TekaLoca Geplaatst: 11 november 2010 Rapport Geplaatst: 11 november 2010 Zijn dit eigenlijk wel je eigen video's? Dacht er een paar gezien te hebben op YouTube. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 11 november 2010 Rapport Geplaatst: 11 november 2010 Ik moet zeggen, dit zien er heel leuke filmpjes uit! Er was echter al een topic waar je je eigen video's en screens kon laten zien, en wel dit topic. Maar ik ben ervan overtuigd dat een moderator dit topic daarmee wel wil samenvoegen. ^^ Reageren
Luzhin2.4 Geplaatst: 11 november 2010 Rapport Geplaatst: 11 november 2010 (bewerkt) Ik moet zeggen, dit zien er heel leuke filmpjes uit! Er was echter al een topic waar je je eigen video's en screens kon laten zien, en wel dit topic. Maar ik ben ervan overtuigd dat een moderator dit topic daarmee wel wil samenvoegen. ^^ Dank je, dat topic had ik over het hoofd gezien, dan zal ik voortaan daar gaan posten Zijn dit eigenlijk wel je eigen video's? Dacht er een paar gezien te hebben op YouTube. Grappenmaker, dit is youtube! Bewerkt: 11 november 2010 door Luzhin2.4 Reageren
TekaLoca Geplaatst: 11 november 2010 Rapport Geplaatst: 11 november 2010 Waarom grappenmaker, je zei 'Je kan hier je eigen video's posten gemaakt met de video editor' Dus weet ik veel? Reageren
Luzhin2.4 Geplaatst: 11 november 2010 Rapport Geplaatst: 11 november 2010 Dit zijn mijn eigengemaakte filmpjes die ik op youtube heb geuploaded en hier gepost. Dit is mijn Youtube channel: www.youtube.com/user/Luzhin24 Reageren
TekaLoca Geplaatst: 11 november 2010 Rapport Geplaatst: 11 november 2010 Hmm, dan heb ik jou video's gezien op YouTube toen Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 11 november 2010 Rapport Geplaatst: 11 november 2010 Ik moet zeggen, dit zien er heel leuke filmpjes uit! Er was echter al een topic waar je je eigen video's en screens kon laten zien, en wel dit topic. Maar ik ben ervan overtuigd dat een moderator dit topic daarmee wel wil samenvoegen. ^^ Dank je, dat topic had ik over het hoofd gezien, dan zal ik voortaan daar gaan posten. Samengevoegd, zie ook uw PB inbox. Hannes, wat kende gij mij toch goe, hè? Reageren
Niels707 Geplaatst: 3 december 2010 Rapport Geplaatst: 3 december 2010 (bewerkt) Heb ook nog foto's. Zet ze er zo op! Was op een toren alle politie die naar boven aan het klimmen was weer naar beneden aan het schieten: Daar gaat er weer 1! Maar toen ging ik dood... Had niks te doen dus was een 'Job' aan het doen voor Little Jacob: Het pakje ophalen... ...en bezorgen. Net de deal aan het afhandelen totdat... ...de politie kwam. De politie gewoon dood geknald en vrolijk weggereden. >>> Door Jacky-2007: Drie posts samengevoegd. Dit heet dubbelposten en is niet toegestaan op het forum. Als je eigen reactie de laatste is in een topic en je wil nog iets aan je verhaal toevoegen, gebruik dan altijd de "Bewerk" knop.<<< Heb net dit gemaakt: Is gewoon Google bewerkt met Paint. Oeps! In verkeerde topic geplaatst. Moet eigenlijk bij Home Made Screens GTA IV! >>> Door Asphalt: Klopt, bij deze verplaatst. <<< DEZE POST MOET EIGENLIJK EVEN WORDEN SAMENGEVOEGD MET BOVENSTAANDE POST! >>> Door Jacky-2007: En met de twee erboven.. Graag voortaan voorkomen dat dit gebeurd, en mocht het per ongeluk toch voorkomen, stuur mij of Dutchy3010 dan even een Persoonlijk bericht met het verzoek om je troep achter je op te ruimen.<<< Was gisteravond op een motor van een gebouw aan het af rijden: Toen ik op de grond kwam vloog ik van mijn motor af: Maar ik leefde gewoon nog: En vandaag voor een politieauto staan en de agenten neerknallen: Maar toen ik de (dode) agenten eruit haalde en met de auto wegreed ontplofte hij: Vandaag weer op een toren lol gaan maken: Maar toen belde Dwayne en werd ik afgeleid: Later schoot ik perongeluk ook nog met een Raket Launcher bij mijn voeten: Bewerkt: 5 december 2010 door Jacky-2007 Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 7 juli 2011 Rapport Geplaatst: 7 juli 2011 Een dom faal videotje wat ik even gauw in elkaar heb geknutseld: Ik ben van plan nog een video voor gtaforum.nl te maken maar daar heb ik mensen voor nodig die kunnen/willen helpen. Ik kan daar eventueel nog een script voor maken. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 7 juli 2011 Rapport Geplaatst: 7 juli 2011 Ik ben van plan nog een video voor gtaforum.nl te maken maar daar heb ik mensen voor nodig die kunnen/willen helpen. Zoiets is vaker gedaan. Kijk ook eens hier en hier. Wellicht kan je degenen die toen hebben meegedaan vragen of ze met jouw project mee willen doen. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 7 juli 2011 Rapport Geplaatst: 7 juli 2011 Bedankt voor de tip ik heb al wat rond gevraagd. Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 12 juli 2011 Rapport Geplaatst: 12 juli 2011 (bewerkt) Een dom faal videotje wat ik even gauw in elkaar heb geknutseld: Ik ben van plan nog een video voor gtaforum.nl te maken maar daar heb ik mensen voor nodig die kunnen/willen helpen. Ik kan daar eventueel nog een script voor maken. Rijd die Huntley gewoon rond met die zwarte streep? Of heb je wat gecheat of zo of met tools iets gedaan? Want ik zie je met Niko als een gek vliegen dus ik vraag het even Bewerkt: 12 juli 2011 door android Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 12 juli 2011 Rapport Geplaatst: 12 juli 2011 Nou het moet goud lijken en gebruik het voor mijn clan hij is zo niet te vinden maar als je boating hebt gedaan staat er ook een huntley met een goudenonderkant als deze maar hiervoor gebruik ik een trainer en dat door de lucht vliegen is door middel van gast run rennen waardoor je alle kanten op vliegt. Reageren
GTA-top Geplaatst: 16 juli 2011 Rapport Geplaatst: 16 juli 2011 http://www.youtube.com/watch?v=mwgFvoWXkeU Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 4 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2011 Ben jij een stunter? Wil je bij een stuntgroep? Probeer VanDutch IV! Meer informatie vind je hier: http://www.gtaforum.nl/topic/121132-vandutch-gta-iv/ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.