GuitarGuy666 Geplaatst: 16 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2014 Wat mods wel niet met een game kunnen doen zeg. Echt hele mooie screens. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
EnergyCorse Geplaatst: 16 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2014 @Erwin Depeasant zijn settings zien er inderdaad goed uit. Toch probeer ik liever niet Enb`s van andere personen als referentie materiaal te gebruiken. Is ook leukere uitdaging om alles zelf in elkaar te knutselen. Video ziet er goed uit , maar met een beetje geluk gaat mijn tech demo er nog wel een stap overheen. @Supergtagamer Bedankt voor je leuke reactie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 16 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2014 Nog beter dan het filmpje? Ik ben zeeeeeeer benieuwd! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
EnergyCorse Geplaatst: 17 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2014 (bewerkt) Ojee niet te hoge verwachtingen hebben hoor Beetje gerommeld met explosionfx en particles. Gevolg grotere explosies, langere duur van rook effect draw distance van rook effect vegroot. Kleuren aangepast, Extra flammen die rondvliegen (en dingen in de fik kunnen zetten (auto`s en je ziet zwart geblakerde vlekken) Extra force toegevoegd aan explosions waardoor auto onderdelen/impact op mensen groter is Graphics zijn nog niet op dit tijdstip getweaked Bewerkt: 17 augustus 2014 door EnergyCorse Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 17 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2014 Je eerste screen ziet er echt gaaf uit, heel veel detail! Op de tweede screen vind ik de rook er wat raar uit zien, met name bovenin. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
EnergyCorse Geplaatst: 17 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2014 (bewerkt) Bedankt voor je reactie`s weer Erwin! Zal vanavond de rook nog wat verder aanpassen. Voor de rest heb ik me oude mod met raindrops op auto`s ook weer opgepakt. Vervolgens heb ik die proberen aan te passen zodat je een soort frosting effect krijgt op auto`s. Dirt op windows gelijk erin geknald, en het sneeuw effect werkt als "dirt" level van de auto Voor de rest nog wat Timecycle fun in de sneeuw Onderste 2 screens heb ik al paar maanden geleden gemaakt, Is voor in de regen ] Bewerkt: 17 augustus 2014 door EnergyCorse Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 17 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2014 Ziet er goed uit, is het mogelijk om de regendruppels te laten glimmen op de een of andere manier? Het zijn nu net kleine deukjes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
EnergyCorse Geplaatst: 17 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2014 Weer top feedback Erwin! Nogmaals dank voor alle reactie`s Zal kijken of ik de texture wat kan laten glimmen met Photoshop. Greetz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
EnergyCorse Geplaatst: 28 september 2014 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2014 (bewerkt) Bewerkt: 28 september 2014 door EnergyCorse Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 28 september 2014 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2014 Ik begon ze al te missen Hele mooie screens, Energy! Niets op aan te merken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 28 september 2014 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2014 De ondergrond op de eerste foto ziet er zeer geslaagd uit, wat lopen kloten met bump-textures? :3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
EnergyCorse Geplaatst: 30 september 2014 Rapport Share Geplaatst: 30 september 2014 (bewerkt) Bedankt voor de positieve reactie`s heren! goed gezien trouwens Phoenyxar, gespeeld met een bump map shader Bewerkt: 30 september 2014 door EnergyCorse Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 30 september 2014 Rapport Share Geplaatst: 30 september 2014 Wederom een perfect plaatje! Je smaak voor auto's is ook niet verkeerd haha Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
EnergyCorse Geplaatst: 1 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 1 oktober 2014 Dankje Erwin Reflection Testing Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
EnergyCorse Geplaatst: 4 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2014 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.