ERRWINS Geplaatst: 1 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2014 Echt heel vet gedaan, geen commentaar op dit plaatje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
EnergyCorse Geplaatst: 1 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2014 Dankje ERRWINS. Zit een stuk meer progressie in laatste tijd, dankzij alle feedback Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 1 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2014 Wow, die gebouwen zien er echt realistisch uit. Prachtig hoe je dit voor elkaar krijgt! Speel je eigenlijk ook nog "gewoon" GTA IV, of neemt het sleutelen en screens maken te veel tijd in beslag? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 1 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2014 Gruwelijk zeg, je ziet gewoon niet meer of het screens zijn van een computerspel, of foto's. Ik zou wel eens een filmpje willen zien waarin je door jouw stad loopt, dat moet er echt fantastisch uit zien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 1 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2014 Met die instellingen valt GTA IV amper te spelen denk ik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 2 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2014 Als ik het goed heb heeft hij enkele maanden terug aangegeven dat het perfect te spelen valt. Weet natuurlijk niet in welke mate alles dan geactiveerd is. Deze twee vind ik zeer geslaagd. Je ziet natuurlijk nog altijd dat het game-materiaal is, maar de lijn tussen artificieel ultrarealisme en realiteit is hier klein. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 2 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2014 Misschien omdat ik op mobiel zit, maar toen ik de eerste zag dacht ik dat het echt een foto was. Ongelofelijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
EnergyCorse Geplaatst: 3 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2014 (bewerkt) Bedankt voor alle leuke reactie`s Op dit moment ben ik de shader aan het tweaken, zover mogelijk tot ze grens. En met wat meer kennis van de werking van shaders in gta, ben ik maar gelijk bezig gegaan met de voetgangers. Wat overigens nog een flink karwei wordt om een beetje goed te krijgen. @Hannewasco Spelen doe ik nog zelden meestal gewoon sleutelen eraan. Kwa fps hangt eraf voor voor settings, deze screens zijn met +- 10 fps genomen. Tijd voor een verse GPU. Shader voor voetgangers Bewerkt: 3 augustus 2014 door EnergyCorse Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 3 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2014 Het is een hele mooie screen alleen vind ik het contrast nog niet helemaal perfect. Dat kun je goed zien door naar het witte gebouw te kijken en het hoekje van het middelste gebouw. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 3 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2014 Het bakstenen gebouw in het midden lijkt inderdaad wat problemen te hebben met lighting. Maar de peds lijken op zich in orde te zijn (naar wat mogelijk is zonder models aan te passen natuurlijk) Het blijven toch elke keer mooie screens. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
EnergyCorse Geplaatst: 3 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2014 (bewerkt) Bedankt weer voor de feedback heren! Dankzij jullie lukt het om de ENB steeds maar weer te verbeteren Nu weet ik gelijk dat ik nog even moet kijken naar contrast/bleach settings Testje met nog een aantal nieuwe shaders voor voetgangers: Bewerkt: 3 augustus 2014 door EnergyCorse Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 3 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2014 'That ass' Heel mooi, Energy! Contrast is verder nog niet aangepast of? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 3 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2014 Ik denk dat bij de laatste de bleach toch te laag staat (en er zijn geen schaduwen lijkt het)? Er voelt iets net niet juist aan, maar het is lastig om zeggen wat. Maar de peds zien er wel best goed uit. Want er bestaan limieten naar wat je kunt doen zonder aan textures te zitten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sir_Ballas Geplaatst: 4 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2014 je moet voor de gein eens een echte foto ertussenstoppen om te zien of mensen het verschil zien Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
EnergyCorse Geplaatst: 5 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2014 (bewerkt) Bedankt weer voor de reactie`s en feedback Zonder dit forum/jullie was ik al lang gestopt met modden. Ben net klaar met nieuwe lucht voor zonnig @Sir ballas Leuk idee alleen denk dat je altijd wel verschil blijft zien. Weet niet wat het is afentoe maar er is altijd wel iets wat net niet klopt. Na 4 uur lang proberen ben ik daar wel inmiddels achter. Verschil kan je wel zien in onderstaande screens. Real Gta IV Bewerkt: 5 augustus 2014 door EnergyCorse Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.