ERRWINS Geplaatst: 13 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2014 Echt heel vet, Energy! Je hebt ook een goede smaak qua auto's Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
EnergyCorse Geplaatst: 13 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2014 Thnx Erwin Hier nog een paar screens van de reflectie shader. Niet op allerhoogste kwaliteit (was ik te lui voor) [/url] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 13 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2014 Ik zou de weerspiegeling wel iets lager zetten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
EnergyCorse Geplaatst: 13 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2014 Thnx weer voor feedback Erwin Moet nog best wat aanpassen gezien de reflectie shader me settings redelijk op ze kop heeft gezet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 13 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2014 Ben benieuwd hoe het uitpakt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
EnergyCorse Geplaatst: 14 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2014 Bezig geweest met tweaken ervan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 14 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2014 De reflectie is perfect! Maar hoe kan het dat je velgen amper zichtbaar zijn? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 14 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2014 De boompjes zien er wat triest uit zo. Maar om dat te verbeteren zul je wellicht het hele model moeten aanpassen en andere textures gaan zoeken dus het is vergeven. Verder mooie screen(s)! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
EnergyCorse Geplaatst: 15 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2014 (bewerkt) @Erwin Dat zwarte is omdat ik fan ben van de look ervan Zal eraan denken met volgende screen. @Phoenyxar Bedankt viir de reactie en feedback Boompjes kan ik mischien nog wel wat aan doen. Nogmaals weer bedankt voor de leuke reactie`s Laatst ben ik aan de gang gegaan met de sneeuw mod van Jumbo0 Erg leuke mod en knap inelkaar gezet. Nu ben ik een mod van/voor een mod aan het maken Bedoeling is om nieuwe textures te plaatsen Voor de rest gebruik ik mijn eigen timecycle en Enb settings natuurlijk. Voor de rest ben ik me aan verdiepen in shader technieken. En ik heb een aantal ideeen die mischien wel leuk zijn. Tot nu toe heb ik alleen een aantal textures vervangen in Alderney en een aantal shaders in gebruik. Voor een vergelijking heb ik Jumbo0 zijn trailer hieronder geplaatst zodat je het verschil kan zien en het iets duidelijker is wat ik aan het doen ben. Tevens moet ik een hoop instellingen weer aanpassen, me level of detail ben ik kwijt omdat ik de mod gebruik. Dus hierbij de Trailer van Jumbo0 (En natuurlijk cookies voor hem En hier aantal screens met nieuwe texture`s,relief mapping , parralel occlusion , ambient occlusion , soft shadows , cubemap reflections etc Bewerkt: 15 augustus 2014 door EnergyCorse Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 15 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2014 Wow, dat is wel een goed uitgewerkte mod! Wederom mooie screens, Energy. Je bent bijna klaar of heb ik dat verkeerd? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 15 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2014 De standaard auto's in GTA IV zien er ook niet slecht uit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
EnergyCorse Geplaatst: 15 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2014 (bewerkt) @Erwin Bedankt! Ben er eergister pas mee begonnen dus is verre van af. Ik heb nu alleen in Alderney een aantal stukken de texture`s gedaan. Voor de rest heb ik dus een hele lijst aan ideeen. *Roadmarks texture`s vervangen *Sidewalks texture`s vervangen *Voetstappen in sneeuw texture`s vervangen *Frosting effect texture`s op muren toevoegen *Frosting effect texture`s op gebouwen toevoegen *Vegetatie aanpassen *Een texture van Ijspegels vastmaken aan gebouwen *Sneeuw op auto`s toevoegen *Sneeuw hopen op de straat toevoegen *Soort van blizzard effect maken *Kijken voor real time opdroging effecten van de sneeuw *Extra snow particles *Een 1940/50 playlist/radio station *condensatie op ruiten Ik heb nog geen flauw idee wat ik ervan voor elkaar krijg Goed iengeval om te horen dat het begin al geslaagd is. En met jullie feedback werkt het tegenwoordig een stuk relaxer @IKT Nice screen. Is het ice 3.0 die je gebruikt? Ondertussen nog wat screens genomen terwijl ik aan het testen was. Bewerkt: 15 augustus 2014 door EnergyCorse Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
EnergyCorse Geplaatst: 16 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2014 (bewerkt) Vanacht bezig geweest met: *Sneeuw effect texture`s op muren toevoegen *Sneeuw effect texture`s op gebouwen toevoegen Ik heb een aantal texture`s van het policestation in Alderney geexporteerd. Vervolgens heb ik die in Photoshop Elements aangepast, wat voor mij de eerste keer is. Before After Mijn eerste poging om sneeuw op/tussen de muren te krijgen Bewerkt: 16 augustus 2014 door EnergyCorse Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 16 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2014 (bewerkt) Ziet er netjes uit voor een eerste poging. De Redwood billboard is nog niet helemaal goed volgens mij Deze settings zijn ook echt heel goed. Mocht je inspiratie zoeken, zijn settings staan in de beschrijving Bewerkt: 16 augustus 2014 door ERRWINS Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 16 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2014 Klopt, EnergyCorse Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.