Sentasi Geplaatst: 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2012 Zeer mooie foto's Maar de 3de foto, waar staat dat monument/beeld? Hiero. De paarden staan bovenop de grote boog, die in het midden van de rotonde staat. En inderdaad, prachtige foto's. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BelgiumRedDevils Geplaatst: 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2012 Zeer mooie foto's Maar de 3de foto, waar staat dat monument/beeld? Hiero. De paarden staan bovenop de grote boog, die in het midden van de rotonde staat. En inderdaad, prachtige foto's. Van de paarden weet ik dat is in Broker aan het park, maar die Boogschutter? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sentasi Geplaatst: 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2012 Dat is dan de 2e foto, niet de 3e.. Maar die staat hier, ten noorden van de Monoglobe. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2012 MOAR VIDOS FRUM ENRGICURSE, WIT NEW STTIGNS!!!1!1eleven!11!one! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BelgiumRedDevils Geplaatst: 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2012 Dat is dan de 2e foto, niet de 3e.. Maar die staat hier, ten noorden van de Monoglobe. Er zijn 4 foto's kijk maar goed Ik had dat beeld nog nooit gezien, zal eens zoeken op GTA. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sentasi Geplaatst: 9 juli 2012 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2012 Er zijn 4 foto's kijk maar goed Oeps, je hebt helemaal gelijk.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
EnergyCorse Geplaatst: 10 juli 2012 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2012 Zeer mooie foto's Maar de 3de foto, waar staat dat monument/beeld? Bedankt voor het compliment Prachtige screens! Dankje Woody Zeer mooie foto's Maar de 3de foto, waar staat dat monument/beeld? Hiero. De paarden staan bovenop de grote boog, die in het midden van de rotonde staat. En inderdaad, prachtige foto's. Thnx Sentasi Build 1.40 alweer Met o.a aanpassingen aan depth fx, DOF , Ambient occlusion , Bloom , DOF TAPS & nieuwe color filters Gta 5 Gta 4 gemod Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sammie_GTA Geplaatst: 10 juli 2012 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2012 Dit ziet er echt schitterend uit man! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
EnergyCorse Geplaatst: 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2012 Bedankt voor het compliment sammie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
EnergyCorse Geplaatst: 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2012 Nieuwe screens van Gta 5 zien er prachtig uit. Leuk moment om ze tegenover elkaar te zetten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2012 Ik vind GTA V er mooier uitzien. Of komt dat omdat ik het er mooier uit wil zien? Misschien wel leuk om een screen van het water in IV te trekken en die te zetten tegenover de screen van het meer in V. Eens zien of ze dat realistischer hebben kunnen maken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
EnergyCorse Geplaatst: 13 juli 2012 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2012 Ik vind GTA V er mooier uitzien. Of komt dat omdat ik het er mooier uit wil zien? Misschien wel leuk om een screen van het water in IV te trekken en die te zetten tegenover de screen van het meer in V. Eens zien of ze dat realistischer hebben kunnen maken. Nee hoor, ik vindt ook Gta 5 er mooier uit zien Zeker wat ze voor elkaar hebben weten te krijgen met de timecycle/lucht. Ook de blur op de helikopterbladen ziet er goed uit. Voor de rest is de draw distance ook erg goed. Zal binnenkort screen van het water maken (kan nu al vertellen dat het er in Gta 5 beter uit ziet) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
EnergyCorse Geplaatst: 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2012 (bewerkt) Weer een beetje bezig geweest met enb Op dit moment beland op build 1.43 Saturation levels zijn veranderd & LenzParameters zijn onderhanden genomen Voor de rest aanpassingen aan reflecties/schaduwen. Bewerkt: 14 juli 2012 door EnergyCorse Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2012 Alles ziet er zo goed uit tot dat je dat stukje grond ziet naast de fabriek met zen lage resolutie-texture... Maar verder zien die schaduwen (net als al de rest) er natuurlijk prachtig uit :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Woody268 Geplaatst: 15 juli 2012 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2012 Het blijven prachtige foto's! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.