weg er sneeuw op heeft gedaan. Reageren
gemertenaar Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Geplaatst: 17 januari 2009 (bewerkt) verkeerd -.-' Bewerkt: 17 januari 2009 door gemertenaar Reageren
wtc Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Geplaatst: 17 januari 2009 Effe nog een filmpjes van een mod van me Alez, eigenlijk was het niet meer dan een foutje in de handling file wtc waarom is jou weg wit Hij heeft een sneeuw mod gemaakt. Dat houdt in dat hij GTA IV heeft bewerkt,en in plaats van de gewone weg er sneeuw op heeft gedaan. Inderdaad! Heeft alles te maken met de snowmod die nog steeds in de maak is! De eerste trailer vind je En meer info vind je hier. wtc Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.