Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Bedankt voor de reactie ERRWINSNadat me gta was gecrashed een maand werk verlorenNu weer rustig opbouwen , begonnen met wolkjes :DGTAIV_2014_07_27_00_35_11_33.jpgGTAIV_2014_07_26_03_30_12_21.jpg

Bewerkt: door EnergyCorse
  • Reacties 1.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• EnergyCorse

120

• End Of The Riot

69

• Dieko

37

• ERRWINS

36

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ik vind de wolken nog wat fel van kleur en ook de verkeerde kleur, alsof je een filter gebruikt. Is het mogelijk om het zacht oranje te doen? :puh:

Bedankt voor je reactie & feedback weer erwin.

Zacht oranje moet wel te doen zijn (verschilt nu ook erg wat voor tijdstip en welke soort weer ik aan heb)

Nogmaals dank voor alle reactie`s :)

Bedoel je ongeveer dit met zacht oranje?

GTAIV_2014_07_26_21_36_40_63.jpg

uploading images

Geplaatst:

Nu lijkt het alsof ik alleen maar kritiek heb maar je gebouwen zijn in de verte wat wazig, wellicht de blur te hoog?

De lampen zijn op je screen blauw, hoort dat of vind je dit mooi want ik vind het persoonlijk heel nice staan. Alsof het ledjes zijn :)

Geplaatst:

Nee wat ik al eerder zei: Alle feedback is van harte welkom en ik heb er erg veel aan.

Soms is het wel even afwegen tussen soort van "mooi & realistisch" en de hulp met kleuren wordt erg op prijs gesteld :)

De wazigheid klopt inderdaad, voorlopig heb ik namelijk een soort van fog ingesteld.

Dit vanwege de afweging tussen wel detail , maar kartels of het een beetje verbergen.

Maar ik kan er zeker nog aan sleutelen.

De lampen zijn vanzich zelf volgens mij al blauw (weet ik niet zeker)

Heb wel de grootte aangepast en heb al een tijd geleden het voorelkaar gekregen om stuk meer lichtjes tevoor schijn te toveren.

Met de lucht ben ik nog bezig :)

Blijft lastig om de juiste kleuren te pakken.GTAIV_2014_07_26_03_04_29_06.jpgGTAIV_2014_07_27_04_31_57_08.jpgGTAIV_2014_07_28_14_49_24_19.jpgGTAIV_2014_07_26_21_46_23_14.jpg

Geplaatst:

WOW! De eerste en de laatste moeten bijna wel echte foto's zijn. Wat ongelofelijk! :*D

Ik vraag me wel af hoe de zon in foto 3 blauw kan zijn.

Geplaatst:

Met de lucht ben ik nog bezig :)

Ik vind die oranje/roze gloed juist wel mooi. Zie je in het echt ook wel eens, door de breking van het licht.

Ik vraag me wel af hoe de zon in foto 3 blauw kan zijn.

Diezelfde breking van het licht (je moet toch iets verzinnen) Ik vind dat dat wel wat heeft.

Geplaatst:

Ik vind Chinatown er best wel goed uitzien. Het doet me denken aan de kleine drukke straatjes waar veel kleine winkeltjes zitten in het echt. Mijn complimeten :tu:

Bedankt voor de reactie`s en feedback :)

Hier en daar nog wat aanpassingen gemaakt, blijft lastig om omgeving,auto`s,personage`s etc goed afgestemd opelkaar te krijgen.

Onderstaande screenshot is gemaakt nadat ik wat heb gerommeld met Ambient Occlusion.

GTAIV_2014_07_30_04_53_27_79.jpg

Geplaatst:

Die laatste hier lijkt wel erg sterk op een foto, zeker de achtergrond. Maar ik denk dat er wel wat "misgaat" bij de donkere/zwarte vlakken hier. De wielen zouden niet zo donker horen te zijn, net als de wielkassen zelf, maar dat kan natuurlijk ook aan gebruikte textures liggen. Daarnaast zeer geslaagd screen en degene erboven ook.

Geplaatst:

De screen met de Porsche is zeer goed gelukt. Maar net wat Phoenyxar zegt, zijn de donkere vlakken te donker om het goed te herkennen, ook valt me de chromen onderdelen op: Uitlaat, remklauwen en de spiegel.

Ga zo door :tu:

Geplaatst:

Prachtig! Je zou bijna denken dat je ze allemaal gefotografeerd hebt. Mooie Porche, trouwens. :)

Nogmaals bedankt iedereen voor de leuke reactie`s en feedback :)

Het helpt zoveel al de tips.

De zwarte velgen, dat is iets wat ik zelf er gaaf uit vindt zien.

Je kan er best veel verschillende kleuren op doen, zelfde voor de body zelf.

Een aantal maanden heb ik ook mijn shader file aangepast (ongeveer een pagina aan extra code)

De code was gewoon openbaar en het voegt Parallex occlusion.toe.

Dacht in eerste instantie niet dat het werkte, kennelijk dus wel.

Dat verklaard ook de soort pop-out/ schaduw van stenen :engel:

GTAIV_2014_08_01_04_07_21_32.jpg

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...