HA5H Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 Hier wat homemade screens op PC gemaakt. Coole screens! :o Alleen is bij de 3e het een beetje jammer van die HUD :/ Kun je verbergen via het menu en dan Display of Weergave Reageren
The Distortion Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 Coole screens! :oAlleen is bij de 3e het een beetje jammer van die HUD :/ Kun je verbergen via het menu en dan Display of Weergave Oh thx ^^, wist ik nog niet, zal ik de volgende keer doen dan Reageren
The Distortion Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 hier weer 2 erbij, er volgen er meer Reageren
X-Qyeh Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 Mooie screens! Vooral op de manier hoe je ze gemaakt heb vind ik mooi. Reageren
HA5H Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 hier weer 2 erbij, er volgen er meer Hele mooie screens! en zo te zien heb je deze keer aan mijn tip over de HUD gedacht Reageren
Flitskikker Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 (bewerkt) Een paar filmpjes van mij: (Waarschuwing: De video's zijn gewelddadig.) Happiness Island (Deel 1): HAPPINESS! Island Happiness Island (Deel 2): Return to Happiness Island! GTA IV Shorts: Ceiling Splash! GTA IV Shorts: Full Speed Run Over! GTA IV Shorts: Forklift Flamethrower! Plaats gerust reacties bij de video's als je dat wilt. Mvg, Flitskikker Bewerkt: 24 januari 2009 door Flitskikker Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 Een paar filmpjes van mij:(Waarschuwing: De video's zijn gewelddadig.) *een hele hoop filmpjes* Plaats gerust reacties bij de video's als je dat wilt. Mvg, Flitskikker Ik zou een bij de geweldadige filmpjes nog een rated M for Mature logo plaatsen. Als dat kan. Dat is toch het logo dat ze gebruiken bij geweldadige films of was dat iets anders? Reageren
HA5H Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 Een paar filmpjes van mij:(Waarschuwing: De video's zijn gewelddadig.) *een hele hoop filmpjes* Plaats gerust reacties bij de video's als je dat wilt. Mvg, Flitskikker Ik zou een bij de geweldadige filmpjes nog een rated M for Mature logo plaatsen. Als dat kan. Dat is toch het logo dat ze gebruiken bij geweldadige films of was dat iets anders? Ja Volgens het PEGI gebeuren volgens mij Reageren
Flitskikker Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 En wat vinden jullie van de filmpjes zelf? Mvg, Flitskikker Reageren
HA5H Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 En wat vinden jullie van de filmpjes zelf? Mvg, Flitskikker In 1 woord: GEWELDIG! Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 En wat vinden jullie van de filmpjes zelf? Mvg, Flitskikker In 1 woord: GEWELDIG! Helemaal te gek! Zo te zien is die video editor van de PC versie echt een must... In ieder geval een lust! En voor mijn collega reageerders hierboven Waarom? Omdat jullie netjes de footage uit de quote verwijderen voordat je post, in tegenstelling tot sommige anderen... Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 (bewerkt) En wat vinden jullie van de filmpjes zelf? Mvg, Flitskikker In 1 woord: GEWELDIG! Helemaal te gek! Zo te zien is die video editor van de PC versie echt een must... In ieder geval een lust! En voor mijn collega reageerders hierboven Waarom? Omdat jullie netjes de footage uit de quote verwijderen voordat je post, in tegenstelling tot sommige anderen... Anders word de pagina te ver uitgerokken. Maar het zijn stuk voor stuk goede video's! Keep up the good work. Echt Geweldig! Bewerkt: 25 januari 2009 door End Of The Riot Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Geplaatst: 26 januari 2009 USA Hummer ... Ongeluk op de snelweg Voetganger doodgereden in Liberty City Moordaanslag op Poltieagent Reageren
gemertenaar Geplaatst: 27 januari 2009 Rapport Geplaatst: 27 januari 2009 Talking about bad quality screens lol.. numba 1! Reageren
Dieko Geplaatst: 27 januari 2009 Rapport Geplaatst: 27 januari 2009 Talking about bad quality screens lol.. numba 1! Ik denk dat ze bewerkt zijn Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.