VforV Geplaatst: 19 januari 2009 Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 Mijn IV filmpjes: Cannonball IV MP Fun (Free mode gameplay video) Hot Persuit & Shootout Dat waren de leukste naar mijn mening, meer filmpjes die ik maakte van GTA IV kan je hier nog bekijken. Reageren
Dieko Geplaatst: 19 januari 2009 Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 Mijn IV filmpjes:Cannonball IV MP Fun (Free mode gameplay video) Hot Persuit & Shootout Dat waren de leukste naar mijn mening, meer filmpjes die ik maakte van GTA IV kan je hier nog bekijken. Bij je eerste filmpje zegt iemand bij 0.10 seconden ''nee nee niet vechten,, in het Nederlands Leuke filmpjes Reageren
rakker126 Geplaatst: 19 januari 2009 Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 Ah... eindelijk gelukt... Hier is mijn filmpje van de video editior: http://www.zideo.nl/index.php?option=com_p...f3d&Itemid= Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 19 januari 2009 Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 Ah... eindelijk gelukt... Hier is mijn filmpje van de video editior:http://www.zideo.nl/index.php?option=com_p...f3d&Itemid= Kan je het niet uploaden voor youtube, want ik moet me registreren om het te zien. Reageren
HA5H Geplaatst: 19 januari 2009 Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 Mijn IV filmpjes:Cannonball IV MP Fun (Free mode gameplay video) Hot Persuit & Shootout Dat waren de leukste naar mijn mening, meer filmpjes die ik maakte van GTA IV kan je hier nog bekijken. Bij je eerste filmpje zegt iemand bij 0.10 seconden ''nee nee niet vechten,, in het Nederlands Leuke filmpjes waarom wilde jij mij kikken? Xd Reageren
gta_rulez Geplaatst: 19 januari 2009 Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 rakker126 had de link verkeerd geplaatst. Hier staat de goeie. Reageren
rakker126 Geplaatst: 19 januari 2009 Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 rakker126 had de link verkeerd geplaatst. Hier staat de goeie. Ja Dat is hem! Bedankt! Het is pas mijn eerste dus nog niet mijn beste maar ik ben benieuwd of julie het wat vinden Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 19 januari 2009 Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 Mijn IV filmpjes:Cannonball IV MP Fun (Free mode gameplay video) Hot Persuit & Shootout Dat waren de leukste naar mijn mening, meer filmpjes die ik maakte van GTA IV kan je hier nog bekijken. Bij je eerste filmpje zegt iemand bij 0.10 seconden ''nee nee niet vechten,, in het Nederlands Leuke filmpjes waarom wilde jij mij kikken? Xd Jij had toen een ambulance in plaats van een tasty. Reageren
rakker126 Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 rakker126 had de link verkeerd geplaatst. Hier staat de goeie. Ja Dat is hem! Bedankt! Het is pas mijn eerste dus nog niet mijn beste maar ik ben benieuwd of julie het wat vinden Hoe heb je ze zover gekregen om allemaal in zo' n ding te gaan? Reageren
david Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 hoe heet het liedje eigenlijk dat je hoort in het filmpje van rakker? Reageren
Platypus Geplaatst: 21 januari 2009 Rapport Geplaatst: 21 januari 2009 Kiss Hello - New York Groove Correctie: Hello Reageren
mdvries Geplaatst: 21 januari 2009 Rapport Geplaatst: 21 januari 2009 (bewerkt) GTA 4 video Bewerkt: 21 januari 2009 door mdvries Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 21 januari 2009 Rapport Geplaatst: 21 januari 2009 Het is de bedoeling dat je hier zelf gemaakte filmpjes zet en geen filmpjes die gemaakt zijn door Rockstar. Reageren
The Distortion Geplaatst: 22 januari 2009 Rapport Geplaatst: 22 januari 2009 (bewerkt) Hier wat homemade screens op PC gemaakt. Bewerkt: 22 januari 2009 door The Distortion Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.