Jump to content

Recommended Posts

• Reacties 1.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• EnergyCorse

120

• End Of The Riot

69

• Dieko

37

• ERRWINS

36

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:
Okay, bedankt.

Die reactie was niet echt nodig, hij wil gewoon naar de 1000 toe als je snapt wat ik bedoel ;)

>>> Door Hanneswasco: Hetzelfde geldt voor jouw reactie?<<<

Geplaatst: (bewerkt)
Filmpje van Libertykillerz. :Y

Ik had wel veel problemen met WMG omdat ze telkens mijn audio verwijderde, dus moest ik het met eenander liedje doen spijtig genoeg. :(

4QYxbrVggi8&feature=channel_page

Even een tip, je moet in je capturesoftware je beeldverhouding nog even op 16:9 zetten. Je hebt hem nu ergens anders op staan, en daardoor krijg je die mooie ei-vormige radar. :D Het is bijna een easter-egg, maar het nadeel is dat de rest van het filmpje ook opgerekt wordt! :tu:

Bewerkt: door Jacky-2007
Geplaatst:
Filmpje van Libertykillerz. :Y

Ik had wel veel problemen met WMG omdat ze telkens mijn audio verwijderde, dus moest ik het met eenander liedje doen spijtig genoeg. :(

4QYxbrVggi8&feature=channel_page

Even een tip, je moet in je capturesoftware je beeldverhouding nog even op 16:9 zetten. Je hebt hem nu ergens anders op staan, en daardoor krijg je die mooie ei-vormige radar. :D Het is bijna een easter-egg, maar het nadeel is dat de rest van het filmpje ook opgerekt wordt! :tu:

Bedankt voor de tip!! ^_^

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik was wat aan het rondrijden op een Faggio, tot ik een "stuntplek" tegenkwam. Daar heb ik het volgende filmpje opgenomen:

13zwcye.jpgKlik hier voor betere kwaliteit ngc8q0.jpg

Veel plezier met kijken! :)

Mvg,

Flitskikker

Geplaatst:

Ik heb een een paar filmpjes gemaakt van de brandweer in GTA IV

fimpje 1:

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344">

filmpje 2:

type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1">
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344">
Geplaatst:
Paar screens. ^_^

foto 1

foto 2

foto 3

foto 4

foto 5

mag ik vragen waar je die 2e foto vandaan hebt?

Geplaatst:
Paar screens. ^_^

foto 1

foto 2

foto 3

foto 4

foto 5

Uit het kantoor van Goldberg.

De advocaat die je moet vermoorden in "final intervieuw..."[/font]

Het gebouw ligt aan het kruispunt bij de meest zuidelijke persues. :Y

Geplaatst:
Paar screens. ^_^

foto 1

foto 2

foto 3

foto 4

foto 5

Uit het kantoor van Goldberg.

De advocaat die je moet vermoorden in "final intervieuw..."[/font]

Het gebouw ligt aan het kruispunt bij de meest zuidelijke persues. :Y

oh, hartelijk dank! :tu:

Geplaatst: (bewerkt)

Paar GTA IV video's:

Waarom is trouwens dit topic unpinned?

Bewerkt: door Kai-ShockWave

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...