EnergyCorse Geplaatst: 23 juni 2014 Rapport Geplaatst: 23 juni 2014 Bedankt voor de leuke reactie en feedback Hanneswasco. Zal vanavond even kijken naar de blur van de achtergrond. Blijkt dat me mod voertuigen & mensen op de meest vage plekken spawned Reageren
EnergyCorse Geplaatst: 29 juni 2014 Rapport Geplaatst: 29 juni 2014 (bewerkt) Bewerkt: 29 juni 2014 door EnergyCorse Reageren
EnergyCorse Geplaatst: 30 juni 2014 Rapport Geplaatst: 30 juni 2014 (bewerkt) McLaren MP4-12C GT3 BY cjinstgay 2014 Ferrari Laferrari by wja McLaren P1[EPM]by y97y Bewerkt: 3 juli 2014 door EnergyCorse Reageren
ERRWINS Geplaatst: 30 juni 2014 Rapport Geplaatst: 30 juni 2014 De op een na laatste foto is bijna perfect. De weerspiegeling van de gebouwen in de auto is fenomenaal! Het wegdek is nu iets minder glimmend wat een beter resultaat geeft. Echt vet! Reageren
EnergyCorse Geplaatst: 3 juli 2014 Rapport Geplaatst: 3 juli 2014 (bewerkt) @ERRWINS Bedankt voor je leuke reactie! Werkt motiverend om alsnog de hele timecycle te tweaken 2014 Ferrari Laferrari by wja Bewerkt: 3 juli 2014 door EnergyCorse Reageren
ERRWINS Geplaatst: 3 juli 2014 Rapport Geplaatst: 3 juli 2014 (bewerkt) Perefect! Ligt het aan mij of krijgen de velgen een blauwe gloed? Bewerkt: 3 juli 2014 door ERRWINS Reageren
EnergyCorse Geplaatst: 3 juli 2014 Rapport Geplaatst: 3 juli 2014 @ERRWINS Bedankt voor je reactie`s & feedback Goed gezien van de blauwe gloed, had ik niet eens door, Ik was voornamelijk bezig met de reflectie`s op de auto & in de ramen. In het 24uurs systeem van gta (timecycle) heb ik een aantal variablen aangepast. Waaronder Particle HDR , wat meer reflectie geeft op verschillende punten maar te hoog en de boel wordt blauw/paars Nogmaals dank Reageren
ERRWINS Geplaatst: 4 juli 2014 Rapport Geplaatst: 4 juli 2014 Ik had hetzelfde toen ik ENB gebruikte voor San Andreas dus ik weet een klein beetje waar ik op moet letten Voor de rest zien je settings er heel goed uit! De weerspiegeling in de lak is niet te overdreven, waardoor het natuurlijk en realistisch overkomt. De weerspiegeling in de ramen vind ik nog wel iets te sterk maar dat zijn de smaken die verschillen. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 4 juli 2014 Rapport Geplaatst: 4 juli 2014 Welke mod gebruik jij voor die kwaliteit man? :O Reageren
JustHano Geplaatst: 5 juli 2014 Rapport Geplaatst: 5 juli 2014 Zoals ik al eerder heb gezegd vind ik dat je foto's die je tot nu toe hebt geplaatst er echt fenomenaal uitzien! Kan het niet vaak genoeg zeggen. Respect! Reageren
ERRWINS Geplaatst: 5 juli 2014 Rapport Geplaatst: 5 juli 2014 Welke mod gebruik jij voor die kwaliteit man? :O Dit is ENB Reageren
EnergyCorse Geplaatst: 6 juli 2014 Rapport Geplaatst: 6 juli 2014 @ERRWINS Bedankt voor de reactie & feedback Belichting op de ramen staat inderdaad nog wat te hoog. @Ezra24rct3 Bedankt voor de reactie, mod is ENB @JustHano Bedankt voor je leuke reactie! Reageren
ERRWINS Geplaatst: 6 juli 2014 Rapport Geplaatst: 6 juli 2014 Mag ik vragen wat de schaduwen veroorzaakt want ik vind de schaduwen wat aan de solide kant of ligt dat aan mij? Net alsof iemand met een grote bouwlamp achter een gebouw staat. Voor de rest ziet het er weer heerlijk scherp uit! Reageren
EnergyCorse Geplaatst: 7 juli 2014 Rapport Geplaatst: 7 juli 2014 (bewerkt) @Erwin Bedankt voor de feedback , de schaduwen is mischien omdat me direct lightning nog te hoog staat. Binnenkort even uitproberen Laaste screen is added dither (soort van meer kleuren) Bewerkt: 7 juli 2014 door EnergyCorse Reageren
ERRWINS Geplaatst: 7 juli 2014 Rapport Geplaatst: 7 juli 2014 De tweede en de laatste hebben een geweldige samenstelling van kleuren, heel mooi! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.