Jump to content

Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 1.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • EnergyCorse

    120

  • End Of The Riot

    69

  • Dieko

    37

  • ERRWINS

    36

Top Posters In This Topic

Posted Images

Toch nog mooie screens hoor, ik hoop echt dat wij ook een keer screens kunnen maken met de ps3, dit was beloofd...

Beloofd?

Van waar heb je dat? :7

Stond vermeld bij de update van vorige keer.

Voor alle ps3-games of alleen voor GTA IV? :?

Link to comment
Delen op andere websites

Toch nog mooie screens hoor, ik hoop echt dat wij ook een keer screens kunnen maken met de ps3, dit was beloofd...

Beloofd?

Van waar heb je dat? :7

Stond vermeld bij de update van vorige keer.

Voor alle ps3-games of alleen voor GTA IV? :?

Bij de update stond dat je nu ingame foto's kan maken, dit was een update van de ps3 zelf en niet van gta.

Link to comment
Delen op andere websites

Bij de update stond dat je nu ingame foto's kan maken, dit was een update van de ps3 zelf en niet van gta.

Bij games die dit ondersteunen, ja. Met een simpele update kan Sony niet maken dat je in alle games foto's kan maken. Dit moeten de ontwikkelaars zelf in de game steken. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Bij de update stond dat je nu ingame foto's kan maken, dit was een update van de ps3 zelf en niet van gta.

Bij games die dit ondersteunen, ja. Met een simpele update kan Sony niet maken dat je in alle games foto's kan maken. Dit moeten de ontwikkelaars zelf in de game steken. ;)

Kan wel, je kan toch ook muziek van je HDD draaien tijdens een game? En zie het progje Fraps voor op je pc, kan van IEDERE game ingame screens en video's maken! :tu: Technisch gezien moet het haalbaar zijn. Maar ik gok zo dat dat niet gebeurt op basis van copyright.

Anyway, ik heb capture apparatuur in huis, ik zal dinsdag eens wat échte The Lost and Damned ingame screenies maken, ipv de kopie'tjes van -Haakon- Ik vat zijn humor niet... :Y

Bewerkt: door Jacky-2007
Link to comment
Delen op andere websites

Mijn inzending voor de photocontest ronde natuur, die helaas te laat was.

Nice! Wel wat weinig kleuren, een fel gekleurde auto in de setting was wel vet geweest. Het mist een zogeheten "eye-catcher". Maar goed bezig, laat ze maar komen! :tu:

Ik denk niet dat ik met mijn screens aan die resolutie kom, heb tenslotte geen officiële video-editor op de 360. Maar ik ga morgen mijn best doen! :cya:

Bewerkt: door Jacky-2007
Link to comment
Delen op andere websites

dank je jacky!

Had hem bewust zo lekker grauw gemaakt, met die regen en Niko die zwaarmoedig het oneindige niets inloopt.

Hieronder een grappig moment. Ik sprong op het nippertje uit mijn Huntley en zag tot mijn verbazing dat ie netjes op de metro werd gemanouvreerd.

huntleyopmetro.jpg

w1680.png

Dit keer geen roadkill, maar boatkill:

boatkill.jpg

w1680.png

Een manier om de tollbooth te omzeilen...

boothsalto.jpg

w1680.png

Jump zonder ramp?

lambo1a.jpg

w1680.png

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry dat ik het op dit forum vraag, maar anders moest ik er een ander topic voor aanmaken, en dat is ook niet nodig voor maar 1 vraag. ;)

Weet iemand misschien wanneer de Easter Eggs van Gta Iv op Wikigta worden bijgewerkt?

Want ik ben eigenlijk wel een fan van het EE zoeken, en ik wil graag weten of de Easter Eggs die ik heb gevonden er ook bij staan.

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry dat ik het op dit forum vraag, maar anders moest ik er een ander topic voor aanmaken, en dat is ook niet nodig voor maar 1 vraag. ;)

Weet iemand misschien wanneer de Easter Eggs van Gta Iv op Wikigta worden bijgewerkt?

Want ik ben eigenlijk wel een fan van het EE zoeken, en ik wil graag weten of de Easter Eggs die ik heb gevonden er ook bij staan.

Die zullen binnenkort zeker eens een grote update krijgen, maar we zijn op dit moment bezig met toch wel wat belangrijkere dingen. Zoals alle informatie over GTA IV: The Lost and Damned toevoegen, alle beschrijvingen en screens van de flying rats en stunt jumps, ... Dus als deze belangrijke dingen klaar zijn, dan kan je een update verwachten. ;)

Om toch nog ontopic te blijven, hier een screen van The Statue of Happiness en The Rotterdam Tower:

gtaiv2009022110135413.jpg

Bewerkt: door Hanneswasco
Link to comment
Delen op andere websites

The Lost and Damned

EDIT: Toch de vid ook maar op Youtube gezet, tenslotte wel een TLAD primeur!

8)

LET WEL OP! GTA IV 360 GAMERS DIE NOG NIET VER ZIJN IN DE STORYLINE, MOGELIJKE SPOILER!







Screens volgen later!

:Y

Bewerkt: door Jacky-2007
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...