Phoenyxar Geplaatst: 14 juni 2013 Rapport Geplaatst: 14 juni 2013 Het is moeilijk om enige vooruitgang nog op te merken nu het al zo ver is. Vooral aan weerspiegelingen gewerkt lijkt me dan? Ook even credit vermelden aan de modmakers van de auto's trouwens. Maakt me nieuwsgierig wat de eerste is. Reageren
Dippie Geplaatst: 19 juni 2013 Rapport Geplaatst: 19 juni 2013 Wauw, heb je deze Honda CR-X ook voor mij? Ik ben groot fan van Honda Reageren
EnergyCorse Geplaatst: 21 juni 2013 Rapport Geplaatst: 21 juni 2013 Weeral mooie screens! De weerspiegelingen van de eerste vind ik wel fantastisch. Bedankt 3L1077 @Phoenyax Goed opgemerkt, inderdaad wat gerommeld aan reflectie`s. Gebeurde nadat ik shaders van de laatste patch had toegevoegd, zodoende heb ik nu een hybride versie van Gta De eerste wagen is: 2012 Marussia B2 Editing&Conversion: YSS323 @Dippie94 De prachtige Honda CRX 1991 is van Allcash & Arti9609 Link: http://www.gta4-mods.com/vehicles/honda-crx-1991-f20787 Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 22 juni 2013 Rapport Geplaatst: 22 juni 2013 Al wel een oudje, besef me terwijl ik hier zo zit te bewonderen wat er zoal nog gemaakt wordt, dat deze video hier nog helemaal niet (of de zoekfunctie neemt een loopje met me) is getoond: Reageren
EnergyCorse Geplaatst: 25 juni 2013 Rapport Geplaatst: 25 juni 2013 (bewerkt) Leuke video Jacky & Death Inc. Origineel & goed inelkaar gezet Project: Silent Liberty Bewerkt: 25 juni 2013 door EnergyCorse Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 26 juni 2013 Rapport Geplaatst: 26 juni 2013 Je screens blijven leuk om naar te kijken! Heb je trouwens ook ooit overwogen om een short mobiel te maken van ongeveer 20 minuten? Reageren
EnergyCorse Geplaatst: 29 juni 2013 Rapport Geplaatst: 29 juni 2013 (bewerkt) Bedankt Bassieboy! Een short mobiel, wat bedoel je daar precies mee? Klinkt iengeval interessant Bewerkt: 29 juni 2013 door EnergyCorse Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 29 juni 2013 Rapport Geplaatst: 29 juni 2013 De screens zien er weer geweldig uit, stuk voor stuk! Hetgeen vooral interessant is is de schaduw bij de tweede screen: een prachtig contrast tussen het donkere gedeelte, bij het lijk, en het lichte gedeelte waar een lange schaduw van een lopend persoon te zien is. De bovenste screen geeft een prachtig beeld weer van het grijze, grauwe sfeertje dat nog altijd in het Liberty City van IV hangt. Ook heb je gebruik gemaakt van een mooi perspectief. De screens waar Niko aan het schieten is zijn gaaf, mooie effecten zijn gebruikt. Ook ziet de screen met de auto (en die van de auto's die je eerder hebt gepost) er gelikt uit. Top, keep up the good work! Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 29 juni 2013 Rapport Geplaatst: 29 juni 2013 Wederom weer mooie screens, ik bedoelde trouwens movie. (kwam door de autocorrectie) Reageren
EnergyCorse Geplaatst: 29 juni 2013 Rapport Geplaatst: 29 juni 2013 Bedankt Ben op dit moment wat nieuws aan het proberen (short movie) Als er interesse voor is dan bouw ik het verder uit , kost helaas best wat tijd Reageren
GTA_Michael Geplaatst: 3 juli 2013 Rapport Geplaatst: 3 juli 2013 Hey Energy, kun je misschien eens foto's / video's opnemen op deze map met jou ENB settings? http://www.youtube.com/watch?v=MVvwwW7x8rI Lijkt me echt nice Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 3 juli 2013 Rapport Geplaatst: 3 juli 2013 Echt mooie foto's heb je Energy! Reageren
Michael Geplaatst: 3 juli 2013 Rapport Geplaatst: 3 juli 2013 Ik vind EnergyCorse erg goed! :-) Reageren
EnergyCorse Geplaatst: 20 juli 2013 Rapport Geplaatst: 20 juli 2013 De screens zien er weer geweldig uit, stuk voor stuk! Hetgeen vooral interessant is is de schaduw bij de tweede screen: een prachtig contrast tussen het donkere gedeelte, bij het lijk, en het lichte gedeelte waar een lange schaduw van een lopend persoon te zien is. De bovenste screen geeft een prachtig beeld weer van het grijze, grauwe sfeertje dat nog altijd in het Liberty City van IV hangt. Ook heb je gebruik gemaakt van een mooi perspectief. De screens waar Niko aan het schieten is zijn gaaf, mooie effecten zijn gebruikt. Ook ziet de screen met de auto (en die van de auto's die je eerder hebt gepost) er gelikt uit. Top, keep up the good work! Bedankt voor je leuke beschrijving & positieve reactie van de screens Foreigner97 Hey Energy, kun je misschien eens foto's / video's opnemen op deze map met jou ENB settings? Lijkt me echt nice Ik heb het even geprobeerd op 1 van mij versie`s , lukte niet op de boel te laden zonder texture pop-in. Zal het binnenkort wel even op een andere proberen Echt mooie foto's heb je Energy! Thanks Ezra24rct3 Ik vind EnergyCorse erg goed! :-) Bedankt Extreem Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.