Dylann. Geplaatst: 29 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 augustus 2010 Hmm, netjes netjes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donald F. Duck Geplaatst: 29 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 augustus 2010 Geweldig gedaan! Zou het zelf niet zo goed kunnen, alleen, zoals dji-unit zei, leken de stemmen soms een beetje emotieloos. Maar ik ga dit zeker volgen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 29 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 augustus 2010 (bewerkt) Zeer mooi, hier moet Michael Scofield een voorbeeld aan nemen @hieronder: Het was zijn lot Bewerkt: 30 augustus 2010 door Kenny-Petrovic Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 29 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 augustus 2010 (bewerkt) Mijn complimenten voor een prachtvideo . @hierboven: jammer dat hij gebanned is . Bewerkt: 29 augustus 2010 door Cuban Gangster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xbox360kris Geplaatst: 29 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 augustus 2010 fokking nice gek, verdomme hoe lang heb je hier aan gewerkt? meer!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 29 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 augustus 2010 Zeer mooi gemaakt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
benhelsloot Geplaatst: 29 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 augustus 2010 met zoon mooie assasins creed soundtrack op achtergrond als ze proberen te vluchten top video Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice Geplaatst: 30 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2010 (bewerkt) Aha, ik wou hier gisteren alweer op reageren, maar ik vond het onderwerp niet meer (dus reageerde ik maar op je video). Maar het ziet er echt geweldig uit. Ik kan niet wachten tot 30 september. Ik heb geen moment geskipt, want het was echt mooi om te bekijken. Het leek soms net een echte film, maar dan in GTA IV . Ik heb me ook even geabonneerd. Ik wil wel meer video's van je bekijken =]. Bewerkt: 30 augustus 2010 door vice Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 30 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2010 Erg mooi filmpje. mijn complimenten. Hoe lang heb je hier aan gewerkt en met welke programma's ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MostWantedKid Geplaatst: 30 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2010 Ziet er geweldig uit, kan niet wachten op de andere delen! 10/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice Geplaatst: 30 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2010 Erg mooi filmpje. mijn complimenten. Hoe lang heb je hier aan gewerkt en met welke programma's ? Jij hebt blijkbaar niet goed gelezen of hem niet helemaal afgekeken xD. Boven zijn filmpje staat dat die er een aantal maanden aan heeft gewerkt ,en op het einde van de film staan de programma's: - Sony Vegas - Adobe After Effects - GTA IV (PC) - Audacity - Simple Native Trainer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 30 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2010 Heel mooi filmpje alhoewel ik de indruk heb dat het geluid soms wat te vroeg komt voor het beeld. Bijvoorbeeld de gierende banden geluiden en de crash geluiden of het spreeken zelf komen soms niet 100% overeen met het beeld op dat moment. Verder zijn de stemmen soms iets te emotieloos. Verder is dit een pracht stukje en ik kan zeker niet wachten tot de volgende episode! KUTGW! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 30 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2010 Zag er erg goed uit, knap stukje werk. Probeer de stukjes zwart er nog uit te halen die je af en toe ziet. En soms vond ik het verhaal wat onduidelijk, zoals bij de explosie op het eind: Je ziet de hoofdpersoon liggen, vervolgens iemand op een motor en dan weer iemand rennen en tot slot een ambulance met iemand er in. Maar verder een mooi stukje, ben erg benieuwd naar de volgende Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
volar Geplaatst: 30 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2010 (bewerkt) Zag er erg goed uit, knap stukje werk. Probeer de stukjes zwart er nog uit te halen die je af en toe ziet. En soms vond ik het verhaal wat onduidelijk, zoals bij de explosie op het eind: Je ziet de hoofdpersoon liggen, vervolgens iemand op een motor en dan weer iemand rennen en tot slot een ambulance met iemand er in. Maar verder een mooi stukje, ben erg benieuwd naar de volgende een gemaskerd persoon steelt de bom (kan je zien aan de rugzak , die het hoofdpersonage al de hele tijd meehad sinds hij de bom stal (die in de rugzak zat, ook al in de container). De persoon in de ambulance is ook het hoofdpersonage. De zwarte stukjes kan aan gewerkt worden, het is m'n eerste machinima dus de editing is nog niet perfect. Je ziet ook een stukje first person uit de ogen van het hoofdpersonage waar hij de bom steelt. Misschien had ik ergens "oh no.. he took the bomb" ofzo moeten toevoegen om het allemaal wat duidelijker te maken Maar ik denk dat de meesten het eind wel snappen. Maar alvast bedankt voor de vele positieve reacties. Episode 2 wordt vele malen beter , geloof me Want dit keer ken ik al veel meer tricks. Bewerkt: 30 augustus 2010 door volar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Luzhin2.4 Geplaatst: 11 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2010 Hoi, Ik zag dat er nog geen topic was waar je je vids die je met de video editor gemaakt hebt kunt laten zien(of ik heb niet goed gezocht). Ik ben benieuwd naar de filmpjes van anderen op dit forum. Ik zelf heb er ook een paar gemaakt: Wat vinden jullie ervan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.