End Of The Riot Geplaatst: 12 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2009 Inderdaad schitterend moet veel werk in zijn gestoken. 9,5/10 KUTGW! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LastKaasboer Geplaatst: 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2009 beetje aankloten in de Free Mode met Trainers: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Jacob Geplaatst: 30 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2009 (bewerkt) Klein reclame video. Ook in HD beschikbaar! Max Payne, deel één. Ook in HD beschikbaar! Bewerkt: 30 november 2009 door Little Jacob Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 15 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2009 Hallo allemaal, Ik heb me eerst evideo over IV gemaakt het is niets bijzonders maar ik hoop dat jullie mijn bedoel weten Het gaat over alle spelers uit IV-TLaD-TBoGT voor onder elke naam staat in welke Episode hij voor komt. De video Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LibertySeasnake Geplaatst: 15 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2009 Dit is mij video. http://www.youtube.com/watch?v=_DV2vLyWSgs Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scorpiuss Geplaatst: 22 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2009 (bewerkt) Het is mijn eerste filmpje dat ik met de video-editer heb gemaakt, en daarvoor vind ik hem zelf best geslaagd The Autobomb Bewerkt: 22 december 2009 door Scorpiuss Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LXZ-76 Geplaatst: 1 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2010 Tape Incorporated presenteert: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Twister24 Geplaatst: 15 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2010 Backflip: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MostWantedKid Geplaatst: 16 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2010 Hoe doe je dat nou weer?! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Twister24 Geplaatst: 16 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2010 Hoe doe je dat nou weer?! Tsja... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-top Geplaatst: 20 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2010 http://www.youtube.com/watch?v=m_40DWAm5ZMhttp://www.youtube.com/watch?v=Ouk3xtWging Allebei van mij gr GTA-top>>> Door Jacky-2007: filmpjes in de daarvoor bestemde BBcode geplaatst en topic samengevoegd met het daarvoor bestemde Home Made topic.Deze codes kan je altijd terugvinden door in de Full Editor op "Other styles" te klikken.<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtavcsky Geplaatst: 20 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2010 (bewerkt) Btje saai, en dat geflikker in het beeld begint irritant te worden EDIT: 2e filmpje is leuk gedaan! Bewerkt: 20 januari 2010 door gtavcsky Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 20 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2010 Dit kan je ook posten in het Home Made Screens (+ filmpjes)-topic. >>> Door Jacky-2007: Samengevoegd. <<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
K1pc0rn Geplaatst: 30 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2010 Ik wis niet waar ik het moest plaatsen dus doe ik het maar hier ik heb wat leuke filmpjes gemaakt van Gta IV home made natuurlijk KLIK Wel beetje k*t kwaliteit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 30 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2010 Ik wis niet waar ik het moest plaatsen dus doe ik het maar hier ik heb wat leuke filmpjes gemaakt van Gta IV home made natuurlijk KLIK Wel beetje k*t kwaliteit http://www.youtube.c...h?v=lFyImaPGwno Met de kwaliteit van jou filmpjes is niks mis. Als jij je filmpjes ook zo weergeven wilt hebben druk je op de button media invoegen en dan voeg je de youtube link in Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.