Fezz Geplaatst: 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2010 Maar als je hem in de gallery hebt, kun je naar C:\Users\gebruikersnaam\Documents\Rockstar Games\GTA IV\Videos\Rendered gaan. Daar staat het filmpje op. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheJesusOfSuburbia Geplaatst: 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2010 omg bedankt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheJesusOfSuburbia Geplaatst: 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2010 http://www.youtube.com/watch?v=Th1_D8mDaOA Toch iets beter Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2010 Sorry, maar ik vind ze eigenlijk niet eens zo erg funny. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2010 Vond dat politie incident met die grote vuilniscontainer wel grappig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2010 Dat ik ook wel. Maar de rest was gewoon tegen mensen aanrijden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheJesusOfSuburbia Geplaatst: 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2010 Ik vind mn filmpje eigenlijk ook niet grappig Maar idd om die vuilnisbak moet ik zelf stiekem ook nog om lachen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2010 Ik vond 1:40 juist het grappigste wanneer die politie agenten uitstappen. Maar daar zie ik geen groene container. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Soulreaver Geplaatst: 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2010 Maakt niet uit ik vond hem teminste wel grappig das alsnog iemand he . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
paul007 Geplaatst: 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2010 Misschien niet het beste filmpje maar het feit dat je er tijd in hebt gestopt om hem zo te monteren is sowieso tof. De BenBuja montages blijven toch altijd het beste! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
volar Geplaatst: 29 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 augustus 2010 Graag wou ik jullie mijn machinima "25" voorstellen. Na enkele maanden is het eerste deel er. Met advies van een member van deze forums heb ik er een mooi aantal actiescenes ingekregen constructief commentaar is welkom! >>> Door Jacky-2007: Samengevoegd met Home Made topic. Voortaan graag hier je video's plaatsen. Dit topic kan je altijd terugvinden via het "handige topics" topic. <<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dakendak Geplaatst: 29 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 augustus 2010 Ik vind je filmpje echt geweldig! Mooie voice acting, mooie ondertiteling, en goede kwaliteit: 10/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MidnightMayhem Geplaatst: 29 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 augustus 2010 Geweldig! De intro is helemaal top! net zoals hierboven 10/10! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 29 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 augustus 2010 Geweldig! Alleen leken de stemmen soms een beetje te emotieloos. Maar echt GEWELDIG. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
viccard Geplaatst: 29 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 augustus 2010 HOE HEB JE DIT GEMAAKT!! Het is geweldig! ik ga me meteen subscriben! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.