Phoenyxar Geplaatst: 5 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2014 Je bomen hebben wat water nodig, ze zijn dood. De laatste screen is in mijn mening het meest geslaagd, voornamelijk door de lichtinval in de gang. De tweede is ook niet slecht. Maar lastig om zeggen wat beter moet. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 5 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2014 Het zijn wederom goede screens maar hoe kan het dat de ramen van die ene auto zo erg schijnen? Reageren
EnergyCorse Geplaatst: 6 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2014 (bewerkt) Bedankt voor de complimenten/feedback heren De bomen hebben inderdaad wat water nodig nu je het zo zegt. Zal snel me color pow veranderen. De ene auto was me nogeneens opgevallen lol. Blijkt dus dat me reflectie`s niet overal even goed werken. Krijg je meestal als je iets tweaked veranderd de helft weer. Ben tijdje bezig geweest met reflection/metallic shaders en daarop nog eens timecycle instellingen. image upload no resize] Bewerkt: 6 augustus 2014 door EnergyCorse Reageren
ERRWINS Geplaatst: 6 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2014 Komt ie weer: het is wat donker, vooral bij de wielbakken en onderkant deuren Reageren
EnergyCorse Geplaatst: 6 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2014 (bewerkt) Thnx Erwin! Had me contrast weer wat omhoog gegooid. Kan het namelijk met aantal verschillende settings aanpassen In de Shader file kan ik Bleach/contrast/Saturation aanpassen In de timecycle file kan ik exposure, en de hele lucht aanpassen (reflectie valt er ook onder) Voor de rest zou ik vanaf nu ook even melden welk weers omstandigheden ik aan heb staan en tijd. Zoals die boven was in de middag met drizzle. Bewerkt: 6 augustus 2014 door EnergyCorse Reageren
Michael Geplaatst: 6 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2014 (bewerkt) Ik vond de screenshots die je een paar pagina's (lees: vorige pagina) terug hebt gemaakt, met die van het steegje en het gebouw er veel realistischer eruit zien. Maar deze ziet er natuurlijk ook wel leuk uit, alleen wat al eerder werd gezegd een beetje te donker.. Bewerkt: 6 augustus 2014 door Asphyxiated Reageren
EnergyCorse Geplaatst: 8 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2014 (bewerkt) @Ashpyxiated Bedankt voor de reactie en feedback. Gezien omgeving nu redelijk voor elkaar is ben ik bezig met de reflectie`s etc. Ook gelijk geprobeerd het wat minder donker te maken. Ook is het chrome aangepast met de feedback van ERRWINS Bewerkt: 8 augustus 2014 door EnergyCorse Reageren
ERRWINS Geplaatst: 8 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2014 Ik heb hier verder niks aan toe te voegen, het ziet er netjes en strak uit! Wat is de volgende instelling? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 8 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2014 De rook misschien? Maar dat hangt waarschijnlijk sterk vast aan de gebruikte textures en hoe deze zich manifesteert dus ik weet niet in hoeverre je daar aan gaat zitten. Maar een zeer geslaagde screen alleszins, zeer compleet. Reageren
EnergyCorse Geplaatst: 9 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2014 (bewerkt) Thanks weer voor alle hulp heren Op dit moment bezig een soort van "tech" demo inelkaar aan het flantsen. En ondertussen nog een paar screens waar je de werking van 2 shaders goed kan zien Alleen hier zou een Dof filter wel hebben omdat de omgeving er nou niet echt super uit ziet. & mischien reflectie ietsje naar beneden. Maar ja eerst maar eens tech video afmaken. Bewerkt: 9 augustus 2014 door EnergyCorse Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 9 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2014 Wat moeten we ons precies voorstellen bij een "tech" demo? Mooie screens alweer, en bij het nadenken over wat een tech demo kan zijn kwam er een ideetje in mij op. Zou het moeilijk zijn om voor- en na-screens te maken, waarbij we duidelijk zien wat je ENB-modificatie doet? Als ik me niet vergis kan je met een druk op de knop ENB uit en aan zetten, niet? Zulke screens lijken me wel leuk om te zien. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 9 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2014 Ziet er wederom goed uit, Energy! Wat is dat witte bij de brandblusser op je tweede screen? Reageren
EnergyCorse Geplaatst: 9 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2014 Bedank voor de leuke reactie`s weer heren Ik kan me enb wel uitzetten, maar dan is het beeld donker en aparte kleuren lol. En voor nog een versie heb ik voorlopig niet genoeg ruimte. Tech demo, soort van trailer maar meer gericht op de techniek/graphics. @Erwin Weer top feedback. Denk dat me HDR / Lumasharpening nog wat te hoog staat. Dan worden gekartelde randjes wit achtig. Nogmaals dank! Reageren
EnergyCorse Geplaatst: 13 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2014 (bewerkt) Bezig geweest Shaders voor reflections. Wou heel graag side reflections, wat wonderbaarlijk dus ook gelukt is. Bewerkt: 13 augustus 2014 door EnergyCorse Reageren
3L1077 Geplaatst: 13 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2014 Kun je eens op een heel hoog punt gaan staan en een soort van landschapsfoto maken? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.