Bassieboy35 Geplaatst: 8 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2011 Graag rates: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BiglifeRPG Geplaatst: 18 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2011 Ik was aan het stunten op het vliegveld in The Ballad Of Gay Tony met een Police Stinger het gevolg: Doe dat maar eens na Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dippie Geplaatst: 28 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2011 (bewerkt) Als je in een auto zit, door de politie wordt achtervolgd en door Middle Park rijd, is onderstaande screenshot het gevolg (Afbeelding in spoiler gezet wegens grootte) Bewerkt: 28 augustus 2011 door Doemar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gamejuize Geplaatst: 1 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst: 1 oktober 2011 (bewerkt) http://www.youtube.com/watch?v=QyNYmyNu7vg wat vinden jullie ervan ?>>> Door .Levi.: Topic samengevoegd met topic: Home Made Screens + filmpjes in het IV: General forum. Ik heb je link ook even in een mooie youtube-tag gezet.<<< Bewerkt: 8 oktober 2011 door .Levi. verkeerde forum Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 1 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst: 1 oktober 2011 Mooi gemaakt maar officieel hoort het hier Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gamejuize Geplaatst: 1 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst: 1 oktober 2011 sorry ben nieuw Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 1 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst: 1 oktober 2011 Dat geeft niet hoor, ik wist dat soort dingen op het begin ook niet. welkom bij deze Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gamejuize Geplaatst: 1 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst: 1 oktober 2011 Dankje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2011 Mooi gemaakt hoor Bij sommige moet ik wel lachen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
linux-or-unix Geplaatst: 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2011 Hallo Gamejuize, Ik vond het een erg leuk en grappig filmpje, je hebt er van mij dan ook gelijk 2 Likes bijgekregen Laterz, TJ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xoex23 Geplaatst: 5 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2011 Inderdaad een erg leuk filmpje, En meteen welkom op het forum :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
EnergyCorse Geplaatst: 16 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst: 16 oktober 2011 (bewerkt) Leuke filmpjes bassieboy35 en GameJuize! Laatste tijd ben ik een beetje bezig geweest met de graphics van Gta 4 Veel gepuzzel maar uiteindelijk ben ik wel redelijk tevreden met het resultaat Binnenkort maar is "proberen" een filmpje in elkaar te prutsen Natuurlijk ook een bedankje aan alle modders. Edit Wat gebeurd er als je de macarena & GTA combineerd? Check het result beneden! >>> Door Jacky-2007: Even in de juiste media-tag geplaatst. Leuke video! <<< Bedankt Jacky! Bewerkt: 20 oktober 2011 door EnergyCorse Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
EnergyCorse Geplaatst: 23 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst: 23 oktober 2011 (bewerkt) Eindelijk klaar met mijn eerste Machinima Ben benieuwd of het me gelukt is om een beetje origineel te zijn Saints row 3 komt met een wrestelmove...... GTA Komt met...... KICKASS HD Disclaimer: Watch in HD with volume turned up Bewerkt: 23 oktober 2011 door EnergyCorse Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 24 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2011 Haha, ik heb erg gelachen om het concept, oud vrouwtje die helemaal para gaat tegen alle helden uit de IV games. Mooi werk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dippie Geplaatst: 29 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2011 Haha, ik heb erg gelachen om het concept, oud vrouwtje die helemaal para gaat tegen alle helden uit de IV games. Mooi werk. Haha, ik ook Zeker wel origineel om een oud vrouwtje te gebruiken als heldin. Beetje wegscheuren op een crossmotor, heerlijk! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.