End Of The Riot Geplaatst: 13 september 2009 Rapport Geplaatst: 13 september 2009 (bewerkt) Bump:Een paar screens van het kantoor van goldberg: Mod of tijden de missie? Tijdens multiplayer kan je langst de achterdeur binnen. De deur die je gebruikt om te ontsnappen in de missie: "Final intervieuw...".[/font] Bewerkt: 13 september 2009 door End Of The Riot Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 19 september 2009 Rapport Geplaatst: 19 september 2009 (bewerkt) name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344">Af en toe maak ik eens een filmpje over de brandweer met geïmproviseerde scenario's. Hier is er één van. Bewerkt: 19 september 2009 door SNIPER44 Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 19 september 2009 Rapport Geplaatst: 19 september 2009 Filmpje van een race die we is deden tijdens een Libertykillerz meeting: Reageren
Crypteq Geplaatst: 2 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2009 (bewerkt) Ik had een script gemaakt waardoor je je wapens niet meer hoef te herladen. In combinatie met Godmode kan je in de lucht de raketten achter elkaar schieten. BC7 Bewerkt: 2 oktober 2009 door BC7 Reageren
gtavcsky Geplaatst: 3 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2009 Ik had een script gemaakt waardoor je je wapens niet meer hoef te herladen. In combinatie met Godmode kan je in de lucht de raketten achter elkaar schieten. BC7 Heb jij inderdaad een script gemaakt, of gebruik je de doodsimpele 'ragdoll mode' die in de simple trainer zit Reageren
jobator Geplaatst: 3 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2009 @Rdewit is dat een mod of heb je hem uit de files gepickt? en hoe rijd de tampa? Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 3 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2009 Dit topic is voor screens en filmpjes. Geen reacties plaatsen hier dus. Reageren
Vinnie_A Geplaatst: 23 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2009 Best goeie vids hier. Kijk ook even naar mijn 6 gta videos in deze link: GTA IV video Zeg graag ook even wat je ervan vindt, en dan astjeblieft niet meteen zo'n reactie zoals 'crap' ofzoiets. Graag positieve feedback =D Veel kijkplezier xD. Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 3 november 2009 Rapport Geplaatst: 3 november 2009 TBOGT is nu een lang weekend gereleased, dus wordt het tijd voor de eerste footage! Eerste Death Incorporated TBOGT screens online! Nitro Bikes Episode BikesTripple Nitro Backflip! Er zullen snel meer screens volgen in dit topic. Reageren
jordib12 Geplaatst: 7 november 2009 Rapport Geplaatst: 7 november 2009 Filmpje van stunst opgenomen met dazzle! filmpje2 LKZ meeting! Reageren
Spel Geplaatst: 11 november 2009 Rapport Geplaatst: 11 november 2009 (bewerkt) Naja, omdat m'n eigen post werd gesloten, plaats ik het maar hier. Originele post: http://www.gtaforum.nl/topic/106159-gta-iv-ultimate-trailer-montage/ Posted 10 November 2009 - 17:05 Hoi, ik ben net een paar uur bezig geweest om een nieuwe trailer montage te maken, dit maal voor GTA IV. Hij is hier te bekijken: (Bekijk 'm in HD). Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden. Ik denk dat ik binnenkort ook dat soort trailer montages voor The Lost and Damned, en The Ballad of Gay Tony ga maken. So stay tuned! Spel. EDIT: Ik heb trouwens net The Ballad of Gay Tony helemaal 100% uitgespeeld, dus alle extra dingen & extra missies, én bij alle storyline missies een score van 100% (+ Gold Star Achievement). Ben ik de eerste? of was iemand op dit forum me voor? Bewerkt: 11 november 2009 door Spel Reageren
gtavcsky Geplaatst: 12 november 2009 Rapport Geplaatst: 12 november 2009 WAUW!!!!! Mooie vid kerol! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.