Jump to content

Dutchy3010

Recommended Posts

• Reacties 1.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• EnergyCorse

120

• End Of The Riot

69

• Dieko

37

• ERRWINS

36

Top Posters In This Topic

Posted Images

Aha, ik wou hier gisteren alweer op reageren, maar ik vond het onderwerp niet meer (dus reageerde ik maar op je video). Maar het ziet er echt geweldig uit. Ik kan niet wachten tot 30 september. Ik heb geen moment geskipt, want het was echt mooi om te bekijken. Het leek soms net een echte film, maar dan in GTA IV :puh:.

Ik heb me ook even geabonneerd. Ik wil wel meer video's van je bekijken =].

Bewerkt: door vice
Delen op andere websites

Erg mooi filmpje. mijn complimenten.

Hoe lang heb je hier aan gewerkt en met welke programma's ?

Jij hebt blijkbaar niet goed gelezen of hem niet helemaal afgekeken xD. Boven zijn filmpje staat dat die er een aantal maanden aan heeft gewerkt ,en op het einde van de film staan de programma's:

- Sony Vegas

- Adobe After Effects

- GTA IV (PC)

- Audacity

- Simple Native Trainer

Delen op andere websites

Heel mooi filmpje alhoewel ik de indruk heb dat het geluid soms wat te vroeg komt voor het beeld. Bijvoorbeeld de gierende banden geluiden en de crash geluiden of het spreeken zelf komen soms niet 100% overeen met het beeld op dat moment. Verder zijn de stemmen soms iets te emotieloos.

Verder is dit een pracht stukje en ik kan zeker niet wachten tot de volgende episode! KUTGW! :tu:

Delen op andere websites

Zag er erg goed uit, knap stukje werk. Probeer de stukjes zwart er nog uit te halen die je af en toe ziet. En soms vond ik het verhaal wat onduidelijk, zoals bij de explosie op het eind: Je ziet de hoofdpersoon liggen, vervolgens iemand op een motor en dan weer iemand rennen en tot slot een ambulance met iemand er in.

Maar verder een mooi stukje, ben erg benieuwd naar de volgende :tu:

Delen op andere websites

Zag er erg goed uit, knap stukje werk. Probeer de stukjes zwart er nog uit te halen die je af en toe ziet. En soms vond ik het verhaal wat onduidelijk, zoals bij de explosie op het eind: Je ziet de hoofdpersoon liggen, vervolgens iemand op een motor en dan weer iemand rennen en tot slot een ambulance met iemand er in.

Maar verder een mooi stukje, ben erg benieuwd naar de volgende :tu:

een gemaskerd persoon steelt de bom (kan je zien aan de rugzak , die het hoofdpersonage al de hele tijd meehad sinds hij de bom stal (die in de rugzak zat, ook al in de container).

De persoon in de ambulance is ook het hoofdpersonage.

De zwarte stukjes kan aan gewerkt worden, het is m'n eerste machinima dus de editing is nog niet perfect.

Je ziet ook een stukje first person uit de ogen van het hoofdpersonage waar hij de bom steelt. Misschien had ik ergens "oh no.. he took the bomb" ofzo moeten toevoegen om het allemaal wat duidelijker te maken ;)

Maar ik denk dat de meesten het eind wel snappen.

Maar alvast bedankt voor de vele positieve reacties. Episode 2 wordt vele malen beter , geloof me ;)

Want dit keer ken ik al veel meer tricks.

Bewerkt: door volar
Delen op andere websites

• 2 maanden later...

Hoi,

Ik zag dat er nog geen topic was waar je je vids die je met de video editor gemaakt hebt kunt laten zien(of ik heb niet goed gezocht).

Ik ben benieuwd naar de filmpjes van anderen op dit forum. Ik zelf heb er ook een paar gemaakt:

Wat vinden jullie ervan?

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...