Stopbord Geplaatst: 17 juni 2009 Rapport Geplaatst: 17 juni 2009 Kan je een snapmap maken , ? Hier ergens ligt die. Click here to view the SnapMap @Kai: Mooie filmpjes. Ok bedankt. Reageren
Legenderion Geplaatst: 17 juni 2009 Rapport Geplaatst: 17 juni 2009 Mij homemade plaatje: hier zat ik even na te denken "hmmm" Reageren
Stopbord Geplaatst: 17 juni 2009 Rapport Geplaatst: 17 juni 2009 Mij homemade plaatje:*vettige neuspeuterplaat* hier zat ik even na te denken "hmmm" Lol niko neuspeuteren Roman zen face ... Roman : Ah Niko Cmon!! Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 22 juni 2009 Rapport Geplaatst: 22 juni 2009 Ik had hier t/m de derde patch nog geen "last" van gehad, deze is genomen nadat de 4de patch is geïnstalleerd. Ik heb er niet echt last van, 't ziet er wel grappig uit. De auto's zijn niet helemaal wat ze zouden moeten zijn. Ter verduidelijking: hieronder staat een Hearse (met Niko) en daarachter een Infernus. Het ziet er trouwens maar een paar seconden zo uit, dit wordt vanzelf weer normaal. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 22 juni 2009 Rapport Geplaatst: 22 juni 2009 Ik die de swing of death schuin geduwd heb: Hier ik met überveel Coquettes: Ik heb er nog veeeeel meer, maar die post ik wel een andere keer. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 22 juni 2009 Rapport Geplaatst: 22 juni 2009 Na een lange tijd geen GTA IV meer gespeeld te hebben (of toch niet veel meer) ben ik eergisteren terug begonnen, en nu ben ik eindelijk rank 9: En voor de pubers onder ons: Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 22 juni 2009 Rapport Geplaatst: 22 juni 2009 Eindelijk heb je is een leuke foto. Grapje Hannes! Ik vindt het echt een mooie natuurdocumentaire. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 24 juni 2009 Rapport Geplaatst: 24 juni 2009 Fimpje over Sentasi en mij Reageren
Djmaddox Geplaatst: 25 juni 2009 Rapport Geplaatst: 25 juni 2009 Anal Burns xD: (ik wist niet of hij hier hoorde of in het Verwijzingen en Geintjes topic.) Reageren
gtafreak321 Geplaatst: 25 juni 2009 Rapport Geplaatst: 25 juni 2009 Fimpje over Sentasi en mij haha dat laatste stuk in die kerk met die hoofden Reageren
P.ZAAL Geplaatst: 4 juli 2009 Rapport Geplaatst: 4 juli 2009 (bewerkt) ik heb een paar leuke shoots gemaakt gta4 >>> Door Hanneswasco: Topic samengevoegd met Home Made Screens. <<< rijden maar hoezo betalen? lkkr wagten op de trein poe je zou maar in de agterbak hebben gelegen zou die nog rijden? Bewerkt: 4 juli 2009 door P.ZAAL Reageren
Mythbuster Geplaatst: 11 juli 2009 Rapport Geplaatst: 11 juli 2009 (bewerkt) Klein filmpje van mij terwijl ik een poging doe om te wallriden en om op twee wielen te rijden.. En ja, ik haat lantaarnpalen en hekjes. Bewerkt: 11 juli 2009 door Mythbuster Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.