Jump to content

Dutchy3010

Recommended Posts

Dit is mijn gemodde GTA IV PC versie. Ik rij hier op een van de Lost and Damned bikes en Johnny Klebitz zit bij mij achterop. Ook heb ik een "Lost MC" jacket aan. Met een rugzak om.

post-13836-1233690552_thumb.jpg

En dit was mijn Bike festival van een tijde terug:

post-13836-1233690700_thumb.jpg

Bewerkt: door Little Jacob
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • EnergyCorse

    120

  • End Of The Riot

    69

  • Dieko

    37

  • ERRWINS

    36

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dit is mijn gemodde GTA IV PC versie. Ik rij hier op een van de Lost and Damned bikes en Johnny Klebitz zit bij mij achterop. Ook heb ik een "Lost MC" jacket aan. Met een rugzak om.

post-13836-1233690552_thumb.jpg

En dit was mijn Bike festival van een tijde terug:

post-13836-1233690700_thumb.jpg

lukken jouw mods wel weer

bij mij lukt het niet meer want ik zoek nog de orginele bink32w.dll ofz00w

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is mijn gemodde GTA IV PC versie. Ik rij hier op een van de Lost and Damned bikes en Johnny Klebitz zit bij mij achterop. Ook heb ik een "Lost MC" jacket aan. Met een rugzak om.

post-13836-1233690552_thumb.jpg

En dit was mijn Bike festival van een tijde terug:

post-13836-1233690700_thumb.jpg

Nice!!:tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Hier mijn Getaway in Liberty City film gebaseerd op Getaway in Stockholm.

ff mijn post geplakt in het engels (ben te lui om alles in het nederlands te typen) :D

===============================================

I'm proud to present, Getaway in Liberty City movie made on the PC

This movie is based on the Getaway in Stockholm series, and yes i know there are already more of these movies made in GTA4, but i tried to make it better in Adobe Premiere.

Hopefully you'll like it.

Movie is about 17 mins long and 154MB in MP4 format.

For now i only uploaded it to Rapidshare (hopefully it can be downloaded more then 10 times because i transferred it to my collectors account).

Also i uploaded it to google video but it seems to have problems atm, Youtube has a timelimit of 10 mins.

Also trying to upload it to Streetfire.net and perhaps Veoh.

I'll keep this post updated with more mirrors to come soon.

Let me know what you think of the movie

http://videos.streetfire.net/video/Getaway...City_634812.htm

http://rapidshare.com/files/195668518/GILC-FINISHED1.mp4

If you cannot play this file, then try to install the K-Lite Codec pack which can be found on www.free-codecs.com

Link to comment
Delen op andere websites

Mooi gemaakt, voor het begin was echt mooi gedaan. Daarna vond ik het zelf wel een beetje saai worden.

paul007

thanks, ja het kan inderdaad een beetje langdradig zijn, maar aan de ene kant de originele getaway in stockholm films zijn ook soms een beetje zo, begint met een flashy intro, daarna is het racen geblazen voor ongeveer 15-20 minuten, paar bonusdingetjes erachteraan en thats about it. Ik heb zelf getaway in stockholm 1 t/m 9 allemaal gezien.

ik heb wel zo;n beetje alles uit GTA4 gehaald voor deze film, had er niks meer bij kunnen verzinnen, maar ik ben er opzich wel tevreden mee :7

Link to comment
Delen op andere websites

thanks, ja het kan inderdaad een beetje langdradig zijn, maar aan de ene kant de originele getaway in stockholm films zijn ook soms een beetje zo, begint met een flashy intro, daarna is het racen geblazen voor ongeveer 15-20 minuten, paar bonusdingetjes erachteraan en thats about it. Ik heb zelf getaway in stockholm 1 t/m 9 allemaal gezien.

ik heb wel zo;n beetje alles uit GTA4 gehaald voor deze film, had er niks meer bij kunnen verzinnen, maar ik ben er opzich wel tevreden mee :7

Ahw op die manier. Tja, ik heb die films nooit gezien dus daarom begreep ik het filmpje zelf ook niet helemaal. Ik zal is kijken of ik wat footage van één van die films kan bekijken. In ieder geval mooi gedaan! :tu:

paul007

Link to comment
Delen op andere websites

thanks, ja het kan inderdaad een beetje langdradig zijn, maar aan de ene kant de originele getaway in stockholm films zijn ook soms een beetje zo, begint met een flashy intro, daarna is het racen geblazen voor ongeveer 15-20 minuten, paar bonusdingetjes erachteraan en thats about it. Ik heb zelf getaway in stockholm 1 t/m 9 allemaal gezien.

ik heb wel zo;n beetje alles uit GTA4 gehaald voor deze film, had er niks meer bij kunnen verzinnen, maar ik ben er opzich wel tevreden mee :7

Ahw op die manier. Tja, ik heb die films nooit gezien dus daarom begreep ik het filmpje zelf ook niet helemaal. Ik zal is kijken of ik wat footage van één van die films kan bekijken. In ieder geval mooi gedaan! :tu:

paul007

Als je op Youtube 'Getaway in Stockholm' intypt krijg je ze allemaal ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Das waar, als youtube geen 10 minuten limiet had , had ik em ook daarop gezet..

ik vind het zo onhandig om een film in 2 delen op youtube te zetten.. en youtube is de laatste tijd extreem streng met muziek-copyright.. als het hun niet aanstaat dat je een muziekje gebruikt van een ander halen ze meteen de hele audiostream weg uit je filmpje :N

Link to comment
Delen op andere websites

Das waar, als youtube geen 10 minuten limiet had , had ik em ook daarop gezet..

ik vind het zo onhandig om een film in 2 delen op youtube te zetten.. en youtube is de laatste tijd extreem streng met muziek-copyright.. als het hun niet aanstaat dat je een muziekje gebruikt van een ander halen ze meteen de hele audiostream weg uit je filmpje :N

Ja das irritant. :(

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...